informer Postat Martie 29, 2019 Partajează Postat Martie 29, 2019 (editat) Va cred... insa daca stam pe o strada oarecare din RO si numaram ce marci de masini trec pe langa noi intr-o ora de exemplu, eliminam Daciile pt. concurenta neloiala ca toata lumea stie ca Dacia ii cea mai buna masina pt. Romania , o sa obtinem cam aceleasi proportii cu cele ale userilor care sesizeaza probleme pt. aceleasi marci. De ex. cre` ca-s putini care se plang de SsangYong... aia inseamna ca-s cele mai bune? Va doresc si io sa folositi sanatos ce-ati ales! Editat Martie 29, 2019 de informer Link spre comentariu
Sharky Postat Martie 30, 2019 Partajează Postat Martie 30, 2019 Km pot sa fie mai multi. In rest mai cauta. Amortizorul suna infundat pivotu clocn clonc. Caseta se face rk dar aia suna la mana. Reproduci in aer daca nu e acelasi sunet nu e ea. Incerca sa o vinzi, vezi cat iei pe ea si daca iti convine pretul. Eu n as da honda pt passat daca nu ai nevoie de masina mare. De e mare consumu gaz se pune f usor pe a ta. Link spre comentariu
turcu_dan Postat Martie 30, 2019 Autor Partajează Postat Martie 30, 2019 Sincer as avea nevoie de o masina mai mare, am un baietel si trebuie sa caram diverse, trotinete, sanii etc. Nu chiar inteleg ce vrei sa spui cu " Km pot sa fie mai multi. ". La masina mea te referi? Nu are cum sa fie mai multi, am cumparat masina la 18000km, verificati in reprezentanta, ,masina mirosea a nou inca la cumparare, exclud orice gand de km dati inapoi. Ma gandesc la caseta de directie pt ca din cate am auzit la Honda este o problema comuna. Saptamana viitoare o sa fac o programare la un atelier de reparat casete de directie, poate tipii de acolo stiu sa caute mai bine decat mecanicii la care am fost pana acum. O sa fac si o filmare cu zgomotul cand am timp, poate ne dam seama care ar fi defectul... Cand am cumparat masina am facut un compromis, am ales benzina si automat un consum mai mare pentru ca am auzit ca aceste masini sunt fiabile, deocamdata inca nu m-a convins ..... ii mai dau o sansa ..... Daca e sa o vand, m-am gandit a un pret de 6500-7000, dupa cum merge piata. Link spre comentariu
Sharky Postat Martie 31, 2019 Partajează Postat Martie 31, 2019 La banii aia se va da greu. Pana la urma ce probleme ai avut cu ea? O bataie se rezolva, crezi ca la vag bratele alea tin o vesnicie? Altele sa nu fie... Link spre comentariu
one Postat Martie 31, 2019 Partajează Postat Martie 31, 2019 Daca ar fi sa fac o recomandare pentru tema in discutie> ce motor pentru passat b7 - as spune 2.0L. Discutia ce motor sa aiba masina si VW vs. alte marci ar fi buna daca discutam despre masini noi. Daca e la mana a doua nu prea se mai pot face recomandari caci depinde de fiecare caz in parte. Link spre comentariu
dany_cta Postat Martie 31, 2019 Partajează Postat Martie 31, 2019 b6 b7 au renumitele probleme cu volanta cu masa dubla care te rupe la bani si nici fiabila nu este, cu racitorul de egr, unele modele cu antrenarea de la pompa de ulei (grav!), motorasele de frana de pe spate, distributia, infundarea radiatorului de caldura, catalizatorul si termoflotul. B5-ul 1.9 a fost passatul care i-a construit numele, continuarile cu 2.0 au fost teapa. Eu as pastra honda sau as face alta alegere. 1 Link spre comentariu
turcu_dan Postat Martie 31, 2019 Autor Partajează Postat Martie 31, 2019 Ham...... Destul de multe probleme la aceste motoare diesel. Mai incerc sa rezolv problema. @Sharky nu am alte probleme cu ea, decât acel zgomot/bătaie la trecerea peste calea ferata sau drum rău, de genul celui pietruit. La verificări în service s-au găsit un joc pe partea dreapta (acolo unde aud eu bătaia) la planetara. Jocul este de cca 1cm în plan orizontal. Fiind vorba de CVT mecanicul m-a speriat cum că ar trebui umblat in cutia automată. Am fost la alt service, de data asta mecanicul mi-a zis că este normal acest joc la planetara. Acum nu știu ce să mai cred. O sa merg la verificare caseta de direcție la o firma care recondiționează casete. Cel puțin exclud aceast posibil defect. O sa schimb și capătul de bara de pe stanga care are un mic zgomot. Link spre comentariu
mac01 Postat Martie 31, 2019 Partajează Postat Martie 31, 2019 (editat) Acum 21 ore, turcu_dan a spus: Cand am cumparat masina am facut un compromis, am ales benzina si automat un consum mai mare pentru ca am auzit ca aceste masini sunt fiabile, deocamdata inca nu m-a convins ..... ii mai dau o sansa ..... O problema aparuta la articulatie nu reprezinta fiabilitatea unei masini...astea se trec la consumabile... la drumurile care le avem aceste defecte sunt la ordinea zilei. Fiabilitatea se refera la motor, cutie de viteze, sistem de injectie, s.a.m.d.....elemente importante ale masinii, la care reparatiile sunt foarte costisitoare. Nu poti sa cataloghezi o masina drept nefiabila, doar pentru simplu fapt ca n-ai gasit un mecanic priceput care sa-ti rezolve o simpla bataie in articulatie. Editat Martie 31, 2019 de mac01 Link spre comentariu
catalin85 Postat Martie 31, 2019 Partajează Postat Martie 31, 2019 Honda e cunoscuta la problemele de la brate bucsi pivoti capete de bara si altele.Deci cel mai sigur undeva la aceste articulatii ar fi problema dumneavoastra.Cat despre VW pot spune ca cea mai buna motorizare pentru mine este cea de 1.6l diesel.Motoarele de 2.0l au cateva "bube".Eu am un Caddy 2008 cu motor1.9l 105 cai si pot spune ca este cea mai buna motorizare de la VW pe care am intalnit-o pana acum.Masina are 600 000 km si intradevar am schimbat volanta la 400 000km.In rest nu pot spune ca am avut alte probleme cu el.Daca ar fi sa imi cumpar alta masina as merge pe mana coreenilor.Am luat pentru sotie un hyundai I30 motor 1.6l diesel si pot spune ca sunt tare multumit de aceasta masina.Acum ramane de vazut... Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 1, 2019 Partajează Postat Aprilie 1, 2019 Pt atata bataie te sperii si tu. Ia mai bine logan nou si gata daca un fleac dinasta te da gata. Link spre comentariu
turcu_dan Postat Aprilie 3, 2019 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2019 Mâine merg la un atelier să verific caseta de direcție. În funcție de ce verific și cum evoluează lucrurile, mai vin cu detalii, poate mai primesc sugestii de la voi. Mai am de gând să verific și telescoapele fata așa cum mi-a sugerat un coleg mai sus. Posibil sa fie corect ce spune @mac01, nu pot pune pe seama fiabilității aceste probleme. Motorul și cutia merg la fel ca în prima zi, fara nici o intervenție până acum. Link spre comentariu
dany_cta Postat Aprilie 3, 2019 Partajează Postat Aprilie 3, 2019 rulmentii in care se prind telescoapele in partea superioara mai fac zgomote de-astea si fiind in flansa de cauciuc nu e usor sa recreezi zgomotele pe loc, doar in mers troncane. Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 3, 2019 Partajează Postat Aprilie 3, 2019 Nu inteleg ce vrei sa vezi la caseta. Adica nene, ridici botu, vezi sa ai volanu neblocat, misti de roata pe directia in care virezi. Daca nu cloncane nimic, nu simti nici cea mai mica urma de joc, las-o-ncolo. La fel, daca la viteza mare orice miscare cat de fina din volan se simte la directie, atunci nu te atinge de caseta. Se tot plange lumea pe forumuri ca se duc casetele, pai e normal cand au masini rulate sute de mii de km, e normal sa mai pice ceva. Tu intri pe forum si afli ca ar fi boala comuna. O fi comuna, DAR la cazane! Nu inseamna ca e si la tine. Trebuie sa filtrezi informatie de pe forumuri, sa vezi daca se aplica la tine, ca lumea e zgarcita la vorba si e normal. Doar n-o sa scrie un roman doar sa iti explice tie cum se verifica o caseta. Mergi la un meserias care stie, nu la un ciocanar care te pune sa schimib toata masina pt o bucsa. Flansele au un cloncanit mai infundat. La fel si bucsele fiind cauciuc. E un fel de zbarnaiala oscilanta pe langa bufnitura. Daca e pivot sau alta articulatie tare atunci suna a clonc clonc de zici ca te-a lovit o piatra sub masina. Evident nu e o regula, dar in majoritatea cazurilor asa e. Plus nu stiu ce vrei atata de la masina, e veche, are voie sa mai faca cate o figura. Daca ai dat peste mesteri incompententi nu e vina masinii. DAca merge nu ai probleme la ITP ii dai tu de cap pana la urma. Le iei prin eliminare, dar in ordine logica. Ar mai putea fi la antiruliu, la flanse, la bucse bascula (astea ar face zgomot de iei un speedbump sau la frana). Sau faci ce a zis colegu schimba amortizoarele de pe o parte pe alta, daca se poate, si vezi daca se muta sunetul. Sa faci schimbul asta nu ar trebui sa coste prea mult, e vorba de cateva suruburi si na...probabil desprinzi pivotul, preferabil cu presa. Link spre comentariu
dany_cta Postat Aprilie 3, 2019 Partajează Postat Aprilie 3, 2019 Mai conduc ocazional si un passat CC 2012 (b7) si chiar daca masina e bine intretinuta, are un cloncanit la orice denivelare, oricat de mica. Soferul aude zgomotul clar pe dreapta, cel din dreapta il aude pe stanga. Nu afecteaza in nici un fel condusul, nu se simte nimic la volan, cu siguranta nu este nimic grav. Nu ne-a interesat de ce face zgomotul respectiv, desi e destul de pronuntat, incat sa ne bagam la investigat. Oricum proprietarul e om care isi permite sa dea banii la service-uri si asteapta sa grupeze mai multe ca sa il bage in reparatii - distributie, filtre, ulei, ambreiajul haraie rau deja cand e apasat - probabil rulmentul de presiune, deci o sa faca totul odata. Nu te gandi ca ai un zgomot la honda asa ca o dai si iei passat si scapi de probleme, s-ar putea sa plangi dupa honda. Zgomotele alea e posibil sa apara la ordinea zilei la passat si daca tu te sperii de orice si vinzi repede, o sa fi dezamagit. Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Aprilie 3, 2019 Partajează Postat Aprilie 3, 2019 1 oră în urmă, dany_cta a spus: Mai conduc ocazional si un passat CC 2012 (b7) si chiar daca masina e bine intretinuta, are un cloncanit la orice denivelare, oricat de mica. Soferul aude zgomotul clar pe dreapta, cel din dreapta il aude pe stanga. Nu afecteaza in nici un fel condusul, nu se simte nimic la volan, cu siguranta nu este nimic grav. Nu ne-a interesat de ce face zgomotul respectiv, desi e destul de pronuntat, incat sa ne bagam la investigat. Oricum proprietarul e om care isi permite sa dea banii la service-uri si asteapta sa grupeze mai multe ca sa il bage in reparatii - distributie, filtre, ulei, ambreiajul haraie rau deja cand e apasat - probabil rulmentul de presiune, deci o sa faca totul odata. Nu te gandi ca ai un zgomot la honda asa ca o dai si iei passat si scapi de probleme, s-ar putea sa plangi dupa honda. Zgomotele alea e posibil sa apara la ordinea zilei la passat si daca tu te sperii de orice si vinzi repede, o sa fi dezamagit. Bielete anitiruliu, flanșe amortizoare. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum