Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Vine nota de plata. Prea multi ani economia a mers pe credit.

Pana si in pandemie ne am huzurit pe datorie desi n am produs mai mult.

 

Unii au muncit altii s au ocupat de smecherii, dovada clara ca sunt prea multi bani de facut manevre.

 

Un lucru e clar, treaba se impute, masini noi tot maj greu si mai scump, creste si pretul la cazane.

In America la fel. Yaris benzina, 14mii dulăi,2018, 70k. Noua e 17 19. 

 

 

 

Link spre comentariu

In alta ordine de idei a aparut un proiect se scoate scutire de impozit pt istorice, persoane handicap, veterani etc

 

Se da la schimb scutire pt hibride.

Hibridul oricim prin lege e la 50 la suta maxim. Mai jos e la latitudinea administratiei locale. De ex in cluj e 10 la suta.

 

De unde bani de pensii speciale? Daca nu de la handicapati si veterani?

Link spre comentariu

https://autolatest.ro/stiri/un-studiu-arata-ca-73-din-soferii-din-germania-nu-vor-sa-si-cumpere-masini-electrice-noi-insa-nici-second-hand/

 

Nici nemtii nu s proști.

N au bani de aruncat pe lucruri inutile deocamdata.

 

Eu cred ca trebuie sa mai treaca 10 ani sa vedem cum se prezinta o electrica veche la nivel macro-economic. Acu se baga temerarii care au multi bani de aruncat, isi pun panouri, mai primesc si sponsorizare de la stat.

Lucrul asta nu va tine inca multa vreme. Iar masina intra in ciclul de vânzare sh si asa mai departe.

Link spre comentariu

Apropo de masini electrice am vazut o tampenie imensa.O masina electrica era folosita ca masina de scoala de soferi iar la volan era o fatuca de vreo 20 de ani.Eu am mers ca pasager cu masina electrica si am fost putin mirat si placut impresionat ca nu auzeam motorul.Dupa ce ia carnetul o sa aiba bani de masina electrica?Normal ca nu.O sa isi ia ce poate cu combustie si mi-e greu sa cred ca o sa ii placa fata de aia electrica

Link spre comentariu
Acum 2 ore, Sharky a spus:

Eu cred ca trebuie sa mai treaca 10 ani sa vedem cum se prezinta o electrica veche la nivel macro-economic.

Am mai scris ,a fost la mine o cunostinta ,avea un Peugeot full electric ,varianta franceza la primul Nissan Leaf ,masina din 2012 ,arata ingrijita ,ca una de 2_3ani....zicea ca e d3 vanzare.....numai 4500 euro.....ma gandeam ca din asta se mai poate negocia cam 300.....zicea ca bateriile tin cateva drumuri scurte prin oras.....

Dupa ce a plecat ,am gasit pe net pretul  bateriei la "numai" 15 000 dolari....dar nu stiu daca efectiv se poate cumpara....firmele trebuie sa asigure 8 ani piese ,si nu castiga nimic pe baterie deoarece le cumpara de la altii (fabricanti de baterii )

 

Acum o gramada de firme trambiteaza baterii noi cu multe avantaje ,ba fara litiu ,ba fara pericol de foc ,ba ieftine ,ba se incarca in 10 min....etc....da deocamdata totul merge .....mai departe.....

Chiar azi am citit de bateria nickel hydrogen care tine 30 de ani ,folosita in spatiu ,dezvoltata de Nasa ,o firma vrea sa le fabrice mai ieftin ,pt ca sunt prea scumpe.....dar si ei acum vor sa construiasca fabrica.....

Link spre comentariu

https://www.wall-street.ro/special/romaniaverde/299637/in-romania-sunt-8-milioane-de-autoturisme-una-din-zece-masini-personale-este-non-euro-varsta-medie-trece-de-15-ani.html?fbclid=IwAR1Ss6Hv1nTvLqHBLuHTExcOlWJ3Yo6aLWg6VwbHtO0Pvx2hbMiHE0yrO0o

 

"Conform datelor Institutului Național de Statistică, în clipa de față în România sunt 8 milioane de autoturisme înmatriculate în circulație. Dintre acestea, 31.271 sunt electrice și mai puțin de 2,5 milioane sunt Euro 5 și Euro 6. Pe de altă parte, una din zece mașini personale sunt non-euro."

 

Cred ca ei tin cont si de cele inmatriculate dar trase pe dreapta.

 

Adica avem 0.04% electrice si 10% clasice non euro. Halal revolutie electrica.

Si daca am dubla electricele anual, ceea ce e imposibil, am ajunge in 10 ani sa avem 40%.

Dar evident dublarea numarului nu e o cifra realista.

 

Asa ca cifrele indica in mod clar ca nu e vb de nici o revolutie in urmatorii 10-15 ani.

 

E3 sunt clar in scadere, E4 e la putere, dar cade si el incet.

ASa ca nu e nevoie de nici o masura, se schimba masinile pt simplu motiv ca sunt vechi si lumea nu vrea sa le mai repare.

In 5-10 ani E3 devine cum e acum E2, ba chiar mai repede avand in vedere manopera tot mai scumpa.

 

Link spre comentariu

Nu stiu daca ce este la noi este reprezentativ.

Germania are vreo 48 de milioane de masini din care 1 milion electrice. Deci una din 48 de masini este bulectrica. 

In 2022, the number of fully electric cars exceeded 500,000 in four European countries; namely Germany (1,089,854), the UK (641,801), France (605,791) and Norway (603,697). They were followed by the Netherlands (318,485), Sweden (205,212) and Italy (167,213).

 

Sa vedem ce taxe vor fi in functie de norma de poluare. De la E4 in jos e clar ca va fi mare.

Buba este ca acum foamea de bani e mare si este posibil ca si E4 sa fie penalizata destul de serios.

Editat de merck
Link spre comentariu

Ceva fărâmă de adevăr este din moment ce tot in cadrul ue se discută ca ar putea fi si alte genuri inafara de f si m.

Cat de competenti sa fie cu electricele?

Vindem tesla care e tinuta de americani, noi importam spring chinezesc si subventionam in draci.

Cum a crescut tichetul rabla cum au crescut si preturile.

 

Suntem un continent de lenesi speculanti. Prea mult nu merge asa. Mai bine ne rezumăm la ce știm produce.

 

Dacă vroiam sa pășim intr un viitor electric trebuia încurajată serios industria.

 

Deocamdată arabii scumpesc petrolul. A scazut din ianuarie acu iar urca la loc.

Avem si un razboi la poarta.

 

Iar statisticienilor le arde grija ca noi umblam cu masini de 15 ani.

Da i pace cu aberatiile. Mai important e sa fie mașinile in stare buna, nu sa le schimbam tot la 5 ani cu pierderi de 50 la suta.

Link spre comentariu

https://autolatest.ro/stiri/masina-pe-hidrogen-are-costuri-de-consum-real-de-2-ori-mai-mari-decat-cel-al-unui-model-diesel/

 

 

 
 
STI

CONSUM EXAGERAT IN CONDITII DE RULARE NORMALE!

Deci, chiar dacă luăm doar acest parametri de 53 kWh/kg consumaţi şi consumul oficial al lui Toyota Mirai de 0,76 kg/100 km, am avea un consum energetic al lui Mirai de 40,28 kWh/100 km, în timp ce alte maşini electrice cu baterii, de talia ei, ar consuma 12-15 kWh/100 km, maxim 17-20 kWh în cazul celor mai grele.

Editat de merck
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări