Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Mite aruncate pe antene radar cadeau jos moarte in citeva secunde, deci nu stiu ce sa zic de patrunderea radiatiilor din domeniul Ghz-lor prin piele. Si nu se vedeau arsuri la suprafata.

Link spre comentariu
Acum 1 oră, Sharky a spus:

Suntem aerian in Schengen. Nema filtre. Asta a fost concesia care a trebuit facuta ca sa impace si capra de ursula si varza de Bruxelles.

S-a desfintat si controlul de securitate???

Link spre comentariu
Acum 19 ore, Ovidanie a spus:

Pe hotelul "Zimbru" din Campulung Moldovenesc erau antenele celor de la "Dialog" și in hotel nimeni nu avea semnal.

Ai perfecta dreptate sa fie asa. Se aflau in asa zisul "con de umbra".

Nu cred ca au stat clientii hotelului sa se uite cum au lobii de radiatie (din ce stiu cele GSM sunt mai putin omnidirectionale si mai mult "sectoriale".... cum le zic lucratorii in telecom)

Link spre comentariu
Acum 1 oră, Spitfire a spus:

 Campul electromagnetic cu frecvente de ordinul sutelor de MHz nu patrunde nici macar 1mm in piele, efectul pelicular(skin effect-ul) se manifesta la...propriu aici.

 Cine isi inchipuie ca organismul uman este strabatut de undele electromagnetice din banda FM sau mai rau, din benzile utilizate de telefonia mobila GSM, n-are nicio treaba cu radiotehnica!

 Natural, nu are rost sa stai in focarul unei antene radar care improasca cu impulsuri de 1...10MW PAR, nu de alta, dar te poti alege cu arsuri de radiofrecventa, precum un CD/DVD introdus in cuptorul cu microunde.😆

 

Poi nu iti e clar ca niste analfabeti care nu au legatura cu tehnica pot imprastia balivernele astea?

Link spre comentariu
16 hours ago, Ion_Bumbu said:

Si totusi va hotariti? nici o data, cind esti la distanta sau in alte conditii?

Ati avut cumva instalat un monitor pe telefon sa vedeti cimpul receptionat si puterea emisa?

Da.
Am avut un telefon Alcatel la care aveam acces in meniul service.
Pe langa multe altele, puteam sa vad nivelul semnalului receptionat si puterea instantanee de emisie.
Chiar puteam sa modific puterea asa cum vroiam.
Cu acel telefon am vazut cum se comporta emisia in functie de distanta pana la releu, ecranare, conditii meteo ...

Link spre comentariu
Acum 5 ore, merck a spus:

"În China costă doar 28.000 de euro..."

La atât mi s-a oferit Hyundai i30 hibrid. Cu dotari acceptabile si garatie 8 ani. Am acceptat. O va conduce Liza zilnic spre servici si eu în drum spre România.

 

Editat de franzm
Link spre comentariu

Crezi ca Hyundai cu probleme nu a existat?

Sau motoarele mai noi gdi care nu prea tin?

 

Trebuie luat statistic de a lungul timpului. In orice generatie de masini au fost gherle.

Nu degeaba vezi mai multe mercedes diesel pe strada decat logane din prima generație. Sau păsat b5 1.9 in loc de vreun megane din 99.

De Dacia 1300 mai are rost sa vb? O vezi la nea Vio in curte sa ii taie vibrochen cu flexu. Atat.

 

Orice model nou aparut inseamna experimente pe banii cumpărătorului.

Afla el dupa 6 7 ani cat e de buna, cateodata mai repede afla cat e de proastă.

Link spre comentariu
Acum 33 minute, Sharky a spus:

 

De Dacia 1300 mai are rost sa vb? O vezi la nea Vio in curte sa ii taie vibrochen cu flexu. Atat.

Și eu ma întreb cu ce le mai țin în circulație cei care încă mai merg cu asa ceva. Deși rar, mai vad câte una în trafic. Dacă înainte găseai la tot pasul piese, ieftine și proaste, acum nici din alea nu găsești. Mă refer la piese exclusiv pt motor, ca din alea se mai potrivesc de la alte mărci. 

Link spre comentariu
Acum 15 minute, ionut120v a spus:

Motorul la daciile romanesti tinea in jur de 50k.

Se mai uitau si ele la cine e la volan. Se duceau lejer peste 100k daca aveai grija de ele, si nu aveai montat set motor cu segmenti strunjiti din teava de irigatii. Dar clar nu tineau cat cele din zilele noastre.

Link spre comentariu

O dacie folosita fara a fi fortata tinea 60-70k km sau chiar mai mult.  Pe la 60-70k cam voiau segmentate, apoi la 100-120k schimbat setul motor.

Daca le fortai intradevar trebuiau reparate mult, mult mai repede.

Planetarele originale cedau dupa vreo 30-35k, iar cele inlocuitoare si dupa 15-20k km. 

Ambreiajul original a timut la toate 50-60k, iar dupa inlocuire spre 30k km.

Link spre comentariu

Un set motor cu componente de calitate (conform specificatiilor ) tinea cel putin 100kkm, cu ulei de calitate schimbat la timp; problema era ca toata lumea fabrica piese de schimb , lubrifiantii erau "low end" .... la 70kkm am inlocuit setul motor cu : arbore cotit fabricat la Brasov in variata originala (fonta cu grafit nodular, echilibrat), segmenti goetze, biele si pistoane cu diferente de max. +/- 2 grame, ulei completat cu bisulfura de molibden, schimbat la 7500km, carburatorul modificat cu un "difuzor" amestec din tehnium , aprindere electronica , am fost nevoit sa renunt la 140kkm desi motorul functiona f. bine, daciile erau "vanate" ,voiau sa traim "mai bine", etc.

Am avut o surpriza cu multi ani in urma , peste ocean, cand am comparat uleiul 20w50 de acolo (folosit la o masina de tuns iarba ) cu cel de la noi , produs de aceeasi firma.

Link spre comentariu
Acum 1 oră, ex.escu a spus:

Un set motor cu componente de calitate (conform specificatiilor ) tinea cel putin 100kkm, cu ulei de calitate schimbat la timp

Cam despre asta voiam să zic și  eu. Toata lumea voia să țină cât mai mult, dar la reparatie să plătească cât mai puțin, ulei cât mai ieftin si tot așa . Eu la breaca mea, ultima din gama Dacia deținută, am montat set motor de 1,4 de volvo. Se potrivea perfect, dar era dublu la pret. Am vândut mașina și motorul nu mânca ulei.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări