adrian_pic Postat Mai 1, 2019 Partajează Postat Mai 1, 2019 (editat) Noi mergem foarte mult pe principiul: Daca-i musai ... cu placere. Se poate face o trecere masiva pe electric in doar 10 ani. Totul tine de ambalajul cacatului care ne va fi pus in fata. Multi se lasa pacaliti de ambalaj si accepta usor. In vest se stie deja ca fiecare gram de CO2 peste limita de CO2 stabilita va costa pe an 10 euro. Stiam de o limita de 125g CO2 dar cred ca deja s-a mai diminuat (toyota aygo care undeva in jur de 90 g CO2 si este considerata in clasa B, probabil hybridul plug in care are sub 50g CO2 este in clasa A). Un pic de subventie si niste taxe care sa usture la buzunar pentru cei incapatanati sunt indeajuns pentru a bascula trendul spre hybrid si electric. Totul depinde de baietii de la butoane. Cand ei vor hotari ca trebuie schimbat macazul atunci se va schimba. Autonomiile la masinile electrice a crescut considerabil: kia niro, hyundai kona, nissan leaf e plus, deci nu va fi coada la bornele de incarcare ca la lapte pe vremea lui ceasca. N-am avut ocazia sa vad o electrica care sa stea la coada la bornele electrice. Am vazut in schimb marlani cu masini normale care au parcat pe locurile speciale pentru incarcarea celor electrice si omuletul cu nissan leaf s-a parcat in diagonala langa ele ca sa poata sa-si incarce masina. Da pentru marlanii astia, o camera video (+ o amenda serioasa) este indeajuns pentru ai "curenta" daca mai parcheaza aiurea pe aceste locuri. Se plangeau unii ca iarna va fi frig in masina electrica, uitati-va la niste cifre de la nissan leaf e plus: Real Range Estimationbetween 255 - 535 km City - Cold Weather * 350 km Highway - Cold Weather * 255 km Combined - Cold Weather * 300 km City - Mild Weather * 535 km Highway - Mild Weather * 325 km Combined - Mild Weather * 410 km Indication of real-world range in several situations. Cold weather: 'worst-case' based on -10°C and use of heating. Mild weather: 'best-case' based on 23°C and no use of A/C. The actual range will depend on speed, style of driving, climate and route conditions. Editat Mai 1, 2019 de adrian_pic Link spre comentariu
franzm Postat Mai 1, 2019 Partajează Postat Mai 1, 2019 (editat) 1 hour ago, adrian_pic said: Un pic de subventie si niste taxe care sa usture la buzunar pentru cei incapatanati sunt indeajuns pentru a bascula trendul spre hybrid si electric. Infrastructura e factorul cheie. Si asta nu se realizeaza peste noapte. Editat Mai 1, 2019 de franzm 1 Link spre comentariu
mac01 Postat Mai 1, 2019 Partajează Postat Mai 1, 2019 (editat) Si cata poluare se va produce ca sa asiguri curentul de incarcare necesar autovehiculelor.... Da stiu....se vor monta eoliene peste tot, panouri solare si centralele electrice vor functiona numai prin caderea apei.....orase de vis... science fiction... Abureli mari cu electricele astea...poluarea va fi aceeasi, daca nu mai mare! O sa primim curent cu portia...pe cartela, si o sa stam la cozi la incarcare de o sa ne iasa si pe nas si pe urechi! Sa nu mai vorbim ca vom plati kw...pe masura...au ei grija de lucrul acesta...sa nu cumva sa credeti ca veti merge cu masina aproape gratis! Acum e la inceput...aveti rabdare si veti vedea ce surprize vor veni! Editat Mai 1, 2019 de mac01 1 Link spre comentariu
adrian_pic Postat Mai 1, 2019 Partajează Postat Mai 1, 2019 (editat) 45 minutes ago, franzm said: Infrastructura e factorul cheie. Si asta nu se realizeaza peste noapte. Pai din ce am vazut eu in vest, la marile supermarket-uri sunt cate 2-3 borne de incarcare insa este .... cam pustiu. In plus cei care au casa cu garaj prefera sa incarce noaptea acasa decat sa stea 45 de minute la un supermarket si sa incarce gratuit. Ce mi s-a parut diobos este ca am vazut mai multe masini Tesla decat BMW I3+Nissan Leaf+ Renault Zoe. Am vazut mai des la incarcare la bornele de la supermarket-uri hybride plug-in. Totusi m-a intrigat numarul destul de mare de Tesla. Sigur au un avantaj de se arunca unii sa le cumpere. Bine sigur nu-s muritori de rand desi dintr-o Tesla a coborat un nene care a scos din portbagaj o .... geanta cu scule . Editat Mai 1, 2019 de adrian_pic Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 1, 2019 Partajează Postat Mai 1, 2019 Sunt țări în lumea asta in care salariul absolut minim legal este de 15.4 E/h, adică de 3500E/lună, pentru cel mai prost platit job... Deci... Link spre comentariu
mac01 Postat Mai 1, 2019 Partajează Postat Mai 1, 2019 (editat) Acum 17 minute, nomikos a spus: Deci... Umbla cainii cu covrigi in coada in tarile astea....toata lumea se gandeste la salariul mare...dar nimeni nu se gandeste ca si serviciile, costurile, s.am.d...sunt raportate la acest salariu. Ca nivelul de trai e un pic mai linistit si ceva mai bun....asta este alta treaba....dar in niciun caz nu te imbogatesti din munca. Fac si ei eforturi destul de mari ca sa achite o masina sau o casa...iar daca raman fara servici...adio la tot! Editat Mai 1, 2019 de mac01 2 Link spre comentariu
maxente Postat Mai 1, 2019 Autor Partajează Postat Mai 1, 2019 1 hour ago, adrian_pic said: Totusi m-a intrigat numarul destul de mare de Tesla. Sigur au un avantaj de se arunca unii sa le cumpere. Cine stie... poate si pentru ca astea de la tesla arata cat de cat ok ca o masina normala. Daca te uiti la ceilalti producatori, toti au facut cate o caricatura de masina, niste rahaturi de buburuze inghesuite. 1 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Mai 1, 2019 Partajează Postat Mai 1, 2019 1 hour ago, nomikos said: Sunt țări în lumea asta in care salariul absolut minim legal este de 15.4 E/h, adică de 3500E/lună, pentru cel mai prost platit job... Deci... La 168 de ore pe luna lucrate?? Nu prea cred. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 1, 2019 Partajează Postat Mai 1, 2019 Nu am spus 168 ore. Nu umblă câinii cu covrigi în coadă, dar este un sistem închegat in care oamenii își permit, fie și cu banca, să achite lejer chiar și o mașină de lux... Hai să revenim la auto electrice... Link spre comentariu
informer Postat Mai 1, 2019 Partajează Postat Mai 1, 2019 Personal fac in timpul saptamanii, in oras: - maxim 20km/zi cu RARE exceptii; - de multe ori am de transportat obiecte mari (scule, materiale etc.). Ca idee, am avut in ultimii ani doar Passat combi si a corespuns. In weekend-uri, fie ca merg la munte, fie la pescuit: - fac intre 300 si 1000km, uneori fara posibilitate de conectare la reteaua electrica la destinatie. - am nevoie de MULT spatiu in masina, in special pt pescuit. In conditiile astea de utilizare cred ca masina potrivita la ora asta mi-ar fi cea mai incapatoare hibrida "imbunatatita" (plug-in) pe care as putea-o gasi. Asta dupa mine mi-ar permite sa circul in oras exclusiv electric (20km cred ca mi-ar permit si vara la 40C cu clima si iarna la -20C cu incalzirea) si in acelasi timp sa am suficienta autonomie in weekend-uri cu motorul termic. Evident, nu mi-e rentabil sa intretin 2 masini. Ce credeti? Link spre comentariu
maxente Postat Mai 1, 2019 Autor Partajează Postat Mai 1, 2019 (editat) @informer, o masina, ca cea de mai jos, ti-ar fi perfecta pentru nevoile tale Editat Mai 1, 2019 de maxente Link spre comentariu
informer Postat Mai 1, 2019 Partajează Postat Mai 1, 2019 Au doamne da-i tare urata la "față"... Link spre comentariu
informer Postat Mai 1, 2019 Partajează Postat Mai 1, 2019 9 minutes ago, franzm said: Passat GTE Chiar mi-ar placea asa o masina. Ce ma deranjeaza citind descrierea este cutia aia DSG... am un coleg cu o masina fix ca a mea doar ca-i automata... ii la a 3-a cutie... nu reparata, inlocuita! Intai a fost schimbata de primul proprietar (neamt) la 4 sau 5 ani cu una noua, cumparata cu garantie. Colegul a presupus ca proprietarul facuse vreo nazbatie si d-aia o trebuit s-o cumpere. Numa` ca dupa ce-a cumparat masina s-o stricat din nou... noroc ca mai avea garantie si n-o platit nimic la reprezentanta VW.... Despre calitatea slabuta a cutiilor astora am mai auzit vorbind si mecanicii la care merg... patania colegului n-a facut decat sa confirme. O fi asa, n-o fi... nu m-as risca avand in vedere cat costa piesa.... Link spre comentariu
franzm Postat Mai 1, 2019 Partajează Postat Mai 1, 2019 Am un GTE la lucru dar nu-i suficient de vechi, ca sa-mi fac o idee despre fiabilitatea sa. Pina acuma merge bine. Dar s-ar putea sa nu fie tocmai productie de serie. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum