validae Postat Aprilie 23, 2019 Partajează Postat Aprilie 23, 2019 (editat) Acumulatorii Li-Ion sunt oricum periculoși, faptul că le-au adăugat circuite de siguranță nu exclude posibilitatea de incendiu, iar odată aprinși, sunt aproape imposibil de stins cu stingătoarele convenționale....ce faci în cazul unui accident în care aceștia sunt perforați ? Probabil nu au fost destule Tesla implicate în astfel de accidente ca să vedem ce grozăvie ar fi.... Editat Aprilie 23, 2019 de validae Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 23, 2019 Partajează Postat Aprilie 23, 2019 Cine se respecta respecta și clienții cine nu... http://m.ziare.com/elon-musk/romanca-fortata-sa-plece-de-la-tesla-dupa-ce-a-semnalat-o-problema-de-fabricatie-1432925 Link spre comentariu
daniels Postat Aprilie 23, 2019 Partajează Postat Aprilie 23, 2019 In economia de piata se taie dupa ce ai o cota de piata importantanta, pana atunci faci dumping economic https://ro.wikipedia.org/wiki/Dumping 1 Link spre comentariu
informer Postat Aprilie 23, 2019 Partajează Postat Aprilie 23, 2019 44 minutes ago, validae said: Acumulatorii Li-Ion sunt oricum periculoși, faptul că le-au adăugat circuite de siguranță nu exclude posibilitatea de incendiu, iar odată aprinși, sunt aproape imposibil de stins cu stingătoarele convenționale....ce faci în cazul unui accident în care aceștia sunt perforați ? Probabil nu au fost destule Tesla implicate în astfel de accidente ca să vedem ce grozăvie ar fi.... Masina mea anterioara avea un rezervor de 70l ... benzina... + 30l GPL... cu paranteza ca nu-s genu` care merge cu rezerva aprinsa, de ce crezi ca in caz de "accident cu ghinion" grozavia era mult mai mica? Doar intreb, nu-s agresiv... Link spre comentariu
lavynyu Postat Aprilie 23, 2019 Partajează Postat Aprilie 23, 2019 Pana si temperaturile din masina pe timp de vara sunt o problema pt. acu. pe litiu ion ! Sa umbli cu o posibila bomba la tine in masina nu ai chiar asa de bine , cu toate sigurantele si protectiile lor . Si cand te gandesti ca un acu. de masina electrica trebuie sa fie unul barosan nu orice acu. cum avem noi acuma pe masini ! Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 23, 2019 Partajează Postat Aprilie 23, 2019 Hai bre ca am lasat si eu laptopul, si camera si telefonul in masina lasata la soare, n-a puscat nimic. GPL si benzina nu se aprind chiar asa cu una cu doua. Trebuie si sa ai amestecul in anumite limite, si o sursa de aprindere, nu se aprinde doar ca a crapat rezervorul. Iar ca sa le crapi trebuie al naibii de mare impact ca sa deformezi caroseria sa ajungi la ele. GPL=ul are electrovalva, deci chiar si rupt si aruncat din masina, nu se partzaie de nebun. DAca de asta va e frica, diesel si gata. Masinile iau foc mai degraba de la un DPF infundat, temperaturi aberante legate de o regenerare nereusita si asa mai departe. O masina in stare buna, fara improvizatii nu ia foc din senin, am trecut demult de faza experimentala au fost destule greseli s-a invatat din ele. Link spre comentariu
maxente Postat Aprilie 23, 2019 Autor Partajează Postat Aprilie 23, 2019 (editat) Eu am inteles ca litiul e periculos in contact cu apa (H2O), ca se aprinde cu flacara. Cineva mai pasionat de chimie ne-ar putea lamuri mai bine cum e treaba. L.E. Mda, se pare ca se produce hidrogen in contact cu apa. Editat Aprilie 23, 2019 de maxente Link spre comentariu
vranceanu Postat Aprilie 23, 2019 Partajează Postat Aprilie 23, 2019 La 21.04.2019 la 13:40, Spitfire a spus: Probabil ca 450 de Km pe autostrada ca daca fac cu ea un drum in care traversez trei munti si o ,,rup'' la serpentina ... nu prea o vad bine. O sa caram in portbagaj un generator pe benzina sau mai bine diesel cu care vom putea iesi din impas. Plus ca e urata cu draci , are aspect de chiuveta combinata cu cavou de manelist. 1 Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 24, 2019 Partajează Postat Aprilie 24, 2019 (editat) Cotetele astea electrice nici nu au nevoie de stingator ca ard mai repede ca orice in caz de accident...ca sa imi fac o idee de ce sunt in stare bateriile cu Li,am taiat cu cutterul pe o portiune de 1cm o baterie de Nokia(750ma)si am aruncat-o in zapada.Cand a luat contact cu zapada apoape instantaneu a explodat si a luat foc(nu ma gandeam ca e asa spectaculos ca faceam si o filmare );in jurul ei zapada s-a topit intr-un cerc de vreo 30cm...multe semne de ???????daca una asa mica face asta,atunci una de masina electrica ce ar putea sa faca?intre timp am aflat... https://electrek.co/2018/06/16/tesla-model-s-battery-fire-investigating/ Scria cineva ca aici ca masinile electrice sunt la inceput si e firesc sa apara probleme,sunt de acord,dar spre deosebire de automobilul clasic cele electrice s-au reinventat foarte aproape de limita fizica a materialelor si a tehnologiei,deci loc de imbunatatire in varianta actuala nu prea mai exista! Editat Aprilie 24, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
doru3160 Postat Aprilie 24, 2019 Partajează Postat Aprilie 24, 2019 Acum 7 ore, maxente a spus: Eu am inteles ca litiul e periculos in contact cu apa (H2O), ca se aprinde cu flacara Cred ca si caldura ii pica cu greata...camera de bord a fost echipata cu condensator, taman ca sa evite folosirea unui acumulator, care de multe ori se supara pe viata, atarnat intr-o cutiuta in parbriz.Daca nu ar fi fost probleme recunoscute, in mod sigur nu se complicau. Link spre comentariu
ratza Postat Aprilie 24, 2019 Partajează Postat Aprilie 24, 2019 12 hours ago, maresaldeflota said: Cine se respecta respecta și clienții cine nu... http://m.ziare.com/elon-musk/romanca-fortata-sa-plece-de-la-tesla-dupa-ce-a-semnalat-o-problema-de-fabricatie-1432925 Povestea cu tăntica aia e mai întortocheată decît e descris în articol. Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 24, 2019 Partajează Postat Aprilie 24, 2019 Știu... Ideea e de componente proaste, zgârcenie... Link spre comentariu
sesebe Postat Aprilie 24, 2019 Partajează Postat Aprilie 24, 2019 (editat) Acum 8 minute, ratza a spus: Povestea cu tăntica aia e mai întortocheată decît e descris în articol. Ne luminezi un pic cu ceva link-uri? Pe privat daca e prea sensibil. Multumesc! Editat Aprilie 24, 2019 de sesebe Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 24, 2019 Partajează Postat Aprilie 24, 2019 Aici e problema nu ai cum sa te zgarcesti la calitate la astea electrice,nasol scade profitul...la benzina si motorina merge si mai jos cu calitatea,aici creste profitul... Link spre comentariu
ratza Postat Aprilie 24, 2019 Partajează Postat Aprilie 24, 2019 (editat) 16 minutes ago, sesebe said: Ne luminezi un pic cu ceva link-uri? Pe privat daca e prea sensibil. Multumesc! Nu e sensibil deloc. Pe de-o parte femeia pare a fi din genul celor care deţin adevărul absolut şi doar ei au dreptate, pe de altă parte răzbat la suprafaţă nepotismul şi corupţia din Tesla care duc la probleme ce puteau fi evitate din start. Sînt o droaie de articole legate de Cristina Bălan şi Martin Tipp. Editat Aprilie 24, 2019 de ratza Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum