Alic Postat Ieri la 06:40 Partajează Postat Ieri la 06:40 Acum 10 minute, merck a spus: vreau sa crap capu' macar la un golan nu sa ies sa fac figuratie! Nu, boss, te murdărești pe mâini. Ia și tu o armă, fii modern, ce draqu. Link spre comentariu
Sharky Postat Ieri la 06:51 Partajează Postat Ieri la 06:51 Nu prea ai cum sa iesi in strada sau sa faci ceva. N ai cu cine. Priveste retroactiv la mineriada. O gloata de cretini care nu erau capabili sa discearnă ce fac, manata tot de cei de sus de la butoane. E ca si cand ai fi intr o turma de bizoni, manati inainte. Ia încearcă sa discuți ceva cu ei. N ai cu cine. Merge doar prin politica sa le bai bagi bete in roate. Dar vezi si tu ce mizerie e acolo. Ca intr o firma mare de zeci de mii de angajati. Majoritatea de sus nu sunt acolo pe baza de merite. Si multe din decizii sunt la plezneala, bazate pe ce e la moda. In piata. Tragi pt tine sa îți fie bine si gata. Link spre comentariu
merck Postat Ieri la 08:12 Partajează Postat Ieri la 08:12 (editat) Acum 1 oră, Alic a spus: Nu, boss, te murdărești pe mâini. Ia și tu o armă, fii modern, ce draqu. Nu ma deranjeaza! Cat timp curge sange este perfect! Doar de sange se tem golanii! Acum 1 oră, Sharky a spus: Tragi pt tine sa îți fie bine si gata. Nu va merge mult timp asa. Vom ajunge in situatia (si aici il citez pe @Alic : Cand vom fi striviti de greutatea prostiei idiotilor de langa noi! Invatamantul este distrus, deci in urmatorii 15-20 de ani nu va fi urma de speranta sa se indrepte ceva. Ca sa revenim la bulectrice: miercuri seara spre joi bateria s-a descarcat 3% (deci peste noapte) si in timpul zilei intre drumul dus si intors s-a mai descarcat inca 2%. Deci in mai putin de 24 de ore, doar cat masina a stat parcata, s-a descarcat 5%! Atentie au fost temperaturi pozitive, nu sub 0 grade!!! La intoarcere am zis: fwtu-ti ceapa ta de bulectrica si am calcat pe acceleratie in dusmanie! Macar sa consum eu kW nu sa ii vad ca dispar cand masina sta parcata! Se dadeau astia cu termicele din fata mea si credeau ca o inebunit lupu'! (da avea draci nu gluma) https://imgur.com/a/YlQ3jUg Ce ma deranjeaza la astia cu bulectricele este asund sub pres niste realitati deranjante! Editat Ieri la 08:26 de merck Link spre comentariu
informer Postat Ieri la 08:33 Partajează Postat Ieri la 08:33 Acum 15 minute, merck a spus: Ce ma deranjeaza la astia cu bulectricele este asund sub pres niste realitati deranjante! Toata lumea, nu doar cu electricele ci si cu termicele... si in general cu orice si-au cumparat mai scump... nu prea poti sa afli o parere corecta. Cred ca exista ideea in majoritatea oamenilor ca "sa nu ma creada tampit ca am dat banii pe o porcarie" asa ca toti sunt multumiti cu ce au cumparat. Circul destul de mult cu Uber/Bolt/Taxi si mergand cu atatea tipuri de masini obisnuiam intotdeauna sa intreb soferul ce parere are despre masina lui. Am renuntat! 99% sunt extrem de multumiti... n-am gasit pana acum UNUL sa zica "am cumparat o porcarie, sunt extrem de nemultumit, abia astept sa ma scap de ea".... Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Ieri la 08:35 Partajează Postat Ieri la 08:35 (editat) Acum 23 minute, merck a spus: Ce ma deranjeaza la astia cu bulectricele este asund sub pres niste realitati deranjante! Daca mergeti pe un forum plin de "corifei" electrici o sa va spuna ca ati ales masina gresita! Tesla nu face asaceva, Tesla nu permite, Tesla are octovalva si drak mai stie ce, spalarea pe creer e ceva la ordinea zilei. La frig consuma din baterie sau o fi ramas cu sistemul de supraveghere al masinii activ, asta doar dumneaosatra puteti afla. Editat Ieri la 08:36 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
bolek Postat Ieri la 08:40 Partajează Postat Ieri la 08:40 Acum 1 minut, informer a spus: Uber/Bolt/Taxi si mergand cu atatea tipuri de masini Masina aia e unealta ca sa nu zic scula. Nu e pentru o plimbare romantica pe coasta de azur cu briza marii batand prin par. E instrument de castigat bani. Cam cum e multimetrul pentru interventii care sta in trusa de scule impreuna cu sficul si spitzul si vreo 3 surubelnite si niste izolierband. Nu e nici curat luna si are si firele bandajate la coada sondei. La polul opus sunt SUVurile spalate zilnic, tunate si cu cauciucuri supradimensionate si proiectoare pt vanatoare pe plafon, care n-au parcurs offroad nici cat merg eu pe portiunea neasfaltata din capatul strazii. Link spre comentariu
Alic Postat Ieri la 08:42 Partajează Postat Ieri la 08:42 Acum 6 minute, informer a spus: soferul ce parere are despre masina lui. Am renuntat! 99% sunt extrem de multumiti... n-am gasit pana acum UNUL sa zica "am cumparat o porcarie, sunt extrem de nemultumit, abia astept sa ma scap de ea".... Exact. Chiar și cu niște panarame, pe care le simți și tu ca pasager ca nu mai sunt în mințile lor. Pentru ei e important să pornească și să se învârtă roata, eventual să o poată repara la "un baiat" pe te miri ce. Link spre comentariu
informer Postat Ieri la 08:44 Partajează Postat Ieri la 08:44 Acum 2 minute, bolek a spus: Masina aia e unealta ca sa nu zic scula. Nu e pentru o plimbare romantica pe coasta de azur cu briza marii batand prin par. E instrument de castigat bani. Si care e problema, daca e unealta/scula nu se poate afla o parere sincera despre ea? Asta cu toate ca multi dintre cei care "practica" Uber/Bolt nu au o masina dedicata pt. asta.... Link spre comentariu
merck Postat Ieri la 08:47 Partajează Postat Ieri la 08:47 (editat) Acum 16 minute, informer a spus: n-am gasit pana acum UNUL sa zica "am cumparat o porcarie, sunt extrem de nemultumit, abia astept sa ma scap de ea".... Prezent! Am cumparat 3 porcarii pana in prezent, de una am scapat si vreau sa scap de porcaria electrica ... dar nu stiu cum! Initial cand am vazut ce porcarie am luat, am zis sa o tin 5 ani, acum cand vad ca si cand sta parcata de pe o zi pe alta mananca parale, vreau sa scap de ea, dar vreao sa o bag pe gat dupa 2 ani chiar la reprezentanta de unde am luat-o. Daca tine 2 ani ... ma duc si zic: dom'le nu ma descurc cu bulectrica vreau sa revin pe termica iar masina mai are inca un an de garantie deci esti acoperit daca accepti buyback. Sper sa le-o trag! Editat Ieri la 08:49 de merck Link spre comentariu
merck Postat Ieri la 08:57 Partajează Postat Ieri la 08:57 (editat) Acum 22 minute, Ion_Bumbu a spus: La frig consuma din baterie sau o fi ramas cu sistemul de supraveghere al masinii activ, asta doar dumneaosatra puteti afla. Sistemul de supraveghere nu-i pe bateria de HV ci pe aia de 12V. Cand masina nu este pornita, bateria de HV nu incarca bateria de 12V. Mie mi-au disparut 5% din baterie in mai putin de 24 de ore, hai sa nu zic 5kW, dar 4kW tot au fost (desi daca este sa fiu riguros si ziua tot 3% s-au dus ca in cateva sute de metri am vazut ca de la 44% trece la 43%). Si eu incerc sa nu compar mere cu pere, daca de duminca pana miercuri dimineata am pierdut 3% si a fost si o noapte cu temperaturi negative, cum mama lui proces verbal, de miercuri seara cand am incarcat-o pana joi dimineata a pierdut 3%? Eu zic ca nu compar mere cu pere, masina este aceeasi, bateria este aceeasi si miercuri am mers obisnuit, doar ieri m-a luat dracii! Stau cu ochii pe "butelie" si notez/pozez cifrele ca sa vad sunt, eu nebun sau sunt posesorul unei porcarii. Editat Ieri la 08:58 de merck Link spre comentariu
informer Postat Ieri la 08:57 Partajează Postat Ieri la 08:57 Acum 5 minute, merck a spus: Prezent! Am cumparat 3 porcarii pana in prezent, de una am scapat si vreau sa scap de porcaria electrica ... dar nu stiu cum! Poate pt. ca nu faci Uber zici asta... . Da` intreb si io ca sa ma aflu-n treaba, daca tot ii in garantie si se descarca 2% pe zi stand, de ce nu te duci cu ea inapoi sa ceri lamuriri. Mi se pare totusi ca procentu` asta reprezinta niste kWh, nu-i ca si cand ar fi aprins un LED in bord... Link spre comentariu
merck Postat Ieri la 09:23 Partajează Postat Ieri la 09:23 (editat) Acum 28 minute, informer a spus: Da` intreb si io ca sa ma aflu-n treaba, daca tot ii in garantie si se descarca 5% pe zi stand, de ce nu te duci cu ea inapoi sa ceri lamuriri. Mi se pare totusi ca procentu` asta reprezinta niste kWh, nu-i ca si cand ar fi aprins un LED in bord... Mi-am permis sa corectez mesajul tau punand cifrele reale. Pai ei ce sa imi spuna: dom'le este o problema cu bateria, trebuie sa ti-o schimbam pe garantie? Sunt realist, ei ma duc cu presul ca eu nu am cum sa le demonstrez ca am dreptate. Nici o reprezentanta Mercedes nu accepta sa imi faca o diagnoza cu mine de fata si sa testeze bateria. De aceea eu trebuie sa o aduc intr-o stare in care chiar sa nu mai poata sa ma duca cu presul. Oricum atunci mi-o vor schimba dar imi vor pune una tot SH de pe o masina care a avut dauna, deci tot nu ma rezolva. Eu sincer am o banuiala ca bateria nu-i cea din fabrica ci a fost schimbata, pentru ca atunci cand am pus rotile de iarna am vazut o bucata de cativa cm de cauciuc (cred ca este o garnitura) care sigur sarea in ochi celui de la controlul calitatii. Eu am luat masina dupa o saptamana si ceva de cand a ajuns la ei, pentru ca eram in concediu. Pe factura imi apare seria masinii, seria motorului, dar seria bateriei nu. Mie mi s-ar fi parut normal sa am si seria bateriei. Cum am mai zis, masina are 3 ani garantie, bateria 8 ani sau nu stiu cati km si desi am cerut sa imi treaca asta pe factura, parca am vorbit la pereti. Cu chiu cu vai am reusit sa imi scrie pe factura ca am revizia timp de 6 ani gratuita, insa in ziua cand am preluat masina, ala deja imi spunea ca trebuie sa fac revizia chiar daca costa. Am scos si eu telefonul si i-am aratat in email ca factura deja continea 6 ani de intretinere gratuita. Se uita ala ca prostu' la poarta noua. Deci ei pleaca din start sa tepuiasca si cum pana nu platesti nu vezi nimic esti prins in cleste. Dupa ce ai dat banii isi arata adevarata fata. Bateria are sigur 85kW utilizabili (in certificatul de conformitate nu scrie nimic despre capacitatea bateriei iar pe net apare ca ar avea 90.6kW utilizabili). La borna nu-mi pot da seama ca pe ecranul bornei imi apare cat a consumat statia de incarcare nu cat a ajuns in baterie (sunt si aici niste mici pierderi). De aceea am zis ca 5% nu inseamna 5kW dar 4kW tot innseamna (cu baterie de 85kW un 5% iese 4,25kW). P.S. Vezi ca am vazut intr-un video ca la Tesla Model 3 pe bornele de la bateria de inalta tensiune se afla niste "comutatoare" (nu stiu ce sunt in ele) si alea sunt comandate de ECU si daca masina este parcata, pe borne de la baterie ai 400V dar dupa comutatoare ai 0V, deci practic bateria este "izolata". Banuies ca din cand in cand tot comanda comutatoarele ca sa masoare cate energie mai este in baterie, dar tu daca te infigi direct pe bornele bateriei si nu ai un consum enorm, poate nu face scandal ECU de pe Tesla. Bornele de care vorbesc, sunt accesibile ca dai jos bancheta si apoi este o tabla/shield si dupa ce o dai jos vezi bornele. Stiu ca nu ai sa cumperi o Tesla ca sa te apuci sa faci ce vrei tu, dar daca la Tesla este asa, banuiesc ca si la alte masini tot cam asa este. Deci ar fi o speranta pentru ce vrei tu sa faci. Cum am zis mie mi se pare super smecher ce vrei sa faci! Editat Ieri la 09:31 de merck Link spre comentariu
Sharky Postat Ieri la 09:34 Partajează Postat Ieri la 09:34 Raspund la mai multe idei pe baza experientelor mele si al ce am citit: 1. Bateria nu se descarca in frig, doar nu poate livra atat cand e rece. Odata incalzita isi revine. Deci aia nu e tocmai o pierdere. Mai nasol e incarcatul unei baterii reci, daca nu e facut cu atentie, structura bateriei poate fi afectata. Totusi cred ca producatorii avansati stapanesc asta. 2. Pe grupul Tesla nu ascunde nimeni asa ceva. Dar e un fenomen asa cum a fost descris in randurile de mai sus. Nimeni nu recunoaste ca a luat tzeapa, decat putini. Crezi ca pe grupu de mercedes unde mai scriu eu de w211 e diferit? W211 e cel mai bun si gata. Ia spune-i unuia de pe acolo ca un E60 e incomparabil am bine antifonat. Imediat iti spune ca ai nimerit tu o masina mai naspa, desi eu am v6 benzina si el are 2.2 diesel non facelift care urla ca un tractor. Majoritatea oamenilor, indiferent de ce masina poseda, n-au pretentii mari, pt ei e cea mai buna masina. Este rea doar daca ia foc sau ii lasa in drum zilnic. Altfel e cea mai buna. Nu sta nimeni sa faca comparatii obiective sa faca un clasament real. Ca si un copil de il intrebi care e cea mai buna masina, e cea care o conduc parintii sai. Aceeasi mentalitate. 3. Corifeii electricelor se lauda ca au fost cu Springu in Grecia si au economisiti banii care i-au spart la prima iesire in oras. Nu sta nimeni sa scrie cu litere mari orele facute in plus si cam cat ar fi plata la ora. Singurii care se pot lauda sunt navetistii ce incarca acasa. Daca as fi navetist si eu as trece pe electrica, as scuti multe. Dar cum la mine masina e partial un moft, nu ma intereseaza asa ceva. Link spre comentariu
informer Postat Ieri la 09:49 Partajează Postat Ieri la 09:49 Acum 18 minute, merck a spus: P.S. Vezi ca am vazut intr-un video ca la Tesla Model 3 pe bornele de la bateria de inalta tensiune se afla niste "comutatoare" (nu stiu ce sunt in ele) si alea sunt comandate de ECU si daca masina este parcata, pe borne de la baterie ai 400V dar dupa comutatoare ai 0V, deci practic bateria este "izolata". Banuies ca din cand in cand tot comanda comutatoarele ca sa masoare cate energie mai este in baterie, dar tu daca te infigi direct pe bornele bateriei si nu ai un consum enorm, poate nu face scandal ECU de pe Tesla. Bornele de care vorbesc, sunt accesibile ca dai jos bancheta si apoi este o tabla/shield si dupa ce o dai jos vezi bornele. Stiu ca nu ai sa cumperi o Tesla ca sa te apuci sa faci ce vrei tu, dar daca la Tesla este asa, banuiesc ca si la alte masini tot cam asa este. Deci ar fi o speranta pentru ce vrei tu sa faci. Cum am zis mie mi se pare super smecher ce vrei sa faci! Bateria in principiu are "conectica de putere" si "conectica pt. comunicatii". Daca am inteles bine cel putin unele tipuri de baterii nici nu furnizeaza HV fara o "conversatie" prealabila via CAN. In link-ul pe care l-am pus mai devreme sunt amanunte... dealtfel tipul in cauza are sistemul functional iar bateria auto e folosita "plug & play", nu e modificata in nici un fel. Daca o sa reusesc sa cumpar o baterie, chiar cu 5% energie inmagazinabila deci "obosita" chiar si pt. "solare", o sa stiu mai multe. Link spre comentariu
merck Postat Ieri la 10:19 Partajează Postat Ieri la 10:19 (editat) Acum 34 minute, informer a spus: Bateria in principiu are "conectica de putere" si "conectica pt. comunicatii". Daca am inteles bine cel putin unele tipuri de baterii nici nu furnizeaza HV fara o "conversatie" prealabila via CAN. Da, asa stiu si eu: fara conversatie nu ai HV. De aceea este important ca bateria de 12V sa fie in toate mintile, ca altfel masina este brick! Bateria vrei sa o cumperi din Romania sau poate fi si din Europa? Cam ce buget ai putea aloca cu tot cu transport? (ca am vazut ca nu-i ieftin transportul) Ca nu se stie cand imi sare un anunt rezonabil in ochi. Esti interesat doar de bateria completa sau si de celule? Acum am vazut celula noua de 30V/34A la 500 euro cu transport inclus din Polonia insa este fabricata in 2020. Avea 4 bucati si a mai ramas una. P.S. Baterii de pe full hybrid sau hybrid plug-in nu se califica pentru proiectul tau? Editat Ieri la 10:25 de merck Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum