Vizitator petrisor86 Postat Aprilie 11, 2019 Partajează Postat Aprilie 11, 2019 Stie cineva va rog ce presa imi trebuie pentru alternatoarele bosch/valeo 110AH/150AH pentru a extrage rulmentul din capat ? Multumesc Link spre comentariu
valivoi Postat Aprilie 11, 2019 Partajează Postat Aprilie 11, 2019 O poza a alternatorului ar fi fost utila Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 11, 2019 Partajează Postat Aprilie 11, 2019 (editat) Din care capăt, cel cu fulia sau cel cu colectorul ? Că-s amândouă capete .... Dacă e vorba de capătul cu fulia, nu trebuie presă, fiindcă rulmentul mare rămâne în scutul carcasei după depresarea rotorului.Dacă e vorba de rulmentul mic dinspre colector, acolo trebuie o presă cu placă, nu cu gheare, fiindcă rulmentul are exact același diametru cu colectorul și ghearele presei nu-l pot agăța, neexistând nici spațiu suficient între ele.Presa se poate face într-o jumătate de oră dintr-un șurub de 8x 40 mm cu piulița aferentă și câteva bucăți de vinclu de 40mm....ai nevoie de un flex și aparat de sudură.Ca exemplu de improvizație definitivă și perfect funcțională, uite cum am făcut eu o presă capabilă să scoată și rulmenții 6201 de la pompe de apă și pe cel de alternator.Cu mențiunea că în loc de piuliță simplă am folosit una tip ,,fluture,, ce o aveam la îndemână.În pur stil McGyyver... Editat Aprilie 11, 2019 de validae Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Aprilie 12, 2019 Partajează Postat Aprilie 12, 2019 (editat) Acum 17 ore, petrisor86 a spus: Stie cineva va rog ce presa imi trebuie pentru alternatoarele bosch/valeo 110AH/150AH pentru a extrage rulmentul din capat ? ...................... Da ce are ? Fluiera,huruie? Sau ti se pare ca ar trebui schimbat? Am vazut prese pentru scos rulmentii la De.......an. La pret nu m-am uitat. Cum spunea si @validae daca esti indeminatic, poti sa-ti confectionezi presa. Daca nu ai timp sau n-ai cum sa confectionezi presa, la service cu el! Nu incerca metode ''radicale'',gen ciocan,levier, ca te va costa scump. Un ''rateu'' e suficient sa distrugi colectorul sau bobinajul de pe rotor. Editat Aprilie 12, 2019 de GEO 53 BN Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Aprilie 12, 2019 Partajează Postat Aprilie 12, 2019 (editat) Acum 12 ore, validae a spus: LIKE...... Vali! Editat Aprilie 12, 2019 de GEO 53 BN Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Aprilie 12, 2019 Partajează Postat Aprilie 12, 2019 (editat) A mai deschis acelasi topic si pe softpedia, flexul e de baza la ala! A primit toate raspunsurile posibile deja. Este capatul cu colectorul. Editat Aprilie 12, 2019 de Ion_Bumbu 1 Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Aprilie 12, 2019 Partajează Postat Aprilie 12, 2019 Acum 23 minute, Ion_Bumbu a spus: A mai deschis acelasi topic si pe softpedia, flexul e de baza la ala! ................................... Cea mai simpla si rapida metoda de a schimba rulmentul buclucas. Daca era rulmentul dinspre fulie atunci se schimbau ''datele problemei''. 1 Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 12, 2019 Partajează Postat Aprilie 12, 2019 Se poate prinde și într-o menghină și prin strângere se sparge colivia externă, apoi după scoaterea cuștii bilelor, se polizează tangențial colivia internă până ajungi la ax, apoi prin răsucire și tragere se scoate ușor și aceea. Link spre comentariu
Vizitator petrisor86 Postat Aprilie 15, 2019 Partajează Postat Aprilie 15, 2019 Multumesc pentru raspunsuri... e foarte interesanta presa aia :) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum