Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Subiectul acesta cu bomba-n spate e deja demult discutat la masinile pe GPL sau CNG.

Cea mai mica problema ar fi asta.

Si mai este ceva daca se "sparge" pila, H2 greu il jos, urgent dispare spre inaltul cerului...

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
1 oră în urmă, Ion_Bumbu a spus:

 e singura tehnologie cu adevarat viabila pe viitor.

La ce preturi??? Deci 30-35k e scump pentru o bulectrica dar 85k pentru una pe hidrogen este ok?

Te-am intrebat: iti poti permite sa cumperi o masina de 85k? Si atunci?

 

Ca tot tu spuneai 30k pentru o chinezarie, uite aici o chinezarie care pleaca de la 29.000$:

Sa vad si eu ce poti cumpara in Ioropa de 30k care sa bata masina asta.

Editat de merck
Link spre comentariu
1 oră în urmă, misuraelectronic a spus:

o  masina  cu  pile  cu  hidrogen  in  spate  este  o  bomba  pe  roti , pentru  ca  , in  caz  de  coliziune  grava  si  spargere  cumva  a  ambalajului  pilelor , te  cam  aduna  cu  farasul  ...

am scris mai sus...nu a ajuns la toata lumea...hidrogenul e mult sub bateriile de litiu la periculozitate...Dirijabilul Hindenburg avea 190 000 metrii cubi de hidrogen ! a luat foc din cauza manevrelor gresite....la 60metrii inaltime....din 90 oameni au scapat mai mult de jumatate.... iar pila face max un fasssss...

Link spre comentariu
Acum 59 minute, Ion_Bumbu a spus:

Si a explodat rezervorul masinii la care faceti referire cu bomba sau?

nu  e  relevant  asta , pina  la  urma ... relevant  este  ca  asa  ceva  incredibil  ca s-a  putut  intimpla  intr-o  tara  super-civilizata  cum  este  Norvegia  ... asta  inseamna  ca  intr-o  tara  cum  este  RSR  , asa  ceva  se  va  intimpla  sigur  la  vreo  statie  din  aceasta  aflata  linga  vreun  mall , sau  in  centrul  unui  oras , unde  este  plin  de  oameni  cam  tot  timpul , asa  ca  efectele  pot  fi  devastatoare ... desigur , DOAMNE  FERESTE de  asa  ceva  zic ...

Link spre comentariu
Acum 2 ore, misuraelectronic a spus:

boieri  dumneavoastra , faptul  ca  hidrogen  exista  in  lume  girla , asta  este  un  lucru  deja  stiut ... problema  este  la  trecerea  pe  care  o  faci  inspre  lumea  cealalta  in  caz  de  accident  grav ... dintr-o  masina  cu  baterii  cu  litiu  in  spate --- care  eventual mai  ia si  foc ---  totusi  mai  ai  niste  sanse  acolo  sa  scapi  cu  viata ,  insa  o  masina  cu  pile  cu  hidrogen  in  spate  este  o  bomba  pe  roti , pentru  ca  , in  caz  de  coliziune  grava  si  spargere  cumva  a  ambalajului  pilelor , te  cam  aduna  cu  farasul  ...

Asta este relevant in discutia noastra.

Cind va lua foc sau exploda prima pe H2 mai avem subiect.

Pina atunci e ca si cum ar fi luat foc un post trafo, si din alea...iau foc destule.

Link spre comentariu
1 oră în urmă, Усилитель a spus:

am scris mai sus...nu a ajuns la toata lumea...hidrogenul e mult sub bateriile de litiu la periculozitate...Dirijabilul Hindenburg avea 190 000 metrii cubi de hidrogen ! a luat foc din cauza manevrelor gresite....la 60metrii inaltime....din 90 oameni au scapat mai mult de jumatate.... iar pila face max un fasssss...

Tu chiar nu intelegi diferenta intre un recipient care are hidrogen la o presiune de 10.000psi si un dirijabil unde presiunea este de 15psi? 

Ti-am dat un exemplu cu gazul metan, peste o concentratie de 15% nu mai face explozie! 

Aici vorbim de explozie!

Citat

Hydrogen is highly flammable, and a leak in a hydrogen fuel tank could potentially lead to combustion or explosion

Deci sa nu amestecam lucrurile. 

Link spre comentariu

hidrogenul  daca sta presurizat (ca si alte gaze inflamabile) e stabil  ca e lichefiat, problemele apar cand e gazos si intra in amestec cu oxigenul (intr-o anumita proportie) atunci devine foarte periculos.

 

una din marile gauri in logica asta cu hidrogenul (pe pare multi o ignora) e ca nu e asa simplu sa-l faci. Ai doua metode electroliza din apa care lenta si necesita electricitate (ar fi un avantaj daca faci asta din surplus - solar de exemplu ca atunci cand ai soare nu prea ai nevoie de energie) - alta metoda e sa-l extragi din hidrocarburi in loc sa arzi hidrocarburile (care nu asa simpla si are si ea emisii de alte chestii din hidrocarburilea alea)

Nu prea exista la ora actuala a adevarata economie in jurul hidrogenului ci o gramada "dorinte arazatoare" (wishful thinking)

RR

 

Editat de roadrunner
Link spre comentariu

Cea mai mare problema nu este sa-l faci ci sa-l stochezi.

De produs il produci cu panouri solare si va functiona indiferent de nivelul soarelui chiar si fara MPPT. Dar odata produs trebuie imbuteliat sub presiune sau chiar lichefiat si apoi avind molecula faorte mica trece prin pori si chair si prin unele materiale.

Link spre comentariu

Din ce stiu, in rezervoarele din statii, H e depozitat le presiuni intre 45 si 200 bari. La pompa H este criogenat si comprimat la presiuni de 350....700 bari in functie de motor.

Link spre comentariu
18 hours ago, merck said:

banuiesc ca nu ginesti franceza deci iti traduc:

Bănuiești prost. Așa cum faci în majoritatea postărilor. Postezi mult și fără rost.
Chiar fară atac la persoană și cu limbaj de cârciumă de gară provincială nu poți să te exprimi pe aici ?
Clona cărui moderator ești ? Că altfel nu-mi explic cum de-ți  sunt acceptate astfel de exprimări.

 

Editat de teomishu
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări