merck Postat Sâmbătă la 14:40 Partajează Postat Sâmbătă la 14:40 Pai ce altceva ar putea sa raceasca? Contactul ala este veriga slaba, in rest totul este strans cu suruburi (si in supercharger si pe masina), rezistenta de contact de 0.050 mΩ - 0.270 mΩ Cablul nu are racire, se vede si in poza de mai jos: se vad clar furtunul din partea stanga dar se zareste bine si cel din dreapta. si aici cand a facut "febra": Link spre comentariu
merck Postat Sâmbătă la 14:48 Partajează Postat Sâmbătă la 14:48 (editat) Hm am postat un mesaj si a disparut. Ma oftic ca trebuie sa pun iar linkurile la poze in stanga se vede bine unu furtun, in partea dreapta se zareste cel de al doilea Cablurile nu au nevoie de racire, se vad in dreapta cablurile care vin din pamant si nu au nici o racire pe ele, apoi in coltul din stanga sus unde intra furtunul de racire in cablul care se termina cu conectorul. Si dulapurile Tesla: Editat Sâmbătă la 14:53 de merck Link spre comentariu
mihaiaurul Postat Sâmbătă la 15:07 Partajează Postat Sâmbătă la 15:07 (editat) 32 minutes ago, merck said: Pai ce altceva ar putea sa raceasca? Contactul ala este veriga slaba Eu nu am sectionat un astfel de cablu sau mufă. Bănuiesc doar ca lichidul de răcire este transportat prin interiorul cablurilor care ajung la mufe. Sau este circuit separat ? Editat Sâmbătă la 15:13 de mihaiaurul Link spre comentariu
merck Postat Sâmbătă la 15:12 Partajează Postat Sâmbătă la 15:12 Acum 4 minute, mihaiaurul a spus: Eu nu am sectionat un astfel de cablu sau mufă. Pai ce crezi ca eu am facut asa ceva? Acum 4 minute, mihaiaurul a spus: Bănuiesc doar ca lichidul de răcire este trasportat prin interiorul cablurilor care ajung la mufe. https://imgur.com/a/An7ikd0 am marit poza pusa mai sus. Link spre comentariu
mihaiaurul Postat Sâmbătă la 15:30 Partajează Postat Sâmbătă la 15:30 16 minutes ago, merck said: am marit poza pusa mai sus. Adică acel lichid de răcire circulă prin cablurile de alimentare așa cum am bănuit eu ? Link spre comentariu
mihaiaurul Postat Sâmbătă la 15:42 Partajează Postat Sâmbătă la 15:42 @merck Am apelat și la inteligența non-umană. Care zice așa: "În cazul stațiilor HPC, cablurile sunt prevăzute cu un sistem de răcire lichidă care circulă prin interiorul cablului și în jurul conductorilor de putere. Acest sistem previne supraîncălzirea izolatorilor și reduce grosimea cablurilor, făcându-le mai flexibile și mai ușor de manevrat." Link spre comentariu
merck Postat Sâmbătă la 15:52 Partajează Postat Sâmbătă la 15:52 (editat) Eu nu ma bazez pe ce spune AI-ul. Am cautat poze si din poze am vazut cum sta treaba. Vezi clar ca din dulapul Tesla pleaca niste cabluri (spre bornele V3) fixate in niste conectori cu surub, deci nici urma de shield nu de sistem de racire. Unde vezi tu aici racire in cablurile prinse cu surub? https://imgur.com/a/yNHmMxD Acele cabluri se duc pe distante destul de mari (chiar si 15 metri sau mai mult) pana la borna aia V3 unde intra prin partea dreapta de jos si ajung in partea dreapta sus sunde sunt prinse din nou cu suruburi, la fel nici urma de racire a cablului. Unde vezi tu aici racire in cablurile prinse in surub? https://imgur.com/a/y1uHMVJ Abia in parta stanga sus vezi un rezervor si si jos doua ventilatoare. Tu mergi pe mana AI-ului decat sa studiezi niste poze. Am pus o poza cu un cablu sectionat de la un supercharge Tesla V3, vezi clar ca nu sunt decat doua furtunuri unul prin care se duce agentul de racire si unul prin care se intoarce, cablul este din plastic deci nu are cum sa preia caldura din jur. P.S. L-am intrebat pe ChatGPT in engleza despre motorul de pe tesla model 3 si mi-a zis ca este motor DC!!! L-am bagat in masa pe romanesti si l-am inchis!!! Editat Sâmbătă la 15:54 de merck Link spre comentariu
d2134 Postat Sâmbătă la 15:56 Partajează Postat Sâmbătă la 15:56 Acum 2 minute, merck a spus: P.S. L-am intrebat pe ChatGPT in engleza despre motorul de pe tesla model 3 si mi-a zis ca este motor DC!!! Pai daca bateria este DC, cum ar fi motorul? RF? Link spre comentariu
merck Postat Sâmbătă la 16:02 Partajează Postat Sâmbătă la 16:02 Acum 4 minute, d2134 a spus: Pai daca bateria este DC, cum ar fi motorul? RF? Bre, daca tu nu stii nimic, de ce ma deranjezi inutil cu aberatii? Link spre comentariu
d2134 Postat Sâmbătă la 16:11 Partajează Postat Sâmbătă la 16:11 (editat) Acum 10 minute, merck a spus: Bre, daca tu nu stii nimic, de ce ma deranjezi inutil cu aberatii? Cum zice olteanu' : numai de-al dracu'! Editat Sâmbătă la 16:13 de d2134 Link spre comentariu
mihaiaurul Postat Sâmbătă la 16:11 Partajează Postat Sâmbătă la 16:11 16 minutes ago, merck said: Tu mergi pe mana AI-ului decat sa studiezi niste poze. Eu am mers pe propria cugetare. Abia apoi am apelat la AI. Cred că este cazul să accepți că ai greșit când ai afirmat că acele cabluri de încărcare nu sunt răcite forțat. Uneori mai și greșim. Este ceva uman. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Sâmbătă la 16:12 Partajează Postat Sâmbătă la 16:12 La 12.02.2025 la 13:24, merck a spus: Ia uite Bobitza ce zice AI-ul: Acum 13 minute, merck a spus: Eu nu ma bazez pe ce spune AI-ul. decit cind cred ca-mi da dreptate... Acele 2 furtune sint la temperatura mai mica decit restul cablului si-l racesc, doar nu credeati ca trebuie neaparat sa-l scalde in apa! Exact asa este si la pistoletele MIG neracite cu lichid, in momentul in care-l folosesti cu gaz de protectie CO2 curentul creste la aceeasi durata de utilizare, spre ex ABICOR BINZEL AT 155 are pentru DA 60% curent de 180A la utilizare Corgon 18 sau 190A pentru CO2. Link spre comentariu
merck Postat Sâmbătă la 16:14 Partajează Postat Sâmbătă la 16:14 (editat) @mihaiaurul Pai imi explici si mie cum se face racirea cablului? Tu ai idee cum ar trebui sa faci racirea unui cablu cu lichid de racire? Cablurile de la dulapul Tesla pana la bornele V3 de ce nu au cablurile racite? E clar, te-ai blocat pe AI si il crezi Dumnezeu. Mergi cu Domnu' fiule! Acum 7 minute, Ion_Bumbu a spus: Acele 2 furtune sint la temperatura mai mica decit restul cablului si-l racesc, Tu glumesti??? Pai ce randament are un furtun gros de macar 2mm prin care trece un agent de racire??? Plasticul ala gri ce conductibilitate termica are??? Editat Sâmbătă la 16:20 de merck Link spre comentariu
merck Postat Sâmbătă la 16:21 Partajează Postat Sâmbătă la 16:21 Acum 9 minute, d2134 a spus: Cum zice olteanu' : numai de-al dracu'! Nu mai bine pui mana si citesti? https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/en_us/GUID-E414862C-CFA1-4A0B-9548-BE21C32CAA58.html#:~:text=Rear motor%3A AC permanent magnet synchronous motor%2C Motor Type(s) Rear motor: AC permanent magnet synchronous motor, liquid-cooled, with variable frequency drive. Front motor (AWD vehicles): AC induction motor, liquid-cooled, with variable frequency drive. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Sâmbătă la 16:23 Partajează Postat Sâmbătă la 16:23 (editat) Nu glumesc deloc, oricit ar fi are ceva efect, v-am dat si exemplul de mai sus cu AT155, stiu de el ca ala-l folosesc. Ce fel de furtun si ce conductivitate termica are asta n-o stiu ca n-am fost interesat insa ca idee exista materiale asazise "plastic" care au o buna conductibilitate termica. Editat Sâmbătă la 16:24 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum