Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Acum 46 minute, antemir a spus:

Ca și in cazul unui eveniment medical din trecutul apropiat, observ că voi cei anti electricitate deschideți subiectele iar apoi tot voi vă văitați că un anumit forum v-a trimis acasă.

 

Dumneata reusesti sa intelegi ca pe mine ma distreaza cerbicia unor posesori de EV si cu cita ardoare isi apara achizitia, doar aia e buna, alta nu, adica mergi in concediu sa faci 23 de incarcari, oare pentru aia pleci sau sa te relaxezi?

Acea informatie cu cele 6 masini arse, topite erau acolo considerate o ...non-stire!!!

:d

Pentru ce? ajuta sa bagi capul in nisip si sa sustii ca aia nu se intimpla?

Iar de trimis, cine sa trimita pe cine, poate ei sa-si incarce bateria merg acasa!

Iar de comentat comentez doar la obiect, si prefer sa nu stirnesc flame.

 

 

 

Link spre comentariu

 

Si inca un comentariu tipic:

"LE: pentru cei care n-ajung, asa e, strugurii sunt acri. La fel si pentru cei care nu vor sa-si scoata din cap sunetul cu care sunt obisnuiti de mici: vrrrummm..."

adica ma, saracanilor n-aveti bani de Ev.

Totusi ce-i comic acuma e ca autorul este posesor de Spring!!! ditamai limuzina la care toti saliveaza da` n-au bani de ea!

Astia sint posesorii tipici de EV.

:d

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
1 oră în urmă, Ion_Bumbu a spus:

Citat de la un proprietar de EV:

"Eu in concediul din luna mai am încărcat de 26 de ori și am stat o singura data 10 minute sa se elibereze un loc, erau 4 stații Ionity langa Budapesta.
Am încărcat în România, Ungaria, Austria, Germania și Franța"

 

Ma abtin sa comentez da` eu alimentez cind am facut cam 700-800km cu masina... si mai este si mindru de performanta...

Cu Co2-ul e o mare problema, daca-mi mai si interzic sa sudez cu el??? :d

 

SA nu te superi pe mine da proprietaru ala de ev n`are mintea cu el.Daca el pune egal intre mashinutza aia pe baterii teleghidata si una pe benzina sau motorina inseamna ca viseaza cu ochii deschisi

Link spre comentariu
Acum 10 minute, Ion_Bumbu a spus:

Si inca un comentariu tipic:

"LE: pentru cei care n-ajung, asa e, strugurii sunt acri. La fel si pentru cei care nu vor sa-si scoata din cap sunetul cu care sunt obisnuiti de mici: vrrrummm..."

adica ma, saracanilor n-aveti bani de Ev.

Totusi ce-i comic acuma e ca autorul este posesor de Spring!!! ditamai limuzina la care toti saliveaza da` n-au bani de ea!

Astia sint posesorii tipici de EV.

:d

Ce masina ai tu care face vrrrummm? :scarpin 

 

Asta este concluzia ta. 

 

Ca romanul care are Spring nu se mai considera saracan este de inteles :rade:, inchide si el ochii si se viseaza in liga celor de mai jos:

Screenshot-2023-07-09-at-19-08-22.png

 

si nu-si revine la realitate nici cand trebuie sa se inghesuiasca in fiecare zi in SUV-ul chinezesc. 

Link spre comentariu
Acum 5 ore, antemir a spus:

Motoarele electrice sunt ceva palpabil. Electricitatea este un fenomen acceptat.
Că au fost persoane care au crezut că vor avea 3D pe un ecran plat din casă, ține de alte .. fenomene.
 

Tine fix de acelesi .... fenomene! Altfel zis, de marketing, pe de o parte, si de indoctrinare fortata promovata agresiv de "Adolf" von der Leyen impreuna cu politrucii trotinetisti! Aceleasi care ne vor duce intr-un final intr-un razboi pe care, se pare ca, doar unii il doresc! Ai idee cat CO2 emana un avion de linie pe un traseu de 2 ore? Fix 290 kg de CO2/km, in conditii meteo si de zbor normale! Asata fata de 115grame CO2/km o masina normala, in parametrii normali de functionare (nu dricuri/cazane/tractoarepe roti).

Link spre comentariu

Pentru aia cu eqs 1 eur pisarea e chiar ieftin, problema pot ev -urile sa-si atinga scopul pentru care sunt promovate, oprirea incalzirii globale?

Probabil in anumite orase istorice in care poluarea inegreste cladiri de patrimoniu merita, deorece ingrirea cladirior aduce pagube serioase.

 

Poate pentru eurotunel si alte tuneluri lungi unde ventilatia e o problema, daca faci naveta print-un astfel de tunel un EV e singura solutie la timpul pierdut cu RO-LA.

Unii nu suntem dispusi da investim zeci de k eur intr-o masina, orice masina, cand vor deveni si electricele un common place de poti cumpara SH sub 3k atunci nimeni nu mai are de comentat, in plus si accesul la baterii ar fi mai facil si se poate pune acasa 200-300kwh sa o incarci cu soare cand doresti.

 

In practica am vazut ca bateriile au cateva celule duse din cauza debalansarii restul mai pot servi in jur de 1000 de cicluri.

 

Link spre comentariu
Acum 35 minute, nico_2010 a spus:

Ai idee cat CO2 emana un avion de linie pe un traseu de 2 ore? Fix 290 kg de CO2/km, in conditii meteo si de zbor normale! Asata fata de 115grame CO2/km o masina normala, in parametrii normali de functionare

CO2 emissions from aviation fuel are 3.15 grams per gram of fuel [1], which gives CO2 emissions from a Boeing 737-400 of 115 g per passenger per km. At a cruising speed of 780 km per hour [Wikipedia, 28.2. 08], this is equivalent to 90 kg CO2 per passenger per hour.

Link spre comentariu
1 oră în urmă, nico_2010 a spus:

Ai idee cat CO2 emana un avion de linie pe un traseu de 2 ore? Fix 290 kg de CO2/km, in conditii meteo si de zbor normale! Asata fata de 115grame CO2/km o masina normala, in parametrii normali de functionare (nu dricuri/cazane/tractoarepe roti).

Cred ca tu nu ai o idee despre aceste valori. 

 

To estimate CO2 emissions per kilometer for a Boeing 737-400, we need to consider fuel consumption and the average fuel efficiency of the aircraft. The Boeing 737-400 typically has a fuel consumption rate of around 3,000 to 3,400 kilograms per hour.

Assuming an average cruising speed of approximately 800 kilometers per hour, we can calculate the fuel consumption per kilometer by dividing the fuel consumption rate by the speed:

Fuel consumption per kilometer = Fuel consumption rate / Cruising speed

Using the range provided, we get:

Fuel consumption per kilometer = 3,000 kg/hr / 800 km/hr = 3.75 kg/km Fuel consumption per kilometer = 3,400 kg/hr / 800 km/hr = 4.25 kg/km

Now, to estimate the CO2 emissions per kilometer, we can multiply the fuel consumption per kilometer by the CO2 emission factor for jet fuel. As mentioned earlier, burning a gallon (3.8 liters) of jet fuel produces approximately 9.5 kilograms of CO2 emissions.

Let's assume a conversion factor of 3.785 liters per gallon:

CO2 emissions per kilometer = Fuel consumption per kilometer * CO2 emission factor

Using the conversion factor and the estimated fuel consumption range:

CO2 emissions per kilometer = (3.75 kg/km to 4.25 kg/km) * (9.5 kg CO2 / 3.785 L) * (1 L / 0.001 km) ≈ 9.4 kg/km to 10.7 kg/km

Therefore, a rough estimate of CO2 emissions for a Boeing 737-400 is approximately 9.4 to 10.7 kilograms of CO2 per kilometer flown. Again, please note that these values are rough estimates and can vary depending on various factors.

 

–CO2 emissions from aviation fuel are 3.15 grams per gram of fuel  

Daca luam 290kg CO2/km => 92kg de kerosen/km. Mai sus apare doar 3,75 - 4,25kg/km de kerosen. 

Editat de merck
Link spre comentariu
Acum 52 minute, merck a spus:

Cred ca tu nu ai o idee despre aceste valori.

Atunci hai sa facem o reducere la absurd:

290 kg de codoi Per km înseamna vreo suta de litri de combustibil/km.

O cursa de 2 ore înseamna cam 1000 - 1500 km. Adica 100 - 150 mii litri de combustibil (75 - 100 tone). Plus rezerva impusa de lege (vreo 25 tone). Care avion scurt curier duce atâta combustibil cu el? Mai ales ca multi fac asemenea curse dus-întors fara alimentare între curse.

Editat de franzm
Link spre comentariu
Acum 6 minute, franzm a spus:

Atunci hai sa facem o reducere la absurd:

290 kg de codoi Per km înseamna vreo suta de litri de combustibil/km.

O cursa de 2 ore înseamna cam 1000 - 1500 km. Adica 100 - 150 mii litri de combustibil (75 - 100 tone). Plus rezerva impusa de lege (vreo 25 tone). Care avion scurt curier duce atâta combustibil cu el? Mai ales ca multi fac asemenea curse dus-întors fara alimentare între curse.

Cum care? Avioanele lui @nico_2010 care emana 290kg CO2 pe km! 

Ca idee: 

The Boeing 747-400 has different fuel capacity options based on its variant and modifications. However, the typical maximum fuel capacity of a Boeing 747-400 is around 216,840 liters (57,285 gallons) of fuel. This capacity can vary slightly depending on the specific configuration and modifications of the aircraft.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări