Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

 merck.În bantustanul Uganda numai maşini electrice lipsesc.

 Acu câţiva ani ştiam orele de aglomeraţie în Bucale...Acum la orice oră de zi "luminată" e aglomeraţie!

 Şi apropo de asiatici,are cineva curajul să bage chestia aia cu "ai loc parcare,ai voie sâ-ţi cumperi maşină"??

Link spre comentariu
Acum 4 ore, PacMan a spus:

De pe net luate și -napoi la lume date. 

 

 

"Aud despre un raport care circulă prin zona rusă şi nu numai, dar pe care încă n-am pus mâna Este vorba despre adevărata misiune a „religiei eco” promovată la nivelul organizaţiilor globaliste ale „Occidentului Colectiv”. Am discutat aseară câteva ore despre acest raport cu o persoană interesantă şi vă voi povesti în continuare principalele elemente ale discuţiei. Cu toate că nu am documentul, discuţia mi s-a părut extrem de interesantă deoarece auce o perspectivă extrem de nouă asupra a ceea ce se îtâmplă acum în lume. 

Conform informaţiilor susţinute în document, întreaga teorie a energiei verzi este una falsă. Raportul o consideră „ultima minciună a Occidentului”, minciună menită a atrage statele cu resurse într-o capcană ucigătoare. Industria verde, spune raportul, s-a dezvoltat pe o cale absolut greşită, fiind mai poluantă decât industria clasică. De altfel, concluzia susţinută de experţii şi oamenii de ştiinţă care au participat la elaborarea raportului a fost aceea că industria clasică are forţa de a nu polua şi de a-şi recupera deşeurile, lucru pe care l-a tot demonstrat în ultima perioadă. Pe de altă parte, „noua industrie verde” se dovedeşte mult mai poluantă decât vechea industrie, dar această poluare este susţinută în numele unui „ipotetic viitor mai bun”. 

Care este însă motivul pentru care Occidentul a îmbrăţişat cu atâta ardoare noua linie directoare? Scopul a fost generat de scăderea materiilor prime existente în statele occidentale şi de dezvoltarea statelor din afara sferei occidentale are pun astfel presiune pe „primatul occidental”. Astfel a devenit necesară o preluare prin forţă şi înşelăciune a resurselor disponibile din ţările nealiniate politicii occidentale, iar aceasta s-a putut face prin generarea de revoluţii colorate şi destabilizarea puterii. Cum în ultima perioadă asemenea acţiuni au devenit insuficiente, Occidentul a pus la cale o nouă şi ultimă farsă, aceea a dezvoltării verzi. Prin dezvoltarea „industriei verzi”, Occidentul a vrut să păcălească lumea că are „sursa magică” de energie care-l va rupe de dependenţa de materiile prime ale statelor neoccidentale. De asemenea, „perspectiva” a fost menită punerii de suprataxe şi imbecilizării duşmanilor care astfel ar intra nepregătiţi în cursa verde, fiind nevoiţi să cumpere tehnologie occidentală junk contra materiilor prime valoroase. 

Prima spargere a strategiei occidentale s-a petrecut în momentul în care China a reuşit să copieze şi să îmbunătăţească „tehnologiile verzi” occidentale, inundând piaţa cu produse ieftine de acest tip. Dacă mai ţineţi minte, a fost momentul în care au falimentat marii producători germani de solare şi eoliene. Occidentul a încercat să contracareze atât prin taxe mai mari, dar, mai ales, prin reglementări care să pedepsească firmele dacă provin din state poluante. A început cu interzicerea aterizării anumitor aeronave pe aeroporturile europene şi s-a extins prin numeroase alte reglementări. 

Atacul final s-a dat în momentul în care şefă peste Europa a fost pusă coada de topor americană, Ursula von der Leyen. Aceasta a programat o agendă verde radicală, prefigurând războiul din Ucraina. De fapt, se făcuseră calculele în ceea ce priveşte suferinţele care vor fi provocate de împingerea la înaintare a Ucrainei şi de previzibila rupere de gazele ruseşti, motiv pentru care populaţia trebuia pregătită să suporte costuri mai mari ale energiei şi celelalte probleme legate de acesta(pierderea locurilor de muncă, scăderea confortului casnic etc.). Cu alte cuvinte, agenda verde a Comisiei Europene a fost menită de la bun început nu unei evoluţii industriale - aşa cum a fost promovată - ci, pe de o parte să inducă în eroare Rusia şi ceilalţi furnizori de hidrcarburi, iar de partea cealaltă să-şi pregătească populaţia pentru preţurile mari care vin ca efect al utilizării „energiei murdare”, nu al adevăratei lupte pe care Occidentul o pregătea în subteran. 

Calculul Occidentului a fost acela că va învinge rapid Rusia care astfel va intra într-o dezordine similară celei a anilor 90, iar resursele sale vor fi împărţite de către câştigători. Occidentul ar fi reuşit astfel să-şi atragă atât sursele necesare supravieţuirii, dar şi o victorie geopolitică importantă prin ciopârţirea Rusiei şi intrarea în forţă în coastele Eurasiei.

Se vorbeşte în raport inclusiv de măsurile de retorsiune luate de cei atacaţi de energia verde. Pe de o parte se vede o îndepărtare clară a lumii arabe de SUA, iar aceasta se face ca efect al atacului nejustificat al SUA. De asemenea, există o răzbunare a Chinei care produce subvenţionat componente verzi nereciclabile cu care îneacă Occidentul. Se ştie bine că panourile solare nu pot fi reciclate. De asemenea, bateriile autovehiculelor electrice. Sunt elemente pe care China le livrează cu dărnicie şi care efectiv ajung să blocheze centrele de colectare. În cazul în care nu ştiţi, multe centre de dezmembrare se plâng de faptul că numărul tot mai mare de maşini electrice care le sosesc nu pot fi reciclate, astfel încât ocupă inutil spaţiul depozitelor. Iar acesta e abia începutul întruct nu au apărut încă milioanele de tone de panouri solare inutilizabile.

Raportul consideră că rezistenţa în faţa acestui atac este esenţială pentru a îngropa definitiv Occidentul care şi-a jucat viitorul încercând o cacialma. De aceea, întărirea organizaţiilor care grupează ţările sătule de occident este pasul esenţial întrucât acesta va conduce la creşterea cotaţiilor materiilor prime şi la pedepsirea vinovatului de situaţia actuală. E interesantă partea de analiză a pieţei gazelor şi a petrolului unde se spune pe şleau că America a ajuns să lucreze în pierdere din dorinţa de a sugera că nu există nicio problemă pe piaţa hidrocarburilor pe care o poate compensa. Se consideră că foamea va fi atât de mare încât SUA va renunţa la toate reglementările de mediu pentru a porni exploatările acolo unde bănuieşte că are petrol şi că aceasta va conduce la secătuirea resurselor proprii. De asemenea, se estimează că dacă situaţia va continua, principala victimă va fi Uniunea Europeană care va fi abandonată de SUA întrucât e prea costisitoare din punct de vedere energetic. De altfel, mişcarea se vede inclusiv prin dezindustrializarea Europei care-şi vede firmele esenţiale complexului său industrial mutându-se în SUA ca efect al preţurilor mari la energie.

Până aici raportul explică mişcările pe care le-am văzut în lumea arabă. Împăcările istorice dintre state pe care le consideram duşmani ireconciliabili s-au petrecut peste noapte, ca efect al conştientizării informaţiilor din raport. Mai mult, acum a început un atac iranian susţinut asupra poziţiilor ocupate de SUA în Siria. Motivul principal este acela de blocare a SUA de la furtul petrolului sirian. Lupta va fi extrem de dură, iar SUA nu mai au aliaţi acolo. Este estimat că va urma o radicalizare a societăţii irakiene care va avea ca efect eliminarea SUA din zonă. Mişcare susţinută acum la unison de statele arabe dornice să adere la BRICS. 

E interesant că lumea care se propune este una în care Occidentul trebuie lăsat să insiste să meargă pe actuala linie care-l va conduce la dispariţie, în timp ce restul lumii ar trebui să se concentreze pe tehnologii clasice din ce în ce mai optimizate din punct de vedere energetic. Drumul pe care s-a înscris acum Occidentul este unul previzibil, iar scopul alianţei anti-Occident trebuie să fie acela de a continua dezvoltarea şi de a nu se lăsa amăgită de cântecul de sirenă al propagandei întrucât acesta nu-i va duce decât acolo unde merge Occidentul, anume spre prăbuşirea definitivă.

Concluziile raportului sunt însă extrem de interesante. Strategii indică necesitatea investirii de bani  în ... energia verde! Se consideră că absolut tot ce a fost dezvoltat până acum în această direcţie a fost fraudulos, astfel încât autorii recomandă investiţia în studii fundamentale care să se constituie ca bază pentru dezvoltarea unor tehnologii fiabile şi cu adevărat eficiente care ar asigura câştigătorului cursei rolul de lider mondial pe termen lung. Aceasta în perspectiva epuizării hidrocarburilor, estimată să se petreacă undeva peste 30-40 de ani. Timp suficient pentru a dezvolta tehnologii de înlocuire. Se dă chiar şi un exemplu interesant, anume faptul că un aragaz solar - echipament banal care poate fi construit şi acasă - este infinit mai eficient decât panourile solare necesare generării energiei electrice care să încălzească o plită electrică. 

Cam acestea sunt elementele pe care le-am discutat şi care mi s-au părut extrem de interesante. Interlocutorul meu era blindat de informaţii din zone la care e destul de greu să ajungi. A fost o discuţie extrem de bogată pentru mine şi sper că se va constitui şi pentru cititori într-o lectură agreabilă. 

Dan Diaconu "

 

 

Vreau si eu sa vad lista cu "experţii şi oamenii de ştiinţă care au participat la elaborarea raportului", precum si in ce ştiinţă sunt ei experţi si cum au ajuns atat de experţi

Link spre comentariu
Acum 7 minute, dragostalpau a spus:

Vreau si eu sa vad lista cu "experţii şi oamenii de ştiinţă care au participat la elaborarea raportului", precum si in ce ştiinţă sunt ei experţi si cum au ajuns atat de experţi

Crede fiule si nu cerceta! :rzb

Link spre comentariu

Toti care au scos masinile au oferit alternative. In Viena transport in comun e calumea si ieftin.

 

Plus alternative de park and ride.

Aia e super. Dar noi nu avem nimic in privința asta. Nu scoate nimeni masinile ca blochezi economia. Lumea cum sa ajunga la lucru?

O sa sara ecologistii ca domne nu e problema lor. Ba o sa fie ca forta de munca o sa ii lase balta!

Asta s a vazut si in pandemie si tot mai mult. Zic patronii ca nu e cine sa lucreze. Normal. Nu mai gasesti prosti sa vina sa lucreze pe bani de nimic. N ai prosti gata afacerea.

 

Asa si la eco. Cand o sa se termine cu ajutoarele de la stat gata si ecologia.

 

Iar aia cu electrica asa e, noul bau bau care va salva planeta.

Cat de fapt vedem clar ca transportul e 18procente sau cat ca nu era nici 20 din cate masinile nici 5 la suta raportat la global.

 

Dar vezi doamne cate unu cu tesla ne salveaza pe noi.

Pana una alta tineti minte, din orice Șpring jumate e platit de stat, din orice tesla un sfert e platita de stat. 

Asa ca sa zica merci clasei muncitoare ca sponsorizeaza schimbarea.

Link spre comentariu

E vb de alta realitate aici.

E o economie axata mult pe consum.

Iei o masina noua destul de scumpa de multe ori cu ajutorul bancii deci te mai ajuta sa te intinzi mai mult.

 

Apoi in 5 ani masina nu o poti vinde decat cu jumătate din pret desi in sine e o masina buna.

O vinzi doar cu jumătate pt ca nimeni nu vrea sa dea mai mult.

 

In tara 80 la suta din masini sunt sh, multi abereaza ca importam toate cazanele, dar nu e asa. Majoritatea sunt e5 in ultimul an sau e4.

 

Vechituri sunt raritati luate de pasionati, vechituri care costa mai mult ca întreținere decat una mai noua. Iar cele care se tin de cazan ajung repede la groapa.

 

Iar scenariul acesta de haiducie nu le convine autoritatilor. Cum adica schimb liber de marfuri?

Cum adica sa iti iei masina la pretul pietei si noi statul sa nu avem ce jupui?

 

Nu nene, in numele ecologiei hai sa bagam taxe sa fie omul obligat sa cumpere logan nou daca de altceva n are bani. Ce conteaza ca exista masini bune si mult mai faine la un pret mai bun. Doar un e4 cu dpf deja e sub 4mii, un e4 benzina sub 2mii.

1 9 tdi nu mai cumpără nimeni ca e prea vechi. Poate cativa fixisti.

Nu putem vb de poluari semnificative.

 

Sau unu care vrea sa isi tina chiar si loganul 1.6 mpi mai departe. Nici ala domne, destul a poluat, mars cu cazanu poluator. Ce conteaza ca poate l a luat de nou, de la erou la vremea aia a devenit un degenerat care vrea sa ne omoare cu gazele emise.

De fapt problema e ca nu vrea sa se bage la jug pt un logan mai noi si mai prost dpdv al costurilor de întreținere si fiabilitate.

 

Cam asta a fost istoria taxelor de poluare. Pretextul ca intra toate rablele in tara.

Ne uitam in jur nu suntem singurii cu masini vechi. Asa si care e problema? Sa înăsprească control itp sa fie toate la norme.

Sa verifice de dpf off si altele daca chiar vor să oprească poluarea.

 

Se vad clar ca astea mai noi nu sunt la fel de fiabile si nu e de mirare ca nimeni nu e tampit sa se arunce la ele doar din pretexte inventate, mai trage de cele vechi cat timp mai merg.

 

Dar ei sunt interesați de bani.

Totodata ca sa nu ne o luam de la ue, sponsorizam bogatii sa isi cumpere masini electrice, din care unele, precum springul ajung la suprapreț, tichetul intrand mai degraba in marja de profit al dealerului decat in avantajul cumparatorului.

 

In final totul e legat de a tine sistemul asta de consum in viata si de a scuipa masini pe banda rulanta.

 

Nu are nimeni in prim plan poluarea, doar menținerea si acapararea omului de rand in hora asta de a cumpara si a vinde masina in pierdere cat de repede sa o ia pe urmatoarea si tot asa.

Link spre comentariu
Acum 9 ore, Sharky a spus:

Iar aia cu electrica asa e, noul bau bau care va salva planeta.

Ar putea salva daca ar fi fost facute cu cap. Dar industria auto, asemeni ecologistilor, e plina de capete tari. Foarte tari. Solutia e simpla, deja circula pe toate drumurile si nu costa o avere. Va-ti dat probabil seama ca vorbesc de hibride. Dar cum banul (adica investitorii, care-s majoritatea din tarile OPEC) dicteaza, nu s-a dorit reducerea consumului de combustibil. Statele au profitat din plin de accize si n-au miscat nici un deget.

Iar miscarea ecologista, asa cum o vedem, nu este decât versiunuea UE a revolutiei culturale maoiste. Si asa cum Mao a profitat de haosul creat, pentru a-si consolida pozitia, asa se fac acum cartile în mUE. (mUE= mareata Uniune Europeana, nu va gânditi la prostii).

Cât timp a fost caleasca familiei în atelier, la revizie, am primit ca înlocuitor un i20 hibrid (48V, bateria în locasul rotii de rezerva). M-a certat Liza pentru ca nu am cumparat ceva asemanator: silentioasa, consum mic si tractiune buna. Asta ca sa nu ziceti ca vorbesc din carti sau din auzite (nu traiesc în turn de fildes ci deservesc printre altele si industria auto).

 

Link spre comentariu
Acum 26 minute, Sharky a spus:

Se vad clar ca astea mai noi nu sunt la fel de fiabile si nu e de mirare ca nimeni nu e tampit sa se arunce la ele doar din pretexte inventate, mai trage de cele vechi cat timp mai merg.

Asa-i. Pentru naveta folosesc o Fabia 2 fara nici un fel de dotari. Motorul aspirat de 1,2 merge fara nici un fel de probleme. În 15 ani si 290 kkm s-a defectat o bobina de inductie (25 € una noua Hella) si a ruginit radiatorul. Mecanicul, un tehnician, coleg de munca, mi-a zis sa tin cu dintii de ea, ca n-are urma de rugina si, la stilul meu de condus, motorul mai duce 200 kkm.

Link spre comentariu

Respectivul motor este de fapt și în mod real un motor în doi timpi cu câte 2 pistoane "opuse" în același cilindru. Noutatea constă în faptul că nu are arbore cotit. De-asemenea este un motor destul de simplu. Dezavantajul cel mai mare cred că constă în cuplul mic la turatii reduse. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări