gauss Postat Aprilie 3, 2019 Partajează Postat Aprilie 3, 2019 " Normal, de ex. de vreo patru-cinci decenii nu mai vedem pe piata civila nimic de la firma Raytheon, desi acesta e un imperiu cu cifra de afaceri de 56 miliarde $.Sau de la United Technologies, Varian/Agilent, Marconi, Magnet Marelli, Northrop Grumman, Amphenol, etc, desi acestia sunt producatori de echipamente cu cifre de afaceri cat PIB-ul Romaniei. " Pe langa asemenea gogomanii , orice are farmec ! ... Link spre comentariu
Spitfire Postat Aprilie 3, 2019 Partajează Postat Aprilie 3, 2019 (editat) https://www.thomasnet.com/articles/top-suppliers/aerospace-companies-manufacturers Editat Aprilie 3, 2019 de Spitfire Link spre comentariu
gauss Postat Aprilie 3, 2019 Partajează Postat Aprilie 3, 2019 (editat) Ai sarit iar ora ? ... Vad ca se agraveaza starea , dar nu dispera . Sant si proceduri mai radicale ... P.S. - vad ca ai editat ... , nu - i problema , capturile sant pe alte sisteme decat al tau . Editat Aprilie 3, 2019 de gauss Link spre comentariu
Ticu Postat Aprilie 3, 2019 Partajează Postat Aprilie 3, 2019 (editat) Ce mai zic altii despre "electrice": https://www.auto-bild.ro/stiri/7-din-10-soferi-regreta-masina-electrica-161922.html Editat Aprilie 3, 2019 de Ticu Link spre comentariu
maxente Postat Aprilie 3, 2019 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2019 Un altfel de roata ? Link spre comentariu
maxente Postat Aprilie 3, 2019 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2019 8 minutes ago, Ticu said: Ce mai zic altii despre "electice": https://www.auto-bild.ro/stiri/7-din-10-soferi-regreta-masina-electrica-161922.html Pai daca si-au luat mașâni chinezăști, de aia sunt dezamagiti. Sa isi ia domne cate o tezlă si vor fi fericiti Link spre comentariu
franzm Postat Aprilie 3, 2019 Partajează Postat Aprilie 3, 2019 39 minutes ago, maxente said: Un altfel de roata ? Stati sa vedeti ce pierderi prin frecare apar dupa ce-i intra oarece mizerie în lagare si angrenaje. Numai motorul adauga 15kg fiecarei roti. Binefacere curata pentru mecanica. Cu toata euforia provocata de masinutele electrice, se pare ca s-a pierdut complet din vedere problema uzurii morale planificate. Oare niste producatori, care în trecut nu s-au sfiit sa însele pe toata lumea si chiar sa faca victime omenesti, se vor putea abtine sa nu se foloseasca extensiv de posibilitatile ce le ofera electronica si mai ales softurile ce vor echipa masinutele pentru a le scoate din uz la comanda? 2 Link spre comentariu
maxente Postat Aprilie 3, 2019 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2019 (editat) Adevarat ce spuneti cu scoaterea din uz ''la comanda'' A facut si Apple cu telefoanele lor asta si a iesit un mare scandal in USA. Ingenunchiau telefonul din soft ca sa forteze lumea sa cumpere noile telefoane. Editat Aprilie 3, 2019 de maxente 1 Link spre comentariu
gauss Postat Aprilie 4, 2019 Partajează Postat Aprilie 4, 2019 https://newsweek.ro/auto/prima-masina-hibrida-fabricata-in-romania-ford-puma-al-doilea-model-made-in-craiova Link spre comentariu
informer Postat Aprilie 4, 2019 Partajează Postat Aprilie 4, 2019 11 hours ago, franzm said: Cu toata euforia provocata de masinutele electrice, se pare ca s-a pierdut complet din vedere problema uzurii morale planificate. Oare niste producatori, care în trecut nu s-au sfiit sa însele pe toata lumea si chiar sa faca victime omenesti, se vor putea abtine sa nu se foloseasca extensiv de posibilitatile ce le ofera electronica si mai ales softurile ce vor echipa masinutele pentru a le scoate din uz la comanda? Nu cred ca s-a pierdut din vedere si nici nu cred ca se vor sfii s-o faca... mai ales ca au posibilitati "nelimitate" comparativ cut, sa zicem, cei care au limitat functionarea becului cu incandescenta. Dar eu cred ca asta totusi nu-i un motiv de stagnare.... Link spre comentariu
Spitfire Postat Aprilie 4, 2019 Partajează Postat Aprilie 4, 2019 Nu a "limitat" nimeni durata de viata a becului cu incandescenta, e doar o teorie conspirationista, care se adreseaza unor categorii sociale atehnice. Durata de viata a becului era optima din punct de vedere economic la 1000 de ore(pret bec/pret energie/pret mententanta instalatie de iluminat), altminteri se fabricau si becuri de 4-5000 de ore, ba chiar de 10.000 de ore, pentru semafoare si pentru locuri greu accesibile, unde era mai putin important randamentul lumeni/watt. Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 4, 2019 Partajează Postat Aprilie 4, 2019 La becuri mai contează și cine le fabrica, companii obscure s-ar putea sa nu ofere calitatea care este specificata, adica sa se,, ardă,, mai repede! Link spre comentariu
Spitfire Postat Aprilie 4, 2019 Partajează Postat Aprilie 4, 2019 Asta-i alta treaba, nu inseamna ca exista cartelul Phoebus in bezne subterane care vezi-doamne dicta tuturor productorilor sa limiteze viata becului, ca sa vanda mai multe...greu de imaginat de catre un om intreg la mine ca sa ceva e posibil, sute de producatori din taile capitaliste si socialiste sa fie "intelesi" sa se strice becurile. Atat trebuia, sa se afle ca "Steaua Electrica" din Fieni sau "Romlux" din Targoviste saboteaza productie, ca plutonul de executie ii astepta pe tovarasii aliati cu "oculta Phoebus"...becuri cu incqandescenta se mai gasesc si acum prin piete, de fabricatie ucraineana sau chineza, niste rebuturi desigur. Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 4, 2019 Partajează Postat Aprilie 4, 2019 Cam asta e cu conspirația Poate ca aia mari ar fi înțeleși, da ce faci cu aia mici Link spre comentariu
gauss Postat Aprilie 4, 2019 Partajează Postat Aprilie 4, 2019 (editat) Becurile cu incandescenta pe care le folosesc depasesc 5.000 de ore de functionare ... , peste 3 ani . Mi se rupe de leduri , " ecologie " de import si alte kkturi . Editat Aprilie 4, 2019 de gauss Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum