merck Postat 2 ore în urmă Partajează Postat 2 ore în urmă (editat) Acum 56 minute, Ion_Bumbu a spus: Aveti caderea de tensiune pe 1m conductor la 250A, cind calculati, bineinteles cu Pd=UxI ca doar aia e valabila , dublati lungimea aia pe care nu se pierde nimic ca sint 2 sirme. Si tineti cont ca pe acolo sint mai multi metri de conductor... Pai vad ca ai bagat datele si ai rezultatul, de ce nu-l pui si aici? Ce diametru in mm ai considerat ca are cablul ala portocaliu? Hai ca am luat cablu de sectiune 6,5mm si iese pe la 32W disipati pe 1metru (becul halogen de pe faza scurta este de 50W parca). Cred ca este scuipat pe langa aia 14kW disipati pe bobinajul motorului, nu? In imaginea de aici: https://imgur.com/a/lmao2T4 cele 3 fire sunt de la bobinaj sau nu? Editat 2 ore în urmă de merck Link spre comentariu
merck Postat 2 ore în urmă Partajează Postat 2 ore în urmă (editat) Acum 49 minute, Ion_Bumbu a spus: "The predicted 430Nm and 192kW can be achieved at close to 1000Arms phase current under 94.61V of RMS voltage, which translates to 231Vdc minimum bus voltage." Sursa:https://motorxp.com/wp-content/uploads/mxp_analysis_TeslaModel3.pdf Ok, deci cu datele puse de tine mai sus puterea disipata de cat este? Motorul este trifazat, rezistenta bobinajului pe o faza este de 0,00475 ohmi si curentul ar fi de 1000A prin fiecare faza? Bag un R*I*I * 3 infasurari? Iese Pd = 14,2kW. Editat 2 ore în urmă de merck Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum