Sharky Postat Noiembrie 8, 2024 Partajează Postat Noiembrie 8, 2024 Eu vb de cifrele mari la nivel mondial. La un moment dat se sparge buba. Sau inca un val de inflatie sa o mai dezumfle fara sa rezolve cauza. Si cand nu s bani, nu i de unde de nimic...darmite de bulectrice. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 1, 2024 Partajează Postat Decembrie 1, 2024 Ca sa intelegeti nivelul de retard automobilistic prezent in soferii smartphone-urilor cu roti. Contextul era lipsa manetei de semnalizare la noul model 3. Se semnalizeaza de pe volan. Astea cred ca pe viitor vor inventa rotile patrate din nevoia de a moderniza ceva. Link spre comentariu
DjOhms Postat Decembrie 2, 2024 Partajează Postat Decembrie 2, 2024 La 01.12.2024 la 11:18, Sharky a spus: Contextul era lipsa manetei de semnalizare la noul model 3. Se semnalizeaza de pe volan. Bine ca totusi is putini cu asa mentalitate. Si ca nu se ia.. Sau se ia? La 01.12.2024 la 11:18, Sharky a spus: cred ca pe viitor vor inventa rotile patrate din nevoia de a moderniza ceva sa nu le dam idei. pot deveni periculosi.. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 2, 2024 Partajează Postat Decembrie 2, 2024 Orice produce tătuca musk se ia. Daca pune roti patrate vor fi destui adepti. Omul are deja f mare avant, prosti sa il asculte are fara masura. De o vreme are si mașină de propaganda. Nu înseamnă ca omul face numai lucruri rele sau ca il denigrez. Doar spun ca e la nivelul de zeu acum. Si daca ar face o tâmpenie, lumea il va aclama cu entuziasm! Link spre comentariu
Усилитель Postat Decembrie 6, 2024 Partajează Postat Decembrie 6, 2024 https://piataauto.md/Stiri/2024/12/China-a-gasit-calea-cum-sa-ocoleasca-taxele-mari-import-la-masinile-sale-electrice-in-UE-modele-plug-in-hibride-autonomie-electrica-mare/ Link spre comentariu
DjOhms Postat Decembrie 8, 2024 Partajează Postat Decembrie 8, 2024 (editat) "Şi, apropo, bateria maşinii poate fi încărcată la staţii fast charge cu puteri apropiate de cele ale unei maşini electrice, deci, teoretic, dacă faci 400-500 km într-o zi, pot opri 1-2 ori la câte o sesiune de încărcare de vreo 25 minute, pentru a nu mai folosi deloc benzina." Citand din articol, imi lasa impresia ca a fost comandat de la Beigin. Si cum ramane cu, cerinta fabricantilor de a incarca o baterie doar pana la 80% din capacitate pentru longevitate si fiabilitate? Sau asta nu se aplica la hibride. H-ICEuri? Nu au cam acelasi tip de baterii..? Ce sa mai ntelegem? Ca noi europenii trebuie doar sa cumparam obligat fortat, ca's ieftine, r@**tul chinezesc?? Multumesc, dar o sa trag de "puturosul" diesel nemtesc pana la sfarsitul zilelor.. Pentru cine mai are timp sa inteleaga ce ni se intampla si care e realitatea sugerez: Sau acesta si mai echilibrat, deloc conspirantionist, dar nu mai putin realist: Editat Decembrie 8, 2024 de DjOhms Link spre comentariu
ionut120v Postat Decembrie 8, 2024 Partajează Postat Decembrie 8, 2024 Problema este exemplul prost de risipa. Marile fabici sunt optimizate deorece acolo risipa se vede din luna, dar la nivelul miilor de mici afaceri si caznic nimeni nu optimizeaza. In materie de mobilitate am gasit o combinatie rezonabila, GPL si o baterie de start sodiu ion, care face fata pornirii direct cu gaz, plus setari custmizate la instalatia GPL sa o pot porni pe gaz pe frig. Personal caut sa optimizez si consumatori sub 1 Kw, computerul care controleaza un robot de analize, am cautat diverse configuratii diverse strategii de operare, lund in considerare divese opinii, de exemplu inginerul de la tesa mi-a sugerat sa le opresc precum se face in multe corporatii, pentru o aplicatie real time e o provocare, totusi punerea in suspend cand aparatul nu lucreaza e ok nu am intaminat nici o problema. Utilizarea unui laptop cu mai multa memorie e mai economica decat utilizarea uni desktop pentru aplicatia respectiva, in total am redus consumul cu computerul la 1 din 3 fara a avea nici o neplacere cu rularea aplicatiei. Am optimizat putin si fluxul de lucru pentru a consuma mai putina apa si energie cu aparatul. Optimizarea implica ceva munca, dar poate fi replicata cu variatiunile necesare la multe sisteme asemanatore. In materie de mobilitate optimizarea rutei aduce beneficii, la vehiculele personale nu se prea aplica, fie nu e facila, fie sunt alte blocaje in sistem care fac sa nu merga totul ca pe roate, fie unii vor sa-si arate muschii cu orice pret. Reciclarea bateriilor e posibila, crioreclarea e o metoda fezabila, doar trebuie muncit pe ea ca la orice lucru care trebuie pus la punct, dar intervine problema aratatului muschilor, putin probabil sa obtii finantare din statutul de microintrprindere, si chiar daca castigi la loto si faci tehnologia functionala, mai trebuie sa mai castigi o data pentru scaling up. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 9, 2024 Partajează Postat Decembrie 9, 2024 https://evmarket.ro/baterii-masini-electrice/o-tesla-model-3-a-facut-doar-incarcari-rapide-timp-de-5-ani-ce-degradare-are-bateria-51120/ Tesla a incarcat multi ani doar pe supercharger si inca e ok ca si degradare dupa 250k. Nu e rau... Link spre comentariu
ionut120v Postat Decembrie 9, 2024 Partajează Postat Decembrie 9, 2024 (editat) Din experienta personala, NMC to 70% se poate incarca si la peste 1 c fara nici o problema, LTO la 6 c to full adica 10 min, fara nici o problema, nu au tail current, in 20 min curentul e practic zero, LFP slow rate nu le place, 0,2c, 1 c intre 30 si 40% soc sub si peste nu le place, 0,1 ca la plumb e optim. LFP hi rate merg cu 1 c, 3 c intre 30 si 40%. Sodiu ion slow rate 1c, hi rate pana la 10c to 80%. Bateria de 12 cu plumb sta ca nuca-n perete pe o masina elecrica, una cu sodiu cu bms inclus e potrivita si nu e scumpa in jur de 300 eur respectiv usd oriunde in lume. Editat Decembrie 9, 2024 de ionut120v Link spre comentariu
dragostalpau Postat Decembrie 11, 2024 Partajează Postat Decembrie 11, 2024 Tesla, compania lui Elon Musk, a făcut lobby în Marea Britanie pentru ca guvernul să taxeze mai mult șoferii de mașini pe benzină și diesel Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 12, 2024 Partajează Postat Decembrie 12, 2024 Tesla are probleme cu vânzările. creșterile fantastice s au oprit. Piata nu absoarbe, cazanele nu se vand. https://evxl.co/2024/05/13/teslas-overflow-unsold-inventory/ Si sa nu uitam, omul a luat Twitter ca sa spele lumea pe creier in directiile in care ii convin. Deci ca orice chestie făcută de tătuca musk, rezultatele sunt mult înfrumusețate, previziunile mult prea optimiste si acum încearcă sa dreaga busuiocu. Cerșește si el ce poate. Problema reala e ca acest papagal vanzator a ajuns apropiat al lui Trump. Link spre comentariu
bolek Postat Decembrie 12, 2024 Partajează Postat Decembrie 12, 2024 (editat) Prevezi o superoferta, la 10 patriot bonus 1000 de tesle? Sau mai rau, una la 1000 de big mac ? La distantele din america ar trebui mai mult sa incarci decat sa circuli cu masina. Editat Decembrie 12, 2024 de bolek Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 12, 2024 Partajează Postat Decembrie 12, 2024 https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/taxa-de-dezvoltare-urbana-pentru-bucurestenii-cu-masini-din-sectorul-4-explicatiile-primariei-despre-noul-bir-de-540-de-lei-pe-an-3042299 Cum rezolva problema parcărilor. Un impozit in plus pe masina. Motiv sa o inmatriculezi in alta parte. Un flotant, o impui la alta primarie si la revedere. Dar nu va bucurati. Urmeaza si taxa de poluare și alte mizerii in curand. Link spre comentariu
Alic Postat Decembrie 12, 2024 Partajează Postat Decembrie 12, 2024 O sa fie si taxa pe roata. Ai doar doua ca hipsterii, platesti putin, ai patru, faci credit... PS. A venit ieri, pe la birou, un amic din Germania. German, nu roman. Mi-a zis ca stau foarte bine la capitolul CO2 in ce priveste energia electrica. Importa din Franta (nucleara) si Polonia (carbune). Totul e perfect, au bifat verde la capitolul asta. Imi mai spunea ca nici ei nu mai sunt ce au fost candva. Faptul de a fi german, punctual, meserias si serios cam se duce dracu' . Link spre comentariu
Ovidanie Postat Decembrie 13, 2024 Partajează Postat Decembrie 13, 2024 Acum 23 ore, bolek a spus: ...La distantele din america ar trebui mai mult sa incarci decat sa circuli cu masina. Statistica zice că 80% din trafic este generat de autovehicule care parcurg distanțe mici, și 30% totalul autoturismelor circulă fără să transporte marfă sau bagaj, transportă doar șoferul, binențeles, pe distanță sscurtă. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum