merck Postat Iulie 18, 2023 Partajează Postat Iulie 18, 2023 (editat) Acum 36 minute, Sharky a spus: Si la seria 1 sau 2 dai ceva bani in plus fata de kia ceed. Si in opinia mea nu merita (ma refer la versiunea pe benzina). BMW-ul are motorul B38 in 3 cilindri care vine fie in varianta de 109cp sau in 136cp pe cand Ceed vine din teava cu 160cp tot la 1,5litri. Ceed incepe de la 20k si ai 160cp, BMW seria 1 de la 30k si ai doar 109cp. Pe ce cer 10k in plus??? Editat Iulie 18, 2023 de merck Link spre comentariu
ionut120v Postat Iulie 18, 2023 Partajează Postat Iulie 18, 2023 Trei microbuse electrice noi care stau, probabil pana o muri bateria din lipsa de energie electrica ieftina. EV, musai incarcare cu junk energy fara electronice scumpe, fara pretentii de limita inferiora de putere, probabil cu un convertor dc/dc direct din panouri direct in baterie. Link spre comentariu
Sharky Postat Iulie 18, 2023 Partajează Postat Iulie 18, 2023 Acum 40 minute, merck a spus: Si in opinia mea nu merita (ma refer la versiunea pe benzina). BMW-ul are motorul B38 in 3 cilindri care vine fie in varianta de 109cp sau in 136cp pe cand Ceed vine din teava cu 160cp tot la 1,5litri. Ceed incepe de la 20k si ai 160cp, BMW seria 1 de la 30k si ai doar 109cp. Pe ce cer 10k in plus??? Ceed e mai galagios ca e class u meu înainte sa antifonez. E si can plasticos dar nici bmw nu e mai breaz. Mai departe nu stiu. Ca n am condus bmw dinala. Link spre comentariu
PacMan Postat Iulie 18, 2023 Partajează Postat Iulie 18, 2023 A trecut aproape un an și nu - am mai apropiat de mașină. Este electrică și este Peugeot e2008 și era " aproape * nouă, adică avea sub 1000km rulați. Din ce am avut la dispoziție, era doar un cablu care se utiliza la stația de încărcare și un adaptor care se înfigea în cablu pentru încărcare de la priza de 220 v. O singură excursie de weekend m-a vindecat de drumurile lungi cu electrice, să caut pe net după stații de încărcare, să caut care este liberă și să trebuiască să ocolesc deoarece pe traseul convenabil nu erau stații de încărcare decât la limita maximă și nu eram sigur că ajung până acolo. Utilizarea în oraș este ok și destul de practică, ca o mașină care are cutie de viteze automata. Dar prefer tracțiunea față și 4x4 selectabila la o cutie manuală. Link spre comentariu
ionut120v Postat Iulie 18, 2023 Partajează Postat Iulie 18, 2023 Decat de alea mai bine din piata, pentru toate gusturile, am una veche pe gpl scrie 80 CP, dar la demaraj de pe loc se poate scote fum din roti, alt avantaj am o borseta de ECU si merge cu toate, imobilizarea e pe injectie, instalatia de gaz are injectia ei n-are treaba, la duster de exemplu injectorele au interfata si trebuie declarate in ECU, durere de cap costistore in materie de nervi, timp si bani. Link spre comentariu
eos Postat Iulie 18, 2023 Partajează Postat Iulie 18, 2023 Acum 3 ore, cmariuss a spus: Cine stie ce temperaturi degaja acumulatorii intrun incendiu. https://www.dailymail.co.uk/news/article-12304463/Tesla-self-combusts-flames-black-smoke-billowing-street.html?ito=chromelessDM_0 Undeva pe la 1200 de grade ard bateriile cu litiu.Stropit cu apa nu prea merge ca litiu arde in prezenta apei. Link spre comentariu
Sharky Postat Iulie 24, 2023 Partajează Postat Iulie 24, 2023 https://fb.watch/l_7hfiZFRj/ Intre timp unii reinventează motorul pe benzina. Compresie variabila. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iulie 24, 2023 Partajează Postat Iulie 24, 2023 (editat) Asta cu "genunchi" de la Nissan e de citiva ani dezvoltat si cred ca lasat in amortire. 1998 anul inceperii dezvolarii. https://www.nissan-global.com/EN/INNOVATION/TECHNOLOGY/ARCHIVE/VC_TURBO_ENGINE/ Oricum si astea mici de 1l cu turbina cam tot pe astea le simuleaza. Editat Iulie 24, 2023 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iulie 24, 2023 Partajează Postat Iulie 24, 2023 (editat) Nuuu, aia este nesemnificativa, restul este complicat. Oricum au reusit aproape acelasi lucru cu drujbele turbo. Editat Iulie 24, 2023 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iulie 24, 2023 Partajează Postat Iulie 24, 2023 Da, dar cele mai mari sint in zona cilindrii, segmenti, pistoane, acolo au facut tot felul de artificii pentru a le micsora, segmenti subtiri cu presiune scazuta...urmare consum de ulei, reducerea numarului de cilindri, ala este in mod direct raspunzator de frecari. Genunchiul ala clar e raspunzator de o pierdere de putere insa nu asa mare. Mai mare precis este la cei 2 contraarbori deechilibrare folositi la motoarele in 3 cilindri dar de aia se pare ca totusi pe general se merita, ma rog, acolo este si considerentul financiar. Link spre comentariu
Sharky Postat Iulie 24, 2023 Partajează Postat Iulie 24, 2023 Pistonul nu mai e apăsat in lateral, deci frecarea e mai mica. Iar articulatia sigur e unsa bine si sta pe presiune de ulei. Link spre comentariu
Sharky Postat Iulie 24, 2023 Partajează Postat Iulie 24, 2023 Stii tu ca au dublat? Si daca au dublat ce? Ai vazut ce grea e o volanta? Crezi ca nu se poate reduce de acolo? Totodata ai observat ca in clip spunea ca au alterat dimensiunile asa incat sa evite vibratiile de ordin secundar. Link spre comentariu
validae Postat Iulie 24, 2023 Partajează Postat Iulie 24, 2023 Așa apare progresul, o invenție care acum pare inutilă poate fi folosită în alte timpuri și alte condiții. Dacă va prinde sau nu rămâne de văzut, dar dacă niciun producător nu o testează serios nu poți afla altfel. Așa a fost cu motorul rotativ Wankel, deși relativ simplu și ieftin, avea randament scăzut, consum mare și scăpări de combustibil nears. Link spre comentariu
Sharky Postat Iulie 24, 2023 Partajează Postat Iulie 24, 2023 Buna observatie. Si injecția directa era demult inventata. S a aplicat la benzina doar târziu. Idem si turbo, vvt si alte inventii care existau demult dar nu isi batea nimeni capul ca pretențiile nu erau asa mari. Azi vrem si putere mare si consum mic. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iulie 24, 2023 Partajează Postat Iulie 24, 2023 Injectia directa s-a aplicat la benzina prin 1935... bineinteles cu supraalimentare. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum