amudsen Postat Noiembrie 15, 2023 Partajează Postat Noiembrie 15, 2023 Legat de acidente..... ați văzut cum arde o baterie li-ion? O sa cam dureze ceva vreme până să mă convingă cineva să umblu cu bomba sub fund. Am înțeles că am o anume etate, totuși îmi doresc să fiu îngropat creștinește cu toate piesele din dotare. Iar prețul mi se pare exorbitant, cât despre autonomie, vreau să văd cât merg cu căldura în habitaclu pe vreme de iarnă. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 15, 2023 Partajează Postat Noiembrie 15, 2023 Nu e scumpa cu rabla! Fara la 20mii ai alternative mult mai bune. Azi m am dat cu yaris si 208 gt line de 100 cai. De as lua fara automata si echipare mai de baza ar iesi la 20mii. Nu imi explica ca un spring mai merita 20mii in cazul in care nu prinzi rabla. mai bine Sandel si restu de bani acopera diferenta de costuri lejer. Din pacate concluzia trista e ca intre masina mea la pret de fier vechi si astea noi la 20k+ e clar care din ele e cazanul... N ai ce compara. Compara oameni care vorbesc din povesti, dupa ce conduc o luna isi revin la realitate. Daca vreau clasa mai mare de la 26 ceva de la Renault. Hondele de la 35. Daca n as fi dat o tura acu 2 ani, daca de atunci doar pretul s a schimbat. Cam asa consta obișnuința cu cazanele de fier vechi. Si evident ca sa te obișnuiești trebuie sa ai si sa conduci. N ai cum dintr un logan sa te obișnuiești cu un Mercedes. Nu degeaba astea vechi se scumpesc, ca vad si oamenii care au avut masini la viata lor cum sta treaba cu astea noi. Dar inteleg ideea la astea noi. O iei scumpa o dai cat inca mai valorează ceva si iei urmatoarea. Nu o iei pt ca vrei ceva de calitate o iei ca nu vrei batai de cap si speri sa o dai mai departe până nu face figuri. Ecologie nu gluma! Link spre comentariu
daniels Postat Noiembrie 15, 2023 Partajează Postat Noiembrie 15, 2023 1 oră în urmă, Sharky a spus: N ai cum dintr un logan sa te obișnuiești cu un Mercedes. Mai degraba invers, in rest cu ce sa te obisnuiesti? Poate cu cele 11 butoane de la genunchi. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 15, 2023 Partajează Postat Noiembrie 15, 2023 Bine am scris...e o metafora acolo, parafrazându l pe ssb. Link spre comentariu
sesebe Postat Noiembrie 15, 2023 Partajează Postat Noiembrie 15, 2023 Vedeți ca pe forul exista chiar și userul ssb, asta în caz ca vroiai sa te referi la mine. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 16, 2023 Partajează Postat Noiembrie 16, 2023 Mai e o treabă. Si eu sa fi stiut ca vine atata inflatie clar in 2016 mi as fi luat golf nou la vreo 20mii. Si acu dupa 100k si ceva de mii il vindeam destul de bine cu 9 10mii Dar cine imi garanteaza acum ca de iau un golf la 30mii il mai vand bine? 20mii in 8 ani e nasol. Plus daca facea si probleme, mai rau. Iar golf 7 fata de un cazan premium nu oferă nimic in plus ba daca alegi modelul gresit constati ca e stricacios. Electricele sunt de putina vreme si in numar putin fata de restul masinilor. O sa inceapa si acolo aceleasi discutii cand vor fi in numar semnificativ. Link spre comentariu
merck Postat Noiembrie 16, 2023 Partajează Postat Noiembrie 16, 2023 (editat) Acum 14 ore, Sharky a spus: Dar inteleg ideea la astea noi. O iei scumpa o dai cat inca mai valorează ceva si iei urmatoarea. Nu o iei pt ca vrei ceva de calitate o iei ca nu vrei batai de cap si speri sa o dai mai departe până nu face figuri. Ecologie nu gluma! Confirm! O masina din asta de productie recenta, o tii ori 5 ani ori 100k si apoi ii faci vant! Ca apoi trebuie sa scoti portofelul sa decartezi, ca nu mai sunt masinile ce au fost o data. Acum 19 ore, amudsen a spus: O sa cam dureze ceva vreme până să mă convingă cineva să umblu cu bomba sub fund. Am înțeles că am o anume etate, totuși îmi doresc să fiu îngropat creștinește cu toate piesele din dotare. Iar prețul mi se pare exorbitant, cât despre autonomie, vreau să văd cât merg cu căldura în habitaclu pe vreme de iarnă. Tocmai ca nu te va convinge nimeni, pretul fiind exorbitant ai sa devii pieton (ca doar nu iti da nimeni o bulectrica gratis!) pentru ca si masinile cu motor termic au niste preturi foarte mari. Editat Noiembrie 16, 2023 de merck Link spre comentariu
amudsen Postat Noiembrie 16, 2023 Partajează Postat Noiembrie 16, 2023 Să știi că a fi pieton îți permite anumite avantaje, de exemplu: 1. Poți să admiri peisajul 2. Poți să admiri personajele feminine la ieșirea de la facultate (mai ales primăvara - vara) 3. Poți să mai completezi un ”întăritor”, digestiv, etc. 4. Etc............ chestii dătătoare de viață lungă. Mașina electrică nu îmi va aduce decât stres în plus: bani pentru rată, autonomie, siguranță, etc. Loganul pe care îl am costă muuult mai puțin decât o baterie de la o electrică, iar întreținerea, ce să mai vorbim. Taximetriștii de ce nu trec pe electric? Mai ales că au (aproape) numai regim urban. Link spre comentariu
sesebe Postat Noiembrie 16, 2023 Partajează Postat Noiembrie 16, 2023 Full electric nu le convine pt ca fac multi km si nu-si pot petmite timpul la incarcare. Dar hibride am vazut foarte multe. Daca dam la o parte Loganurile care sint preponderente, dintre celelalte marci sint foarte multe care sint hibride sau unele chiar plug-in hibrid. Link spre comentariu
merck Postat Noiembrie 16, 2023 Partajează Postat Noiembrie 16, 2023 (editat) Acum 2 ore, amudsen a spus: Taximetriștii de ce nu trec pe electric? Mai ales că au (aproape) numai regim urban. Ce zice Bard: Conform unui raport al Asociației Germane a Taxiurilor (VDT), la sfârșitul anului 2022, în Germania existau aproximativ 30.000 de taxiuri electrice. Acest număr a crescut cu aproximativ 10.000 în comparație cu anul precedent. Creșterea numărului de taxiuri electrice din Germania este în concordanță cu tendința generală de creștere a popularității vehiculelor electrice în această țară. În 2022, cota de piață a vehiculelor electrice noi din Germania a fost de aproximativ 25%. Piața germană a taxiurilor electrice este dominată de modelele Tesla Model 3 și Tesla Model Y. Aceste modele sunt populare datorită autonomiei lor ridicate, performanțelor excelente și costurilor de operare reduse. Legile vor face ca toate companiile de taxi sa treaca pe bulectrice. Editat Noiembrie 16, 2023 de merck Link spre comentariu
amudsen Postat Noiembrie 16, 2023 Partajează Postat Noiembrie 16, 2023 O sa fie interesant la noi mai ales la infrastructură. Link spre comentariu
Spitfire Postat Noiembrie 16, 2023 Partajează Postat Noiembrie 16, 2023 (editat) Visul inventatorului sovietic Babat din anii `40 prinde aripi: https://www.nwradu.ro/2023/05/suedia-construieste-prima-sosea-incarcare-wireless-masini/ https://www.autoexpert.ro/italia-prima-sosea-din-lume-care-incarca-in-mers-masinile-electrice/ https://www.targulcartii.ro/g-babat/tara-electricitatii-cartea-rusa-1946-2835493 Editat Noiembrie 16, 2023 de Spitfire Link spre comentariu
merck Postat Noiembrie 16, 2023 Partajează Postat Noiembrie 16, 2023 Deci meritul este al inventatorului rus? Link spre comentariu
BRANCA Postat Noiembrie 16, 2023 Partajează Postat Noiembrie 16, 2023 Frumos!La ce frecvență ar lucra încărcarea wireless pe şosea?Nu interferă cu nimic? Mai apoi încărcarea e gratis sau e numai pentru o categorie bine stabilită,de ex transport public? Link spre comentariu
merck Postat Noiembrie 16, 2023 Partajează Postat Noiembrie 16, 2023 De la Bard citire: În Suedia, bobinele de inductie din sol funcționează la o frecvență de 110 kHz. În Italia, bobinele de inductie din sol funcționează la o frecvență de 85 kHz. Distanța dintre bobină și vehiculul electric este de obicei de aproximativ 10 cm. Această distanță este suficientă pentru a asigura o încărcare eficientă, fără a pune în pericol siguranța vehiculului electric. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum