Ion_Bumbu Postat Aprilie 6, 2019 Partajează Postat Aprilie 6, 2019 Ambreiajul nu`i facut sa`l patinezi, este on-off si atit. Daca miroase e defecta piesa intermediara dintre scaun si volan. 2 Link spre comentariu
lalihifi Postat Aprilie 6, 2019 Partajează Postat Aprilie 6, 2019 2 hours ago, daniels said: Nu stiu de ce se crede ca o marca auto e mai cu mot. Nici una nu fabrica baterii sau motoare electrice(poate cu exceptia tesla), le cumpara. Mai informeaza-te un pic . Audi are fabrica de motoare electrice chiar in Ungaria . Tesla nu e buricul pamantului multe companii fac masini electrice . Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 7, 2019 Partajează Postat Aprilie 7, 2019 Mai toate subansamblele sunt fabricate de altii. E mai eficient asa. Fie ca masina e clasica sau electrica. Alti producatori sunt clar in urma pt ca inca scot bani de pe masinile clasice. Dar cred ca vor investi la cu totul alt nivel. Om vedea, concurenta e un lucru bun. Link spre comentariu
gauss Postat Aprilie 7, 2019 Partajează Postat Aprilie 7, 2019 (editat) Atunci cand este ... https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/ue-a-deschis-o-investigatie-privind-existenta-unui-posibil-cartel-intre-principalii-producatori-auto-din-germania-998675 Merge si pe plan intern ... , ca trebuie sa respectam lumina de la vest . Nu prea avem cu ce , dar intentia conteaza : https://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/economie/cartel-pe-piata-bateriilor-auto--217410960.html Editat Aprilie 7, 2019 de gauss Link spre comentariu
doru3160 Postat Aprilie 7, 2019 Partajează Postat Aprilie 7, 2019 (editat) Acum 13 ore, Ion_Bumbu a spus: Ambreiajul nu`i facut sa`l patinezi, este on-off si atit. Daca miroase e defecta piesa intermediara dintre scaun si volan. Nu-i făcut să-l patinezi mult, dar prin definiție asta e rolul lui. Dacă ar fi cum ziceți ar fi suficient doar o cupla mecanica, fără disc cu ferodou, ca doar nu trebuie sa patineze. Da, cutia automata ar fi o soluție în traficul urban, însă problema e ca nu a fost prea răspândită la toate modelele și e relativ recent tratata ca o soluție tehnica în dotările mașinilor de oraș, cel puțin nu la noi. Acum 10 ani la noi erau privite cu neîncredere, pt ca nici service nu erau pt asa ceva în caz de nevoie, și problemele erau costisitor de rezolvat. Acum au evoluat tehnologic vorbind, și reprezinta o opțiune la achiziția unei mașini. Dar pana atunci tot o sa puta a ambreiaj când vor fi coloane in panta... Editat Aprilie 7, 2019 de doru3160 Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 7, 2019 Partajează Postat Aprilie 7, 2019 Automatele cu convertizor de cuplu sau cu reductie mare in v1 sau ambreaj in ulei. Cele automatizate sau dsg se cam duc mai ales daca apesi sanatos pe pedala. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Aprilie 7, 2019 Partajează Postat Aprilie 7, 2019 1 oră în urmă, Sharky a spus: Automatele cu convertizor de cuplu ... Adică generația anilor '70 ... '80 si cativa ani după... Într-adevăr erau robuste. Am avut după loviluție un mertz 280 S fabricat in '79. Cat "omor" a luat acea mașină, numai eu stiu (eram la vârsta gagicărelii si a teribilismelor). Comutările de pe D pe S urmate de accelerație la podea erau frecvențe. Ca și cerculețele pe asfalt (sau zăpada) cu accelerația la podea și frâna usor apăsată. Era precum un tanc, indiferent la ce o spuneam, nu protesta ... mergea înainte . Îmi amintesc cu nostalgie ce frumos luminau seara literele de lângă maneta de viteze : P - R - N - D - S - L. N-am avut vreodată probleme cu transmisia. Doar schimbam periodic uleiul și filtrul la cutie. Am parcurs cu ea cam 70 k km. Habar n-am dacă s-a schimbat/reparat cutia vreodată, eu am luat-o pe la 220 k km din cimitirele Germaniei. Link spre comentariu
doru3160 Postat Aprilie 7, 2019 Partajează Postat Aprilie 7, 2019 Am vazut o cutie de volvo demontata, si nu e de mirare ca multi s-au ferit...cat nu face probleme, e buna, dar cand incepe sa faca necazuri, sa te tii. Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 7, 2019 Partajează Postat Aprilie 7, 2019 Mercedes si o buna parte din bmw sunt pe convertizor. Ma refer la modelele noicat si cele vechi. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Aprilie 7, 2019 Partajează Postat Aprilie 7, 2019 (editat) 7 hours ago, doru3160 said: Nu-i făcut să-l patinezi mult, dar prin definiție asta e rolul lui. Dacă ar fi cum ziceți ar fi suficient doar o cupla mecanica, fără disc cu ferodou, ca doar nu trebuie sa patineze. Domnule exista cutii cu craboti, la alea nu folosesti amberiajul dupa punerea in miscare, adevarat, nu`s pentru utilizare cotitiana. Nici la astea moderne, bineinteles manuale nu`i nevoie neaparat sa`l folosesti, nici chiar la plecarea de pe loc, asa cum am spus, "piesa intermediara" face diferenta! Arcurile alea au si ele un rol, in a reduce parinarea. Editat Aprilie 7, 2019 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
maxente Postat Aprilie 7, 2019 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2019 4 minutes ago, Ion_Bumbu said: Nici la astea moderne, bineinteles manuale nu`i nevoie neaparat sa`l folosesti, nici chiar la plecarea de pe loc, asa cum am spus, "piesa intermediara" face diferenta! Din mers poti schimba vitezele in sus si in jos fara ambreiaj, dar la plecarea dupa loc fara sa folosesti ambreiaju nu imi dau seama cum. Poate imi explicati dvs cum faceti. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Aprilie 7, 2019 Partajează Postat Aprilie 7, 2019 Bagi in treapta 1, apoi pornești motorul 3 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Aprilie 7, 2019 Partajează Postat Aprilie 7, 2019 Clar, cind te lasa ambreiajul la peste 100Km de casa si nu vrei sa stai cu orele dupa slep...procedezi asa. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Aprilie 7, 2019 Partajează Postat Aprilie 7, 2019 Ultima oară am folosit procedura prin 2005, când mi s-a rupt cablul de ambreiaj la un Ford Granada. Chiar in centrul Bucurestiului. Nefiind foarte aglomerat la acea oră, m-am descurcat, fiind nevoit să opresc/repornesc doar de câteva ori (semafoarele din traseu). Din fericire mașina avea motor V6. Astea pornesc și dacă bate vântul in palele ventilatorului, spre deosebire de cele in 4, care trebuiesc rotite de câteva ori pentru a porni. Link spre comentariu
doru3160 Postat Aprilie 7, 2019 Partajează Postat Aprilie 7, 2019 (editat) Citat Bagi in treapta 1, apoi pornești motorul Cu sfoara. Ca de obicei, am sarit de la trafic cotidian la mersul fara ambreiaj...oare ce urmeaza? Oare cati soferi din traficul obisnuit al zilei stiu sa foloseasca masina fara ambreiaj? Si din cei care stiu, oare cum s-ar descurca in coloana in panta, cu oprire din 3 in 3 m? Editat Aprilie 7, 2019 de doru3160 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum