Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Acum 3 ore, Sharky a spus:

Schimbi masina tot la 5 6 ani ca e veche si poluanta!

NU! O schimbi pentru ca incepi sa ai un "pomelnic" de defectiuni la masina! 😇

Nici masinile nu mai sunt ce erau odata. 😉

 

P.S. Am fost la drive test la Tesla si cladirea pe latura lunga avea locuri de parcare si pe o parte si pe alta pline cu masini Tesla inmatriculate. M-am uitat la sotia mea, ea la mine si am zis: mai luam Tesla? 

Nu zic, am inteles ca baietii sunt promti si foarte OK cu garantia (are 4 ani garantie si mai mult de 4 ani nu intentionez sa o tin), dar nici sa stea la ei nu-mi convine. 

Tu cum ai garaj te doare la basca! Prea putine operatii/reparatii nu le poti face in garaj. Da, stiu, odata cu varsta nu mai acelasi chef/entuziasm, dar daca te-ai frige macar o data cu o masina noua, iti garantez ca si la miezul noptii ai sa gasesti chef sa repari masina SH. Eu de nervi ... am experimentat niste pulsatii dupa ceafa (nu aveam ceasul la mana sa vad ce puls aveam) si n-am chef sa ma "ma duc dincolo" din cauza unei masini. 

 

Acum 3 ore, Sharky a spus:

Ecologia servita de politica e strâns legata de profitul scos din afaceri.

In nici un caz de profitul scos din afacerile cu bulectrice!!!

Marcile ioropene sunt complet depasite de chinezi la capitolul bulectrice si deja chinezii vin sa produca in Ioropa! Deci ma indoiesc ca politica ioropeana este sa falimenteze producatorii ioropeni in dauna celor chinezi.  

Volvo si restu' fac gat sa nu se modifice termenul de 2035 pentru ca ei produc masinile in China. 

 

Editat de merck
Link spre comentariu
Acum 3 ore, merck a spus:

Marcile ioropene sunt complet depasite de chinezi la capitolul bulectrice si deja chinezii vin sa produca in Ioropa!

Chinezii vin sa produca în Europa ca sa poata abandona aici bateriile terminate. Si sa-si investeasca mai usor banii aici.

Editat de franzm
Link spre comentariu
1 oră în urmă, franzm a spus:

Chinezii vin sa produca în Europa ca sa poata abandona aici bateriile terminate. Si sa-si investeasca mai usor banii aici.

Pai in prezent (si in viitor) masinile produse in China si vandute in Ioropa nu au o clauza ca atunci cand ajung la Schmelz, bateria se demonteaza de pe masina si se trimite inapoi in China, deci bateria tot in Ioropa ramane. 

In prezent taxa aia de import de 38% la bulectrice ii rupe pe chinezi si de aia vin sa produca in UE, ca sa nu mai plateasca taxa aia de 38%. Orice masina care nu este produsa in UE, desi este bulectrica, nu beneficiaza de la stat de bonusul eco. 

 

Legat de investit mai usor banii aici, am vazut ca cei de la butoane din China au dat ordin pe unitate sa se franeze pe cat posibil investiile chinezesti in UE daca nu se umbla la taxa de import de 38% la bulectrice. Sunt cateva tari care au nevoie de investiile chinezesti si nu vor fi asa solidare, mai sunt cele care exporta destul de mult in China (si aici intra si DE) care la fel vor fi afectate daca chinezii cresc si ei taxele de marfurile importate din UE.

 

Eu pun o intrebare: China a avut cea mai mica legatura cu politica de migrare spre bulectrice in UE? Eu sunt convins ca NU, pentru ca ei nu au fost pionierii in domeniul bulectricelor si au venit tare din urma. Deci daca nu au fost pionieri nu-i pot banui ca au bagat spagi la cei de la butoane din UE sa vomite politica de migrare spre bulectrice. 

Deci daca noi ne-am batut cuie in talpa singuri, de ce sa ii bestelim/blamam pe chinezi? 

Nu mai zic ca nu-s bulectricele singura marfa cumparata de UE din China, deci va fi doar o felie, deci de ce sa ne ofuscam atat? Ne-am tras-o singuri in cur, sa tragem atunci invatamintele si pe viitor sa ne aducem aminte ce am simtit ca sa nu mai repetam greseala. 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu

Parca nu imi vine sa cred ca tot parcul ala e plin de Volvo..

https://www.imago-images.com/offers/621565/News/Wirtschaft/China,-Autos-von-Volvo-warten-auf-den-Export-in-Nanjing&db=stock

Si or fi si numai electrice..?

Si se asteapta ca ei sa vanda tot parcul ala? 😃 

E covarsitoare dorinta partidului comunist chinez de a ne dota cu masini electrice.

 

A, pozele, afis probabil de genul asta se pot cumpara; nu pe bani putini.

 

Editat de DjOhms
Link spre comentariu

Sunt afaceri. Normal ca se baga China cand e vb de fabricat lucruri.

La fel si la panouri.

Atatea produc de le au scazut pretul incredibil de mult.

 

Totul pe spinarea muncitorului de rand chinez.

Ca doar subventia de stat chineza cine o plateste?

Parlitul de acolo.

 

Si f bine ca se baga taxe, ca nu era normal ca făcea Dacia luand subvenții de 10mii euro pt o masina fabricata în China, nici macar de ei.

 

Lumea o sa spuna că domne, subventia o lua omul de rand. Hai sa fim seriosi. Masina fabricata costa in jur de 10k. Se vindea la 20k, jumate dadea gusteru ecologist, cealalta statul.

Deci cine lua subventia?

 

Nu exista ecologie sau strategie pe termen lung. Doar ce vor șmecherii de la butoane sa manevreze repede pana nu le expira mandatul.

Link spre comentariu

" Producătorul suedez de mașini, fondat în 1927, a avut câțiva proprietari în ultimele decenii: a fost inițial o subsidiară a SKF, cunoscută pentru rulmenții, a fost deținut de Volvo AB din anii 1930, a fost cumpărat de Ford în 1999, în 2010, chinezul Geely i-a devenit proprietar. Chinezii au cumpărat Volvo pentru 1,8 miliarde de dolari și vor cheltui încă 11 miliarde de dolari pentru producătorul suedez până în 2015. Volvo este un producător de mașini relativ mic, care vinde aproape 400.000 de mașini pe an Cele mai importante piețe pentru marcă sunt Statele Unite, Suedia, China, Germania și Marea Britanie. Noul proprietar chinez nu a schimbat prea mult funcționarea companiei: sediul companiei, marketingul și administrația centrală, cea mai importantă fabrică de producție de mașini (Göteborg), fabrici de motoare și alte piese sunt încă în Suedia, dar un nou centru din Shanghai s-a alăturat la nivel mondial. exploatare unde a fost înfiinţat şi un centru tehnologic. Producția are loc în principal în Suedia, dar Volvo are fabrici și în Belgia (Ghent), Malaezia (Kuala Lumpur) și China (Chongqing), unde acum construiesc o altă fabrică. Mulți oameni se temeau că calitatea mașinilor se va deteriora după sosirea chinezilor și că potențialii cumpărători vor deveni nesiguri, dar acest lucru nu s-a întâmplat în masă și, de fapt, proprietarul chinez consideră marca suedeză atât de puternică încât cea mai mică Modelele Volvo fabricate în China sunt vândute în SUA s-ar vinde și în volume mari." 
 

Link spre comentariu

More importantly, Volvo's all-electric car sales almost doubled last month to a new record of 18,435 (up 93% year-over-year), taking a 25.8% share in Volvo's global volume. More than two-thirds of the EV sales happen to be Volvo EX30, which sells like hotcakes.

 

Mai jos se vede clar care este piata principala de desfacere:

Screenshot-2024-11-02-at-17-38-57.png

 

 

Fabrica din Belgia (Ghent) se inchide la anu'. Asambla doar Q8 e-tron care sta slab la vanzari. 

 

Going forward, Volvo Cars aims for 90 to 100 per cent of its global sales volume by 2030 to consist of electrified cars, meaning a mix of both fully electric and plug-in hybrid models – in essence, all cars with a cord.

 

By 2025, it expects the percentage of electrified products to come in between 50 and 60 per cent. Well before the end of this decade Volvo Cars will have a complete line-up of fully electric cars available. That will allow Volvo Cars to make the move to full electrification as and when the market conditions are suitable.

 

P.S. Nu cred ca bulectricele se fac in Suedia si chiar de ar asambla in Suedia, bateriile vin din China. 

Editat de merck
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări