Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Personal am luat doar facute in romania pentru a gasi piese ieftine, nu am nevoie de elecronice si sisteme informatice integrate, condusul nu e o placere la mine, doar de nevoie.

Masina curenta cielo din 2004 cu cu putini kilometri, n-a prea mancat bani, doar un set de distributie, un set de gume o bieleta, un rulment, plus consumabilele obisnuite din 2017 cu 30 000 kilometri facuti de mine, in plus o instatie GPL 500 eur si masina 700 eur, caroseria decenta, m-a intrebat lumea de unde am una asa bine pastrata?

Treaba de noroc, cum spun unii useri pe aci.

Am facut Tg jiu-Braila si retur no problem pe A1 plina de gropi.

Link spre comentariu
La 09.09.2024 la 14:29, Sharky a spus:

...    Garanție ai doar la masini noi pt o perioada scurta.Restul e loterie...

 

Din cand in cand apar si exceptii. Un amic tocmami si-a luat cu 20.000 euro o masina marca MG, o chinezarie, la caroserie seamana cu Dacia Duster, dar la dotari si finisaje sta mult mai bine. Motor turbo, 1 litru benzina, cutie manuala 6 trepte. Cutia de viteze automata costa 6000 euro in plus.

 

Aceasta masina are 7 ani garantie totala, 7 ani asistenta rutiera gratis. Eu as baga-o la taxi.

 

 

 

Editat de Ovidanie
Link spre comentariu

Fac si ei ce pot sa intre pe piata.

Garantie nu înseamnă ca iti repara orice si ca masina tine.

Iar garanția are si limita de km.

 

Aveau si motoare mpi aspirate din ce stiu, nu doar cu injecție directa.

Alea ar merita mai degrabă.

 

Am avut si eu ocazia sa vad toata gama mg si sa conduc bulectricul. Ieftin dar merge bine.

Link spre comentariu

Garanție 7 ani sau 160.000 Km, la o motorizare de 1 litru turbo, benzină, 115 CP.

 

Acum 10 ani nu aș fi crezut că un motor de 1 litru poate rezista atât. Acum cred, am un amic care la firma unde lucrează, gestionează vreo 15 buc. Dacia Logan, toate cu motor de 1 litru, toate sunt pe la 150 mii km, motoarele nu au avut probleme și nici nu dau semne evidente de uzură.

Link spre comentariu

E doar o parte a chestiunii.

 

China e si ea intr un ciclu economic falimentar. Targetul de la partid sunt tehnologiile eco care sunt la moda in vest.

Asa ca fac solare, bulectrice, baterii și orice care se vinde pe tema asta ca sa isi tina economia in funcțiune.

 

Problema e ca piata nu poate absorbi atâtea oferte din partea lor e generoasa, deci se cam merge spre supraproducție si calitate submediocră.

 

In final toate astea numai eco nu sunt.

Link spre comentariu
La 14.09.2024 la 8:36, Sharky a spus:

 

Tdi ul va muri de cauze naturale si nu de mana electricului.

 

Cazane for life.

 

Si cand va trebui sa inlocui cazanu tdi mort natural vei constata ca si cazanele electrice au murit natural cu mult inaintea cazanului tdi =)))

Link spre comentariu

Pana sa crape motorul la multe se duce caroseria. Intre timp următoarea generație de masini se ieftinește, nu mai repari ca iei modelul mai nou ajuns irezistibil de ieftin si tot asa ...

 

Viitorul e greu de prezis, dar clar mai noile n47 b47, b48, om651 si altele mai noi nu se ridica la nivelul de fiabilitate a generațiilor anterioare.

Deci cazanele premium sh vor fi de la alte marci.

 

Desi nici de lepădat nu s. Dar reparatiile sunt fara doar si poate mai scumpe.

 

Dar asta e ca mai demult, doar 1 din 10 era fiabila.

 

Apar si cazanele electrice. Cine stie ce iese.

Oricum o treaba e clara. Statiatic Dupa 20 ani masinile clasice ajung la gunoi, indiferent de stare.

Nu ca nu se pot tine si 50 ani dar se satura lumea de ele. 

Link spre comentariu

Așteptam alte taxe care sa sustina rudele politicienilor din aparatul bugetar si economia falimentara.

 

https://hotnews.ro/fmi-recomanda-introducerea-unei-taxe-pe-carbon-pentru-populatie-asociatia-energia-inteligenta-impactul-ar-fi-scumpirea-vietii-19499

Stirea e veche dar va fi garantat de actualitate dupa alegeri.

 

N am idee daca taxa e aplica proportional cu consumul la incalzirea apartamentelor.

 

Ca la masina clar se aplica forfetar. Domne masina ta are atatea g de co2, consideram ca tu sigur circuli atat, ai atat de plata. Irelevant ca faci 50k sau 5k cu ea tot atat plătești.

 

Noroc ca am un diesel cu cifre mici de co2. Iar la Mercedes de ma arde promit ca prima taxa va fi platita din vinderea catalizatoarelor.

 

Dupa alegeri urmeaza surprizele!

Asta e reala moarte a tdi urilor de fapt.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări