Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

E reabilitată de la A1 spre nord si pana către A2. două benzi pe sens si intersecții cu giratoriu. La majoritatea se formează cozi, mai ales la orele de vârf. Cele mai dramatice sunt Dragomiresti Deal, Mogoșoaia și (uneori) Tunari. Dacă făceau pasaje măcar la acestea, era parfum. 

Pe cealaltă parte, de la Domnești către sud, e jale mare. Dacă treci de Berceni și Popești fără a intra în depresie ești tare :rade:. Noroc că folosesc foarte rar acea parte a centurii. 

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu

Si ca sa nu mai aberam pe langa, nu e vorba de franta, doar la paris se circula alternativ iar transportul in comun e gratis pt cei obligati sa stea pe tusa.

Idem si in budapesta pt vechituri mai jos de euro 2. Acolo arati talonu si urci in metrou.

 

Nu vine nici un viitor sa ne dea peste cap.

Nu e vorba de om ca e mofturos, dar cand ii iei posibilitatea de deplasare nu iti mai vine la lucru si economia se duce rau in jos.

 

Citat din articol:

internal combustion engine is not going away any time soon, with IHS Markit forecasters anticipating them to continue to dominate the global market until past 2030.”  

nah, nu zic ca e de bine, dar macar omu e realist.

 

Editat de Sharky
Link spre comentariu
La 20.07.2019 la 6:34, franzm a spus:

Taxe pe vehicole cu motor termic exista deja. 

 

M-am exprimat gresit.

E vorba de noi taxe pentru vehiculele noi. Bineinteles cele care sunt deja vor fi lasate in pace.

Guvernele vor pune mereu taxe caci vor avea mereu nevoie de bani.

 

Pe de alta parte orice stimulent fiscal si orice scutire de taxe pentru inovatie este compensata de o taxa platita de cei care nu o aplica.

Link spre comentariu
La 20.07.2019 la 12:51, Sharky a spus:

Ai optiunea sa iei o electrica noua sau sa iei o masina gata existenta si sa tragi de ea 7 ani.

 

Nu faceti comparatia intre nou si vechi.

Mergand pe principiul asta, nici o masina nu e buna caci exista un harb mai ieftin cu care iti faci treaba.

Link spre comentariu
Acum 7 minute, daniels a spus:

Legea electomagnetismului nu e ca vinul.

Peste 1000 de ani va fi la fel

 

 

Ce aveti domnule cu legea electromagnetismului ?

Inovatiile si inventiile presupun creare de noi produse nu de inventat fizica.

Daca legile astea au 1000 ani de ce acum 1000 ani nu existau automobile?

Link spre comentariu
Acum 10 minute, one a spus:

 

M-am exprimat gresit.

E vorba de noi taxe pentru vehiculele noi. Bineinteles cele care sunt deja vor fi lasate in pace.

Guvernele vor pune mereu taxe caci vor avea mereu nevoie de bani.

 

Pe de alta parte orice stimulent fiscal si orice scutire de taxe pentru inovatie este compensata de o taxa platita de cei care nu o aplica.

Banul face legea...in Norvegia raiul masinilor electrice, incepe sa se simta la buget lipsa banilor din taxele percepute pe masinile clasice cu benzina sau motorina.Timid,ca sa nu ii sperii,incepe taxarea...usurel,usurel ca bugetul e tot mai gol...https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/norvegia-cunoaste-reversul-medaliei-dupa-ce-a-devenit-raiul-masinilor-electrice-1160860

Link spre comentariu

Nu uitati ca Norvegia este o tara exportatoare de petrol deci nu moare imediat.

Cred si ca aceasta tara pariaza pe productia de automobile electrice si probabil isi creaza deja si o piata interna.

Dar..... Norvegia are 99% din energia electrica produsa de centrale hidroelectrice.

 

Cat despre taxe... cautati pe youtube un film care se numeste

Where in the world is it easiest to get rich? (TedTalks)

Editat de one
Link spre comentariu
1 oră în urmă, one a spus:

Nu faceti comparatia intre nou si vechi.

Mergand pe principiul asta, nici o masina nu e buna caci exista un harb mai ieftin cu care iti faci treaba.

Cumparatorii de masini o fac. De aceea majoritatea masinilor de la noi sunt sh.

E un fapt real, nu poate fi negat.

 

Unde bat eu e ca va dura pana cand electricele vor ajunge la pret bun ca si sh ca sa le importam asa cum acum importam dizel dizel diezeeeeeeel.

 

Link spre comentariu

Am inteles principiul, si eu il aplic in ceea ce ma priveste, caci nu tin sa umflu buzunarele comerciantilor de masini, dar e gresit sa compari totusi lucrurile noi cu cele uzate.

 

Exista o categorie de cumparatori (o mare parte) care nu doresc sa isi bata capul cu mecanicii si isi iau mereu masina noua dupa cativa ani de folosire a precedentei.

Acest sistem este foarte raspandit in vestul Europei si ceea ce incearca sa vanda comerciantii nu este un automobil ci o finantare pentru un numar de ani.

Eu am majoritatea colegilor care isi schimba masina daca mecanicul le arunca un pret prea mare de exemplu era unul cu un defect la caseta de directie, mecanicul i-a spus cateva sute de euro si el a cumparat o alta masina de 25.000 caci prima nu merita reparata. Aceasta mentalitate este comuna in tari precum Elvetia, Germania, Austria, chiar si Italia.

Totul este sustinut bineinteles si de Europa de Est care accepta sa comercializeze vehiculele uzate care rezulta din acest joc.

Mai exista o categorie de cumparatori, destul de consistenta si aceasta, care sunt firmele, si care nu fac analiza preturilor ca si un cumparator privat. Piata SUV-urilor este in general alimentata de acest segment. Majoritatea managerilor au automobile care nu reflecta neaparat eficienta si utilitatea ci doar o pozitie in plan social. In Italia majoritatea detinatorilor de Tesla sunt din aceasta categorie.

Bineinteles ca exista si cei care au multi bani si trebuie sa ii cheltuiasca pe ceva mai deosebit dar nu cred ca are rost sa vorbim despre ei.

 

Romania va ramane in urma din punct de vedere al implementarii electricelor, intr-o prima faza. In primul rand, pentru ca nu ar mai avea cine sa absoarba masinile vechi, in al doilea rand, pentru ca clientul mediu are un buget mai mic decat in Vest, si in al treilea rand, unora le convine sa ne lase mai la urma si apoi sa ne grabeasca sa implementam la repezeala niste norme si anumiti "baieti destepti" sa profite. Nu in ultimul rand, si vechiturile electrice care vor fi peste cativa ani va trebui sa le cumpere cineva.

 

Link spre comentariu

Da man, dar aia care au o pozitie in plan social sunt varful, aia 10-20%. Restul sunt oameni de rand, nu isi cumpara tesla.

Si cand se uita la o masina noua, se gandesc ca o electrica e 30-35, alta simpla e 20-25. Am scos cifrele din burta.

Electrica are devalorizare mai mare. OAre ce crezi ca alege omu de rand? Adica aia 80% din piata?

Poate sa fie mai ieftin curentul, pana stai sa il recuperezi dureaza.

 

Romanu alege SH, ti-am explicat situatia del a noi, la noi e ieftin sa repari o masina, in belgia e mai ieftin sa o pui pe platforma si sa o trimiti in tara!

Stiu caz concret, la 200-250E ora de manopera, cred si eu. mai ales cand aia nu stiu ce sa ii faca.

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări