Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Ce dume.

Toti se lauda ca scot baterie, niciunu nu o scoate.

Problema e ca tatuca musk a dat tonul umblatului cu cioara vopsită.

Adica ce pana acum era tratat ca si clovnerie acum devine normalitate.

 

Companiile vechi se detasau de așa practici pt ca radeau si curcile de scoteau asa perle pe gura.

Vor incepe si astea sa se dea pe brazda sa aburească si ei ca puna mana pe cașcaval.

 

Nu de alta dar haita de aplaudaci a lui musk e imensă daca omul ar vinde maine un rahat ambalat frumos ar epuiza stocul instant.

 

Asta trebuie vinzi o iluzie, vinzi un ideal, epoca in care vinzi specificații tehnice a apus demult.

Lumea nu are timp sa mai gândeasca.

Ca e vb de masini, de alimentație, de razboi, aceleasi povesti care le auzi zilnic induc starea de nevoie de a face ceva.

Link spre comentariu

Pai la ce pret are un ID3 si la ce ofera pe langa Tesla model 3 este si normal ca nu avea cumparatori.

 

Altii pe alte meleaguri. 

Over 379,000 South Australian homes and businesses already have solar, according to the Clean Energy Regulator. In fact, excess solar power exported from rooftops to the grid has been recorded to account for as much as half the state’s energy demand.

 

https://www.google.com/amp/s/reneweconomy.com.au/rooftop-solar-meets-all-of-south-australia-demand-in-major-new-milestone/amp/

 

Cine vrea direct in romaneste:

https://piataauto.md/Stiri/2023/09/Australia-de-Sud-a-atins-101-prc-productie-energie-panouri-fotovoltaice-acoperisuri-case-aratand-ce-se-intampla-reteaua-electrica-asemenea-caz/

 

 

Link spre comentariu

In nici un caz! Insa trebuie sa ii mutam la groapa de gunoi pe idiotii care se opun ca, consumatorii casnici sa nu isi instaleze panouri fotovoltaice! (asta in cazul in care decidem sa nu ne mai pisam contra vantului cum o facem tot timpul)

Editat de merck
Link spre comentariu
La 24.09.2023 la 22:07, Усилитель a spus:

asta e tare.......:57

5G lucreaza cu putere mai mica si pe distante mai mici decat 4G.... de aceeA TREBUIE PUSE PUNCTELE de acces/ "antene "  mult mai des ......

5G nu o sa mearga in aer liber gen : camp   ....padure.... etc....

pe unii i-a cam "luminat"feisbucul....:d

 

5G functioneaza NUMAI in aer liber, cu vizibilitate directa intre echipamentul mobil si BTA-ul providerului, la frecvente atat de mari absorbtia e ridicata, in interior smartphone-ul revine la 4G.

Link spre comentariu

Presa germană constată că producătorii chinezi nu doar că au maşini electrice mai avansate, dar au deja şi oficii de dezvoltare în Germania....

Surpriză, germanii simpli nu sunt atât de sceptici faţă de aceste maşini electrice germane. Mult dintre ei recunosc că acestea au avansat mult, ba chiar spun că mult maşini hi-tech în ultimul timp vin din China, fapt care spune multe despre schimbarea percepţiei până şi în Germania."

Şi în reportajul celor de la Deutsche Welle aceştia ajung să constate că foarte mulţi dintre producătorii care-şi fac acum intrarea pe piaţa din Germania au deja de 2-3 ani sau mai mult oficii de dezvoltare în Germania, angajând germani şi definitivând produsele pe gustul europenilor cu ajutorul acestora. Deci, pe neobservate totul s-a produs absolut civilizat, chiar sub nasul producătorilor germani, chiar în oraşele care sunt inima industriei lor auto.

Reportajul încearcă şi să explice cum s-a ajuns în asemenea situaţie, arătând care a fost politica de stat în China în ultimi 20 de ani, care a pus pas cu pas bazele unei industrii care să asigure întregul lanţ de producţie a tuturor componentelor necesare maşinilor electrice.

https://piataauto.md/Stiri/2023/09/VIDEO-Presa-germana-constata-ca-producatorii-chinezi-nu-doar-ca-au-masini-electrice-mai-avansate-dar-au-deja-si-oficii-dezvoltare-Germania/

Link spre comentariu

Germanii simpli cumpara si Dacia, Hyundai Kia, Renault si alte masini entry-level. Pentru ca sunt ieftine. Germanii simpli sunt cei care platesc taxele si impozitele pe care le risipesc politicienii. Si la urma nu le mai ramâne mai nimic si trebuie sa se orienteze fie spre ieftinaciuni noi fie spre SH cu trecut dubios (nu bate, nu troncane).

Chinezii au început de mult sa aplice metodele R&D folosite de producatorii europeni. Eu colaborez de 15 ani cu ei în domeniul ART (automotive research and testing).

Link spre comentariu

Aia o zic toti tâmpiții care nu stiu tine o cheie in mana.

De parca in motorul ala nu exista rulmenti sau alte piese care nu le schimba nici naiba, doar inlocuire completa la pret de pret.

 

Si revin cu o editare. Ceva taximetrist de la noi a facut milionu cu un lighean pe gpl cu acelasi motor de 1.4.

Si motorul inca mergea.

 

Plus scaunele din tesla s nu sunt chiar asa comode pt masina aia cica premium. Ma rog eu am stat in una din 2018 nu din 2014. 

 

Plus ma astept sa fi avut si alte defecte masina care sigur nu s au menționat.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări