Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Parbriz spart, variante?


Sharky

Postări Recomandate

Am spart parbrizul. Piatra luata, pana am ajuns acasa sa frezez o gaura sa opresc fisura s-a intins bine.
Chiar daca reusesc sa fentez la itp pana la urma tot il schimb ca stiu si eu cum ma manca cateodata si nu ma pot abtine.
Aveam pilkington la 500lei, a tinut 35k/3ani. Inafara de crapatura arata ca nou.
Ce recomandati?


Sa incerc o chinezarie la 400 lei? Ca de le schimb tot la 3 ani e penibil, macar sa fie ieftin.

Gasisem ceva yess glass sau alta firma cu K (am uitat numele, am vb la telefon) pe la pretul asta.


As lua heliomat, dar la 1300lei de il sparg e nasol.
Un pilkington cum am avut e 700lei acu dar nu imi mai trebuie.

A avut si un prieten pe A4, 2 ani daca l-a tinut.


Ce experienta aveti?
Care tin si merita luate?
Original e 2mii unu banal, tenta verzuie, dar nu e heliomat, te cam bronzezi prin el, aberant de mult.

Link spre comentariu

Eu am avut vreo 5 ani o chinezarie de Benson (parca asa ii zice ) si am fost multumit !!

Vara trecuta  l-am crapat ca p...tul  cu furtunul cu apa rece  si tot  benson am pus , vreo 500 cu manopera , la cat valoreaza Fordul meu  nici ca se merita altul !1

Link spre comentariu
Vizitator viobio

http://fuyaoromania.ro

Încearcă aici , unul din asociați este cumnata asociatului meu , pentru ce " cazan " ai nevoie ? 

Eu am schimbat luneta la cazan , acum cativa ani , scump 1780lei ,avea Saint Gobain .....am pus la fel .

La două tomberoane Logan am pus , cum era si normal .....Fuyao .

Părerea mea ..... poți să ai mama parbrizului , dacă il lovește o piatră .....tot se face mucuț , depinde cum il lovește .

IMG_20190403_182250.jpg

Editat de viobio
Link spre comentariu

De aia nu as da 2mii lei pe unu original ca pun pariu ca numai pretul e de el, calitatea e de cacao.

 

Passatu ala are parbrziu original. Are puncte de lovitura, are 370kkm, nereali, e slefuit tot de noaptea nu vezi prin el cand vin faruri din fata.

Dar zero crapaturi.

Cazanu de mertzan e cu pricina. Poti sa scoti ghilimelele linistit.

le cer oferta, maine imi incerc norocul la itp.

De expira in 6 oricum nu am ce face, nu imi scihmba nimeni geamul peste noapte.

Oi cere o oferta si de la ei.

IMG_20190403_1934485.jpg

Editat de Sharky
Link spre comentariu

ma gandeam care tine, ca e clar ca de iau de firma nu e trainic. Originalul s.g. tot o urma zdravana de piatra avea in el, dar cum era slefuit nu mi-a parut rau ca l schimb.

DAtr parca nici o chinezarie de 2 lei n-as pune sa crape a doua zi.

Link spre comentariu
3 hours ago, Sharky said:

Chiar daca reusesc sa fentez la itp pana la urma tot il schimb ca stiu si eu cum ma manca cateodata si nu ma pot abtine.

Nu ai cum sa fentezi la ITP decat cu spaga. Are peste 15cm crapatura si este si "campul vizual" al soferului (chit ca doar nu te uiti dupa avioane in timp ce conduci). 

Din punctul meu de vedere intrii doar la crapatura peste 15cm ca nu as zice ca este in campul vizual al soferului. 

Parbrizul are doua foi de sticla si intre ele o folie de plastic (chiar si pilkington are asa) pentru a preveni accidentele in urma unei pietre care ajunge in parbriz. La cele chinezesti nu stiu daca este tot asa, deci as zice ia macar pilkington pentru securitatea ta.

Link spre comentariu

Toate parbrizele au folie intermediară, așa că orice ai lua își face treaba.Era o soluție care făcea crăpătura invizibilă, poate pui din aia până te hotărăști ce parbriz iei...

Link spre comentariu

Astepti sa evolueze crapatura pana la marginea urmatoare si apoi il schimbi. Pe drumurile noastre nu renteaza sa pui parbriz scump, pentru ca va fi intotdeauna ciobit de pietrele de pe drum sau de cele azvarlite de alte masini, iar parbrizul, in 2 ani, va arata plin de ciobituri si zgarieturi. Pe drumurile noastre mioritice iti trebuie parbrize heavy duty ca la CAT-uri nene...

Link spre comentariu

Daca vrei argumente la fenomenul in cauza, ia-ti masina si vezi pe pielea ta cum se formeaza micile cratere si zgarieturi de pe parbriz, pe drumurile romanesti DN-uri, DJ-uri, DE-uri si A-uri, in doar cateva luni. Asta e un fenomen comun la masinile noastre...tu prbabil mergi cu bicla pe pietonala de te intriga atat de mult "pietrele canguri".

Link spre comentariu

Il am de 3 ani, e impecabil. am fost atent sa nu folosesc stergatoarele cand parbrizul e plin de praf.
Inafara de crapatura asta e perfect.
Adica eu cu o crapatura nu primesc itp dar cu un parbrtiz de 1 9 te de i din 99 zgariat in toate felurile prin care noaptea nu vad nimic ala e ok, ca nu e crapat.
Asa ca ma pis pe regulile lor facute fara noima.


Itp se rezolva ca doar nu mi-oi blocat masina pe baza unor detalii. Maine e ultima zi.
Apoi vad eu de il schimb sau il las. De extins nu se extinde, l-am gaurit deja si umplut cu silicon, deocamdata, voi pune niste rasina transparenta cu prima ocazie.
De eram acasa il prindeam din timp, dar eram in otopeni in drum spre avion.


Din tara ma lasa sa ies cu parbrizu asa? Sau vamesu ma poate trimite la plimbare daca asa are chef?
Asta e mai important.

Link spre comentariu

Vamesul nu are treaba dar s-ar putea politia de dincolo sa se lege de asta.

 

Mie mi-a spart parbrizul odata la un drum Constanta-Bucuresti o pietricica cazuta dintr-un camion pe care ma pregateam sa il depasesc. Am vazut perfect piatra cum a cazut din el, a sarit ca canguru din asfalt si fix in parbrizul meu. N-a facut decat o floricica mica dar totusi vizibila din interior si in 2 zile s-a extins. E ciudat cum o pietricica de-asta iti ciobeste parbrizul dar cand am luat ditamai graurele mare cat un porumbel de mi-a umplut tot parbrizul de sange si maruntaie nu s-a intamplat nimic.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Ca piatra e ascutita, incepe fisura, si restu o fac vibratiile si contrastele termice.

Tot de aia aia cand monteaza termonane fac parghie cu o bucata de plastic, ca de ar pune o dalta de fier s-ar intoarce la sediu dupa alt geam.

Presiunea locala depaseste limita de crapare in zona aia.

 

Cineva mi-a recomandat un kit de reparatie. Nu stiu daca in cazul asta se poate aplica. Acu am timp sa ma gandesc.

Scule am, freza, pompa de vid, cumva oi rezolva-o.

Daca nu ma batea sa pun heliomat, dar la 1300lei, nu mi-e de bani, e ca ii dau si poate in 1-2 ani baga taxe aberante si ii dau degeaba...

Macar de il puneam din prima...acu 3 ani.

Plus de banii aia as putea schimba lantul care e cam intins, sau telescoapele spate...

Pe de alta parte am dat 1500lei in niste jante si gume de 245 40 18 si ar mai fi nevoie de inca o pereche. 

Care-s chiar de moft, ca masina merge ok si cu alea de 16....

Editat de Sharky
Link spre comentariu

intrebam de cum se poate repara fisura, daca se poate.

Gaurile am vazut ca se pot umple cu rasina, dar crapatura nu stiu cum.

Stiti voi ceva tehnici? Nu strica sa incerc pana cand il schimb.

Link spre comentariu

 Si parbrizul, Loganului meu a incasat o lovitura de la o pietricica l-a circa 20cm de partea de jos. A trecut mai bine de un an, de cind am avut parte de eveniment si vad, ca urma lasata de pietricica,n-a evoluat de loc.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări