Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

La 29.12.2024 la 13:32, Ion_Bumbu a spus:

Va rog recititi.

 

P.S. si totusi alea-s niste masuratori facute de amatorii de la ADAC, prospecte daca doriti gasiti pe site de la producator.

 

Ma bucur ca ati ajuns sa conduceti EQE ca ala e actorul principal.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Atat s a putut. Cand intreaga experiență e redusa la o cifra!

 

Pune seara pe liniște un scartait de creta pe tabla sa vezi cat e de deranjant.

Apoi o sa vine un semidoct sa iti explice pe un ton superior ca sunt doar 66.7dB si ca e cat in Megane.

 

Cred ca si boxele le ascultati tot dupa graficele din reviste...

Nici macar grafice, spl si raspund in fr la -6dB.

 

Astept pe merck sa ne spună daca eqe are geamuri duble. Presupun ca nu.

Link spre comentariu

Iar un "specialist" probabil de renume mondial le masoara cu urechiometrul!

 

Sint masuratori comparative, ce drak, toti le accepta doar unu care vrea sa demonstreze o idee sustine ca nu-i asa si urechea lui e mai buna, o fi autofila si aia?

Chiar asemenea stupiditati sustinem?

Acusi masuram tensiunea cu limba!

 

Bine am ajuns in 2024!

 

Link spre comentariu

M-ati dat pe spate. Rad de citeva ore doar cind imi amintesc de ultimile postari de aici.

Ca si in domeniul audio - muzica, comparatiile se fac dupa cifre -> totdeauna, pt ca doar alea sint impartiale.

Cind cifrele sint foarte similare se mai pot face si comparatii subiective dar alea nu mai reprezinta ceva universal valabil.

Oricum atunci cind faci o achizitie trebuie sa o faci prin comparatie sau test direct iar aici intervine subiectivismul.

Link spre comentariu

Daca vrei sa fii obiectiv cifrele trebuie sa fie macar o spectrograma. Nu o valoare totala.

 

Daca ati fi pus mana sa antifonati sau sa fi studiat subiectul mi ati da dreptate.

Plus mai studiati si voi masini scumpe, un s class mai nou, cu sau fara geamuri duble, un g30 sau macar un e60.

 

Asa va dati seama ce lipsește si ce mult contează un geam dublu. Chiar daca decibelii sunt tot aia.

 

Boxele tot dupa dB si raspuns in frecvență le evaluati?

Voi aici sunteți ca aia ce comenteaza de un sistem bun dar tot ce ati ascultat e genius 5.1 de lemn sau logitech.

Voi nu auziți diferente intre difuzoare? Care desi masoara bine, nu suna...sau altele care masoara un pic mai rau suna de intepenesti.

 

In final nu sustin una sau alta, doar spun ca geamurile duble sunt altceva. Ca tabla cu cateva ore de munca si 300 lei materiale o antifonezi.

Dar cu geamul ce te faci?

 

Dar probabil n ati vazut niciodata asa ceva si va inteleg scepticismul.

 

Cred ca sunt printre putinii care au măsurat boxe si au prezentat proiecte concrete.

Diverse variante de filtre măsurate, ascultate si retunate, resimulate, reimplementate si de la capat...

Sunt curios voi ce ati facut...

Din ce scrieti pe aici....nu multe.

 

Asa ca puteti sa o lasati mai usor cu miștourile ca nu e cazul...

Link spre comentariu

Daca n-au urechiometru se bazeaza pe masutatorile facute cu fonometru, ce sa zic, niste semidocti, iau de bune masuratorile facute de altii nu sa puna ei urechea la sursa zgomotului...

:d

Link spre comentariu
1 oră în urmă, Tavi a spus:

Asta inseamna sa te lauzi ca ai luat un EQE nou pe un forum unde 99% au masini second

Incep discutiile despre orice

Tocmai de aia unii din noi n-au auzit cu urechea personala, citirea unui test de pe net costa cat abonament la net in cel mai rau caz, dar poate fi si gratis. eu am la trotineta fat tire gume de le aud oamenii din curte cand merg cu 50/h, exista  mai silentioase, dar sunt 500 ron+ bucata, in 7k devin chele si unele si altele.

Link spre comentariu

eu am fost cu mertzan cu geamuri duble....un prieten are.....zgomotul nu de geamuri depinde ci de " aerodinamica " caroseriei , deci important este sa nu se formeze zgomote din cauza aerului care in unele locuri face turbioane....cea mai mare parte din zgomotul de rulare vine prin sasiu....vibratiile de la cauciuc, roata ,ajung prin bucse la "sanie " si de acolo in caroserie...unele masini nici nu au " sanie "  ....sa nu zic ca prietenul a fost in excursie in lituania , avea folie pe geamurile laterale, fiind duble s-au crapat doar pe exterior ....au incercat si reusit pe toate ..roata,dar nu au reusit sa sparga de tot....

- deocamdata electricele mai " tari " necesita cauciucuri speciale, si respectiv mai scumpe, si se si uzeaza mai repede...

- candva radeau de telefoanele chinezesti...acum dau directia..... la ultima expozitie auto din Elvetia, europenii nu prea au participat...se vedea cam tare ca sunt ramasi in urma cu 4-5 ani.... eu as prefera o masina Xiaomi in loc de Tesla....

Link spre comentariu

Nu mai vb de maybach cand voi nu v ati urcat nici macar in s class.

 

Pe toate sasiele de s class de la 220 in sus geamurle duble sunt opționale. La w140 e standard.

 

Mai bine mergeti cu unul si apoi emiteti pareri.

 

Zgomotul nu e doar de aerodinamica. E de la roti in mare parte sau de la alte masini care trec pe contrasens.

Rotile le mai rezolvi cu mocheta.

 

Ma rog vb deja de alt nivel.

 

Am explicat deja, cine pricepe intelege, restul perorează aceleași idei ca ...

Oricum habar n au si oricum n au vazut asa ceva decat in poze dar isi dau cu părerea aici ca e gratis...

 

Adica am antifonat 3 masini cu mana mea si m am chinut sa optimizez sa astup direct sursa.

Plus alte masini evaluate si studiate ca sa fur meserie.

 

Dar intri pe elforum si dai peste cititorii de prospecte...vai de steaua lor.

 

Link spre comentariu
Acum 3 ore, Sharky a spus:

 

Astept pe merck sa ne spună daca eqe are geamuri duble. Presupun ca nu.

Nu are geamuri duble EQE-ul. Este poza pusa pe pagina precedenta cu geamul care nu se inchide. Mie nici nu mi se pare ca se inchide bine geamul, pentru ca parte laterala dinspre stalp pare ca ar iesi un pic in exterior. Astept prima ploaie sa vad daca gasesc balta in masina. 

EQE-ul mare are o hiba, cand apesi pe butonul de la cheie sa descui masina, manerele ies afara si atunci cand ajungi la masina si tragi de maner, geamul nu are timp sa se coboare si forteaza garnitura de sus (o ia inainte). La Tesla ca sa deschizi usa trebuie sa apesi pe partea din fata a manerului ca sa iasa in oblic manerul si atunci coboara si geamul. Oricat de rapid ai fi, chiar si cu doua maini, nu poti lua garnitura inainte la Tesla.

Inginereste se vede ca este prost gandita coborarea geamului la EQE ca sa poti deschi usa. 

Vajait la geam este din belsug  la EQE cand ai 130km/h fata de Tesla cu geamuri duble. Dar la Tesla geamul se aliniaza bine cu stalpul din mijloc dintre cele doua portiere, deci fiind bine incastrat in pozitia de geam inchis. La Tesla tabla (elementele de tabla ale caroseriei) nu se aliniaza bine.

 

Link spre comentariu
Acum 11 ore, franzm a spus:

1. De ce ati acceptat altceva decât ceea ce ati comandat?

2. Cine v-a bagat pe gât a doua masina, nemtii sau haiducii de la "reprezentanta"? (Au facut si ei un ban cinstit ca o asemenea masina o iei în mod normal cu un discont substantial.)

Pretul de catalog la ce am luat eu este de 90k. Buba este ca bateria de pe bulectrica se degradeaza chiar si daca masina sta in vitrina la reprezentanta. Eu am semnat un bon de comanda dupa ce agentul de vanzari mi-a comunicat/confirmat verbal ca masina este produsa in 2024. Cand am semnat bonul de comanda nu aparea VIN-ul masinii. Abia cand mi-a trimis factura proforma am vazut VIN-ul si ca al zecelea caracter era P adica 2023. Deci aveam doua optiuni: ceream anularea comenzii si trebuia sa caut un avocat ca sa nu platesc 10% din pretul facturii insa nu aveam nici o dovada scrisa a greselii/minciunii spusa de agentul de vanzari sau (cum am si facut) am cerut o alta masina de pe stoc care sa fie produsain 2024. A doua era cu 5903 euro mai scumpa. Am primit factura proforma cu VIN-ul si acum al zecelea caracter era R adica era conform decodarii VIN-ului produsa in 2024. Tesla foloseste fix acelasi caracter pentru anul fabrixatiei.

Porcaria a fost sa descopar in ziua livrarii ca si decodarea VIN-ului nu era corecta si masina era produsa in octombrie 2023. De data asta nu mai era vinovat agentul ci golanii de la Mercedes. 

Tot golanii de la Mercedes scriu pe site-ul lor ca agentul poate sa te minta si ca doar ce este scris poate fi considerata proba in justitie.Cand am citit asta mi-am dat seama ca mi-au tras-o si ca nu puteam anula comanda initiala. 

Reprezentanta este doar de Mercedes si Smart. 

 

Editat de merck
Link spre comentariu

Referitor la evaluarea zgomotului dupa auz: Toti marii producatori de automobile premium fac apel a teste organoleptice paralel cu masuratorile. Si toti fac apel la spectrograme dar, din motive lesne de înteles, nu le publica. Si aceasta practica nu se limiteaza la industria auto. Grundig e un exemplu tipic de firma care facea asemenea teste, atât privind sunetul, cât si ergonomia aparatelor.

"   doar ce este scris poate fi considerata proba in justitie."

Asa-i peste tot în lumea civilizata; se încheie contracte scrise si numai alea-s valabile. Am patit si eu ceva asemanator (au schimbat între ele, intentionat sau nu, doua masini si actele aferente, inclusiv COC). Am ajuns la avocat si fapta a fost încadrata la înselaciune, mai ales dupa ce au încercat sa dea vina pe ucenici. De atunci numar si virgulele din actele de vînzare-cumparare si înregistrez, pe furis, discutiile cu agentii de vânzari.

Editat de franzm
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări