Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Acumulatorii Li-Ion sunt oricum periculoși, faptul că le-au adăugat circuite de siguranță nu exclude posibilitatea de incendiu, iar odată aprinși, sunt aproape imposibil de stins cu stingătoarele convenționale....ce faci în cazul unui accident în care aceștia sunt perforați ?  Probabil nu au fost destule Tesla implicate în astfel de accidente ca să vedem ce grozăvie ar fi....

Editat de validae
Link spre comentariu
44 minutes ago, validae said:

Acumulatorii Li-Ion sunt oricum periculoși, faptul că le-au adăugat circuite de siguranță nu exclude posibilitatea de incendiu, iar odată aprinși, sunt aproape imposibil de stins cu stingătoarele convenționale....ce faci în cazul unui accident în care aceștia sunt perforați ?  Probabil nu au fost destule Tesla implicate în astfel de accidente ca să vedem ce grozăvie ar fi....

Masina mea anterioara avea un rezervor de 70l ... benzina... + 30l GPL...  cu paranteza ca nu-s genu` care merge cu rezerva aprinsa, de ce crezi ca in caz de "accident cu ghinion" grozavia era mult mai mica? Doar intreb, nu-s agresiv... :) 

Link spre comentariu

Pana  si  temperaturile  din  masina  pe  timp  de  vara  sunt o  problema  pt. acu.  pe  litiu ion  !  Sa  umbli  cu  o  posibila  bomba  la  tine  in  masina  nu  ai  chiar  asa  de  bine  :)  ,  cu  toate  sigurantele  si  protectiile  lor  .   Si  cand  te  gandesti  ca  un  acu.  de  masina electrica  trebuie  sa  fie  unul  barosan  nu  orice  acu.  cum  avem  noi  acuma  pe  masini  ! 

Link spre comentariu

Hai bre ca am lasat si eu laptopul, si camera si telefonul in masina lasata la soare, n-a puscat nimic.

 

GPL si benzina nu se aprind chiar asa cu una cu doua. Trebuie si sa ai amestecul in anumite limite, si o sursa de aprindere, nu se aprinde doar ca a crapat rezervorul.

Iar ca sa le crapi trebuie al naibii de mare impact ca sa deformezi caroseria sa ajungi la ele. GPL=ul are electrovalva, deci chiar si rupt si aruncat din masina, nu se partzaie de nebun.

DAca de asta va e frica, diesel si gata.

 

Masinile iau foc mai degraba de la un DPF infundat, temperaturi aberante legate de o regenerare nereusita si asa mai departe.

O masina in stare buna, fara improvizatii nu ia foc din senin, am trecut demult de faza experimentala au fost destule greseli s-a invatat din ele.

Link spre comentariu
La 21.04.2019 la 13:40, Spitfire a spus:

 

Probabil ca 450 de Km pe autostrada ca daca fac cu ea un drum in care traversez  trei munti si o ,,rup'' la serpentina ... nu prea o vad bine. O sa caram in portbagaj un generator pe benzina sau mai bine diesel cu care vom putea iesi din impas.

Plus ca e urata cu draci , are aspect de chiuveta combinata cu cavou de manelist.

Link spre comentariu

Cotetele astea electrice  nici nu au nevoie de stingator ca ard mai repede ca orice in caz de accident...ca sa imi fac o idee de ce sunt in stare bateriile cu Li,am taiat cu cutterul pe o portiune de 1cm o baterie de Nokia(750ma)si am aruncat-o in zapada.Cand a luat contact cu zapada apoape instantaneu a explodat si a luat foc(nu ma gandeam ca e asa spectaculos ca faceam si o filmare );in jurul ei zapada s-a topit intr-un cerc de vreo 30cm...multe semne de ???????daca una asa mica face asta,atunci una de masina electrica ce ar putea sa faca?intre timp am aflat...   https://electrek.co/2018/06/16/tesla-model-s-battery-fire-investigating/

Scria cineva ca aici ca masinile electrice sunt la inceput si e firesc sa apara probleme,sunt de acord,dar spre deosebire de automobilul clasic cele electrice s-au reinventat foarte aproape de limita fizica a materialelor si a tehnologiei,deci loc de imbunatatire in varianta actuala nu prea mai exista!

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Acum 7 ore, maxente a spus:

Eu am inteles ca litiul e periculos in contact cu apa (H2O), ca se aprinde cu flacara

Cred ca si caldura ii pica cu greata...camera de bord a fost echipata cu condensator, taman ca sa evite folosirea unui acumulator, care de multe ori se supara pe viata, atarnat intr-o cutiuta in parbriz.Daca nu ar fi fost probleme recunoscute, in mod sigur nu se complicau.

Link spre comentariu
Acum 8 minute, ratza a spus:

Povestea cu tăntica aia e mai întortocheată decît e descris în articol.

 

Ne luminezi un pic cu ceva link-uri? Pe privat daca e prea sensibil. Multumesc!

Editat de sesebe
Link spre comentariu

Aici e problema nu ai cum sa te zgarcesti la calitate la astea electrice,nasol scade profitul...la benzina si motorina merge si mai jos cu calitatea,aici creste profitul...

Link spre comentariu
16 minutes ago, sesebe said:

 

Ne luminezi un pic cu ceva link-uri? Pe privat daca e prea sensibil. Multumesc!

Nu e sensibil deloc. Pe de-o parte femeia pare a fi din genul celor care deţin adevărul absolut şi doar ei au dreptate, pe de altă parte răzbat la suprafaţă nepotismul şi corupţia din Tesla care duc la probleme ce puteau fi evitate din start. Sînt o droaie de articole legate de Cristina Bălan şi Martin Tipp.

Editat de ratza
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări