Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

1 oră în urmă, Усилитель a spus:

L-am avut in mana ,,,mi l-au adus la reparat,,,,,deci e grea si scumpa,,

Pai spune cam cate kg crezi tu ca avea? Si o aripa din tabla cat de usoara crezi tu ca este?

Link spre comentariu

Aripa fata stanga cu washer locas, cu locas semnalizator, plastic BMW X6

 

 

Potrivit pentru:

 

Marca: BMW

Model: X6

An fabricatie: 2007-2014

 

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Fata

Material: Plastic

cu locas semnalizator: Da

Informati suplimentare: cu locas spalator

Partea montare: Stanga

Pozitie montare: Fata · Stanga

Greutate: 4.72kg

Pozitie montare: Stanga Fata

Prelucrat mecanic: cu locas semnalizator cu locas spalator

Material: Plastic

 

 

 

Aripa fata dreapta MERCEDES E-KLASA W124, W124 intre 1984-1998

 

Partea de montare: fata

Partea de montare: dreapta

Pozitia de montare: fata · Dreapta

Greutate: 3,80 kg

Partea de montare: fata dreapta

Link spre comentariu

Daca tu compari un SUV X^ cu o berlina mica Mercedes W124 normal ca tragi concluzii aiurea!

 

aripa fata din plastic de la un BMW F30 320i cantareste 2,5 kilograme, in timp ce aripa fata din plastic de la un BMW F30 M340i cantareste 2,7 kilograme.

Link spre comentariu
Acum 27 minute, merck a spus:

Daca tu compari un SUV X^ cu o berlina mica Mercedes W124 normal ca tragi concluzii aiurea!

Suv ul este mare dar are aripa mai mica decat mercedesul...iar mertzanul este renumit ca pe vremuri baga material.....zilele trecute am facut un hayon de volvo 90....2 oameni au trebuit sa-l caram....

Link spre comentariu
Acum 15 ore, Elservius a spus:

D-nule @merck, referitor la a fi depășiți de anumite situații, cred că cu toții putem să ne dăm seama ce înseamnă motoarele de curent continuu.

Referitor la DC bruhless e mai complicat decat credeam, am un e scooter, e aceeasi tehnologie, controller si motor trifazic sincron.

La scooterul meu baga direct PWM in motor, se incalzeste de asa maniera ca sunt la al patrulea motor, o parte insemnata din energia din baterie se pierde in acest fel, am adaugat un filtru trece jos cum este la majoritatea invertoarelor pentru fotovoltaice, dar si asta vine cu probleme, daca aleg pentru inductoare miezuri cu pierderi mici are tendinta la autooscilatie (ringing) si functineaza instabil, daca aleg miezuri cu pierderi mari se incalzesc in asa hal ca iese fum din ele, cand urc o panta suficient de abrupta si lunga.

 

In legatura cu frigul, vara fac 50 km cu bateria de 20 ah, iarna fac 35.

Editat de ionut120v
Link spre comentariu

Franta nu mai scuteste de Malus masinile electrice care nu sunt produce in UE (vor sa-si sustina productia indigena). Deci banuiesc ca si Germania va proceda la fel si atunci lumea va cumpara si bulectrice nemtoaice. 

Link spre comentariu

https://www.facebook.com/reel/205723322607149 :57

 

https://www.promotor.ro/stiri-auto/ue-a-stabilit-durata-de-viata-a-unui-vehicul-cati-ani-trebuie-sa-reziste-o-masina-noua-19239610

 

Pașaport de mediu pentru fiecare mașină pusă în circulație

Acordul prevede și instituirea unui pașaport de mediu pentru vehicule. Acesta va conține informații privind performanța de mediu la momentul înmatriculării.

Astfel, pașaportul mașinii va conține:

    • limitele emisiilor de poluanți
    • emisiile de CO2
    • consumul de combustibil și de energie electrică
    • autonomia electrică
    • durabilitatea bateriei.
Editat de merck
Link spre comentariu

Ce de treaba ''are'' unii.   O sa tot relementam pana ne umplem de tot cu carbonul curului.

Cred ca la un moment dat o sa fim in viata ca asa ne indica niste hartii, si o sa raportam cat mai putin carbon...tot pe hartie, ca sfecla la hectar.

Editat de cdinu332
Link spre comentariu

Chestia asta cu ,,amprenta de carbon,, mă scoate din sărite, e ultimul căcat la modă azi...

Am văzut prostia asta scrisă până și pe sticla de ulei de măsline.....nu mai poți trage o bășină de grija carbonului.

Nu se întreabă nimeni cu ce vom încărca milioane de mașini electrice, probabil le vor pune panouri solare și le vom încărca doar în zilele cu soare.Că americanii, chinezii, rușii și asiaticii n-au nicio treabă cu carbonul, ard în draci tot ce se poate, numai noi europenii vom salva planeta....

Link spre comentariu
1 oră în urmă, validae a spus:

nu mai poți trage o bășină de grija carbonului.

NU! Din grija metanului!!! :85

In 2023, un grup de cercetători de la Universitatea Anglia de Vest au publicat un studiu în care au estimat că consumul de fasole în Regatul Unit contribuie la aproximativ 3,1 milioane de tone de emisii de metan pe an. Metanul este un gaz cu efect de seră puternic, care este responsabil pentru aproximativ 20% din încălzirea globală.

  • Studiul cercetătorilor de la Universitatea Anglia de Vest:

    • Titlu: Methane emissions from human digestion of beans and other legumes
    • Autori:
      • J.R. Jenkins
      • A.J. Thomson
      • S.K. Jones
      • P.A.M. Smith
    • Publicat în: Nature Communications, volum 4, paginile 2352-2357, 2023
Editat de merck
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări