Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Intrebare tot mai des intalnita pe grupurile de electrice:

"Eu am S85 și din 300km autonomie la 85% nu fac mai mult de 150km până la 20%."

Adica o masina de 8-10 ani ajunsa sa aiba autonomie de 200km.

 O masina clasica dupa 8-10 ani e numai buna, in nici un caz nu cere 10-15mii sa ii pui alta baterie.

Cere ea niste schimburi ulei, un ambreaj, ceva mai multe placute. Ca in rest bucse si alte chestii cer ambele.

 

Ce e de remarcat e ca valoare inca au. Preturile cerute pe asa ceva sunt intre 18 si 28mii.

Dar pretul nu are nici o legatura cu calitatea/realitatea, aia e clar.

 

 

 

Viitorul suna bine, insa doar cel apropiat. Apoi masinile ajung la remat.

Cand le spui ca un 1.9 tdi merge bine dupa 20 ani si bani nu prea cere, le cam da cu virgula.

Din pacate asa masini nu se mai fac, desi s-ar putea face.

 

 

https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/a-doua-zi-dupa-ce-si-a-cumparat-o-masina-tesla-noua-un-barbat-s-a-trezit-cu-o-factura-de-14-000-de-dolari-pentru-reparatii-2623023?fbclid=IwAR1NE3U5P977Fj68qke7IJjJvnntFqn0g25trfdwtNSJTzZlUP-17gTRK2U

 

Mai era in Norvegia cazuri similare gen, n-are cum domne, masina e top, ai dat tu in ceva groapa si tu ai stricat-o...

Link spre comentariu

Foarte bine. Bravo!!!

Înainte de legea asta cred că ar trebui verificate,  așa cum trebuie, masinile aflate în trafic.

Eu circul foarte mult... De foarte multe ori mă pomenesc în fata cu vreo rablă de nu poți respira,  pur și simplu. 

 

Link spre comentariu
Acum 14 minute, cdinu332 a spus:

...

Eu circul foarte mult... De foarte multe ori mă pomenesc în fata cu vreo rablă de nu poți respira,  pur și simplu. 

 

 

In proiect se face referire la masinile care stationeaza, nu la cele din trafic oprite la semafor...

 

Oricum, daca se va aproba, va fi una din reglementarile date "la norma", neaplicabile si care lasa loc de interpretari....

De ex., ce se intampla cu masinile aflate in service care fac probe la motor?

Link spre comentariu

Pai în primul rind autoritățile ar trebui sa iasă la verificări în trafic cu laboratoarele mobile și sa verifice la singe mașinile care circula dacă se încadrează la cerințele tehnice ce se verifica la ITP iar la cele ce nu se încadrează sa se ia masuri serioase inclusiv împotriva centrelor ITP ce le-au făcut verificarea.

Ca să nu mai zic de farurile matuite. 60-80% din mașinile din trafic au farurile matuite, murdare sau cel puțin prost reglate. Eu nu știu pe nimeni ca să i se fi cerut sa rezolve problema cu farurile la o testare ITP. 

Link spre comentariu
Acum 50 minute, sesebe a spus:

.... Eu nu știu pe nimeni ca să i se fi cerut sa rezolve problema cu farurile la o testare ITP. 

 

Pentru ca nu exista "problema" farurilor matuite in anexele RNTR1....

Iar daca farurile sunt nereglate si sistemul de reglaj este functional, inspectorul ITP are obligatia sa le regleze (RNTR1, Anexa 1, nr.crt. 4.1.2.)

 

Link spre comentariu

Pai uite o metoda de a reduce nr de mașini de pe sosele: sa se introducă și o reglementare de genul acesta. Iar de testat n-arfi foarte dificil, trebuie doar masurata lumina proiectata inafara razei / zonei normale de faza scurta. Pe lingă emisiile de fum generate de diesel care iarăși nu-s măsurate/reglementate bine. 

Link spre comentariu

Parerea mea este ca mai bine s-ar incerca optimizarea sistemului de transport in comun, astfel ca oamenii sa foloseasca masinile personale doar atunci cand au nevoie neaparat.

Asa s-ar reduce si aglomeratia de masini si poluarea...

Stiti ca exista localitati la 30-40-50 km de Bucuresti care nu au niciun fel de transport in comun care sa le lege de capitala sau de alte localitati?

Nimic, nici microbuz, nici autobuz, nici tren etc

Oamenii aia cu ce sa circule?

Link spre comentariu

Subventia la electrice s-a taiat, prin urmare ies din discutie, cat priveste transporul in comun, dupa ce ti-au dat niste colorati pe la coaste si portofelul a diparut, nu mai pui piciorul.

 

Trotineta e solutia, sa faca bine sa nu le restrictoneze, te urci pe ea prin proprie raspundere, sunt unii care prefera sa fie facuti afis decat sa o ia  la coaste, ar fi fost utila pista de trotinete si in subteran cu iesiri in zonele de interes cum sunt mallurile si centrele de birouri.

 

Cu trotineta in porbagaj e ok, eu mi-am luat una din aia offroad foarte puternica dual motor, daca iese vreu-un colorat la intampinare ne facem amandoi afis.

Editat de ionut120v
Link spre comentariu
Acum 5 ore, draku a spus:

Stiti ca exista localitati la 30-40-50 km de Bucuresti care nu au niciun fel de transport in comun care sa le lege de capitala sau de alte localitati?

Ce credeti, daca era nevoie de aceasta legatura, apareau si firmele care sa o asigure???

Acum 3 ore, ionut120v a spus:

Subventia la electrice s-a taiat, prin urmare ies din discutie, cat priveste transporul in comun, dupa ce ti-au dat niste colorati pe la coaste si portofelul a diparut, nu mai pui piciorul.

 

milioane de concetateni merg zilnic cu transportul in comun si nu le da nimeni ''la coaste'' nici nu le dispare portofelul! nu va mai luati dupa folclor!

 

***de cind s-a taiat subventia pentru electrice?

Editat de Marele Savant
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări