morocanosul Postat Iunie 1, 2019 Partajează Postat Iunie 1, 2019 Poate fi achizitionata prin programul...''RABLA'' ?? Link spre comentariu
maxente Postat Iunie 1, 2019 Autor Partajează Postat Iunie 1, 2019 Cine, blonda ? Link spre comentariu
morocanosul Postat Iunie 1, 2019 Partajează Postat Iunie 1, 2019 Acum 42 minute, maxente a spus: Cine, blonda ? Eu credeam ca blonda vine la ''pachet'' cu masina...dar pt.blondina costurile cu ..''intretinerea'' sunt considerabil mai...mari ! Deci...merita?? Link spre comentariu
sesebe Postat Iunie 1, 2019 Partajează Postat Iunie 1, 2019 Cind costurile de intretinere sint prea mari sau incep sa cresca se renunta la produs, doar sintem in epoca consumatorismului. Link spre comentariu
alcon Postat Iunie 1, 2019 Partajează Postat Iunie 1, 2019 Eu as mai vrea foarte mult sa ma mai deplasez cu acest vehicul electric pe acea ruta. 2 Link spre comentariu
maxente Postat Iunie 2, 2019 Autor Partajează Postat Iunie 2, 2019 https://www.teslarati.com/tesla-pickup-truck-price-elon-musk/ Link spre comentariu
florinellll Postat Iunie 2, 2019 Partajează Postat Iunie 2, 2019 La 17.02.2019 la 15:34, valivoi a spus: Mai mult decat asta noi ce putem spune? LIKE 1 Link spre comentariu
informer Postat Iunie 2, 2019 Partajează Postat Iunie 2, 2019 (editat) Daca tot ii asa un mare like poate ar fi interesant de citit si studiul original ... daca-i prea lung, poate doar concluziile... "Based on the assessment of the posed questions, our conclusions are that the currently available data are usually not transparent enough to draw detailed conclusions about the battery’s production emissions. ... This report also concludes that there is no fixed answer to the question of the battery’s environmental impact. " Desigur ca "noi" din "... noi ce mai putem spune" stim mai bine si mult mai clar. Ar trebui deasemenea facut un studiu asupra capacitatii totale a acumulatorilor LiIon din laptop-uri si smartphone-uri si daca se ajunge la concluzia ca depaseste capacitatea bateriilor masinilor electrice in uz, ori sa fie interzise ori sa fie trecute pe acumulatori cu plumb... Editat Iunie 2, 2019 de informer 1 Link spre comentariu
Spitfire Postat Iunie 9, 2019 Partajează Postat Iunie 9, 2019 Citat Ar trebui deasemenea facut un studiu asupra capacitatii totale a acumulatorilor LiIon din laptop-uri si smartphone-uri si daca se ajunge la concluzia ca depaseste capacitatea bateriilor masinilor electrice in uz, ori sa fie interzise ori sa fie trecute pe acumulatori cu plumb... N-o sa faca nimeni un studiu legat de acumulatorii care NU se utilizeaza la automobile, fiindca studiile astea sunt comandate de magnatii petrolului, iar telefoanele si laptop-urile oricum nu prea au nevoie de petrol...petrolistii faceau spume impotriva electricelor din anii `80, cand aparusera proiecte de masini cu acumulatori Ni-Mh, schelalaiau cumplit contra EV, asa cum schelalaie acum "nuclearistii" contra eolienelor si solarelor. Link spre comentariu
Sharky Postat Iunie 9, 2019 Partajează Postat Iunie 9, 2019 Da. Asa e. Regii petrolului. Se stie ca exista motorul cu apa, dar regii petrolului il tin secret. E plin de inventatori de toate natiile care construiesc motoare cu apa, perpetuum mobile si alte minunatii dar petrolistii nu ii lasa. Sigur ca da... Reality check. Toti producatorii consacrati ofera masini electrice. Dar ce sa vezi lumea nu se inghesuie. Piata e imensa inertia e mare. Nimeni nu e curios de ev cat timp e prea scump. Pe piata vw si altii isi reduc nr propus pt ca nu au de unde scoate baterii la pret decent. Cererea deja e prea mare si abia suntem la inceput. Loganu e 7mii un ev cel mai ieftin e cel putin dublu cu toate deducerile reducerile bonusurile. Mai trebuie regele petrolului sa intervina? Sau nu imi zi ca el fixeaza pretu bateriilor. :)) Acu nu zic sa nu fii eco hipster, dar macar mai vezi ce e prin jur. Altfel o dam in teorii cu gorilieni si serpilieni. Oare baba vanga ce are de zis despre asta? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iunie 9, 2019 Partajează Postat Iunie 9, 2019 Mai este ceva, bateriile sint consumabile... 1 Link spre comentariu
Sharky Postat Iunie 9, 2019 Partajează Postat Iunie 9, 2019 omu ala cu tesla a mers 300k cu un set abuxzand de functia de supercharging. Fara cooldown fara nimic. Deci daca se vrea se pot face bune. Un om normal nu apuca sa faca 300k in 10 ani. Media pe germania e 20k/an. Ma refer la statisticile oficiale, nu la povestile de spart samanta la coltul blocului unde orice masina de germania face minim 100k intr-un an. E si asta un adevar, cand esti obisnuit numai cu taxi-uri samsarite. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iunie 9, 2019 Partajează Postat Iunie 9, 2019 Este vorba de ani si cicli de incarcare. O medie de 1500 cicli la Li este pe undeva normala. 10 ani deja este la limita, urmeaza schimbul. Link spre comentariu
Marele Savant Postat Iunie 9, 2019 Partajează Postat Iunie 9, 2019 Acum 11 ore, Ion_Bumbu a spus: Mai este ceva, bateriile sint consumabile... la fel si benzina sau motorina! Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iunie 10, 2019 Partajează Postat Iunie 10, 2019 Nici macar nu dureaza 10 ani dar in cel mai rau caz te costa 100E sa o arunci si sa faci un plin. Pe cind bateriile... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum