Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

DACA !!!!!!!!!!!!!

Certitudinea actuala este ca nu avem asa ceva si nu sunt nici concepte care sa sugereze asta .

Sunt doar zvonuri si promisiuni .

Nu argumentati cu prezentari futuriste cu desene onomate .

Alea le stim .

Momentan vedem doar cum ard electricele ,ca tortele de sudura ,din cauza economiei si rabatului de calitate la constructia bateriilor .

Economie facuta pentru a baga mai multi kW in m3.

Editat de antonvasileeee
Link spre comentariu
Acum 18 minute, antonvasileeee a spus:

100% electric nu se.poate face nici in 30 ani .

Lipsa productie si lipsa infrastructura transport si distributie dupa noile cerinte de putere disponibila la un punct de consum .

Si daca nu se poate nici in 30 de ani => trebuie abandonata aceasta directie?

Problema nu se pune asa, ca nu se poate in xx ani ci, se poate? Daca raspunsul este afirmativ => trebuie demarat procesul de tranzitie. 

In plus conteaza si ce fonduri se dirijeaza in aceasta directie. Una este sa-ti arda curu' si alta este sa o faci din plictiseala!

Editat de merck
Link spre comentariu

In Irlanda 

Pretul masinii de factura (import daca e de la delearship -  daca o cumperi privat are fiscul niste tabele cu pretul de depreciere, nu merge ca am luat-o de la un prieten din UK cu 30 de euro )

 

La care adaugi TVA 23%

La care adaugi 35% VRT (vehicle registration tax)

Nu exista portita la taxa asta.

 

Anual taxa de drum in functie de emisii de carbon - 1.5 DCI (<120mg CO2) 200 EUR/an

Asigurare 500 Euro / an (sofer de peste 40 de ani fara accidente in ultimii 5 ani)

Benzina si motorina 1.75 Eur (s-a ieftinit de la 1.9 acum 2 luni)

1 KWh - 0.35 - 0.40 Euro

 

 

La electrica nu se plateste taxa de drum (parca) dar vor s-o introduca dupa ced sunt multe.

 

RR

 

Editat de roadrunner
Link spre comentariu

Costul si durata executarii nu a fost nici macar intuita de verzele stricate .Sunt imense si am banuiala ca va inghiti mai multi bani decat pibul emu .

Asta inseamna intoarcere la comunism ,unde nu conta cheltuiala ci doar rezultatul raportat .

Ne indepartam de conceptele capitaliste ,pe bune .

"roadrunner" Irlanda nu mai este in cea mai verde tara autodeclarata .

Ei au plecat din tara asta ,sau poate nu stiu eu bine .

Editat de antonvasileeee
Link spre comentariu

Tare nasol. Continuă bișnița cu electrice.

Țara arde baba se piaptănă.

 

Cred ca e vreo directiva UE care cere sa cheltui nu stiu cat in decarbonizare. Si in felul asta se spala pe maini usor. Tichete rabla.

Doar din păcate se vede ce se întâmplă. Lumea cumpara ca sa vândă si sa bage jumătate in buzunar.

Ar trebui micsorata valoarea din moment ce se epuizează asa repede și crescut numarul tichetelor.

Link spre comentariu

Scopul in sine e realizat. Se casează un cazan si se pune in circulație o bulectrica. Faptul că in lanțul financiar apar si profitorii, asta e. Se pot da reglementari in domeniu, cum ar fi obligativitatea de a detine bulectrica o perioada de n ani in proprietate. Probabil nu se vrea. E ca si cu pretul la gaze. Cu cat e mai mare, cu atat statul prin plafonare, plătește mai mult. Si aici se pot face multe, dar banul vorbește. 

Link spre comentariu

Pe timpul lui Ceaușescu, în anii '80, au fost modificate multe excavatoare care lucrau în puncte fixe, înlocuindu-se motorul diesel cu un motor electric corespunzător ca putere și care era alimentat dintr-o sursă electrică aflată la mică distanță printr-un cablu de dimensiuni corespunzătoare cu izolație din cauciuc.

Link spre comentariu

Care cum.si bateriile de la Toyota modelele noi sunt facute sa dea gherle. In schimb ce gemeratiile vechi tin 300 400k si peste 15 ani.

 

De motoare ce sa mai zic. Se extind intervalele de service, se coxeaza segmentii si apoi zicem ca motoarele sunt proaste.

 

Nu mai face nimeni greșeala ca in generatia 2000.

Link spre comentariu
Acum 5 ore, Sharky a spus:

Care cum.si bateriile de la Toyota modelele noi sunt facute sa dea gherle. In schimb ce gemeratiile vechi tin 300 400k si peste 15 ani.

Ce Toyota are baterie care a tinut 300.000km? Ca din enunt se intelege ca cei 300k au fost facuti doar electric. 

Cred ca este o confuzie la mijloc. Am mers cu Toyota Prius cumparata in 2011 (model aparut in 2009) si chiar in oras mergea pe benzina (avea motorul de 1,8 litri). Motorul electric era mic, sub 30cp si nu putea sa propulseze masina doar electric decat la viteze mici (masina avea aproape 1400kg), in rest intra direct motorul termic de 1,8 litri.  

@DjLeco2021 are Toyota Prius din asta (produsa pana in 2015) si poate confirma sau infirma ce spun eu. 

Eu stiu ca abia modelul asta:

560px-2018_Toyota_Prius_Excel_VVT-i_CVT_

avea motor electric mai potent. Dar pana la acest model era exclus ca masina sa fie propulsata doar de motorul electric. 

 

P.S. Honda Civic (ultimul model) are motor electric de 184cp + motor termic de 143cp chiar daca nu este plug-in. Insa la viteze mari tot motorul termic preia tractiunea. 

 

P.P.S. Acum m-am uitat la ultimul model de Toyota Prius. Are motor electric capabil sa propulseze masina doar electric:

Electric Motor

Permanent magnet AC synchronous motor (83 kW, 111 hp)

 

Engine

Hybrid system net power: 194 hp

2.0-Liter, 4-cylinder DOHC 16-valve with Variable Valve Timing with intelligence (VVT-i), 150 hp @ 6000 rpm, 139 lb.-ft. @ 4400-5200 rpm

 

Battery

Lithium-Ion (Li-Ion)

222V

 

sursa: https://www.toyota.com/prius/features/mechanical_performance/

Editat de merck
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări