Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Ar trebui sa elimine toate discriminarile intre cele doua feluri de vehicule, acum detinerea unei masini fosile in marile orase e o mare durere de cap, stressul generat face sa nu mai merite nici chiar pur financiar, pentru ca stressul costa bani multi.

In orase cred  ca trotineta electrica este solutia, chiar si in subteran, consumul total de energie nu ar fi mai mare cu trotinete decat cu structura actuala de metrou, ar fi mai flexibil, ar putea suporta fluxuri chiar mai mari, destinatiile importante ar putea avea acces direct din subteran, astfel trotineta se poate folosi pe orice vreme.

 

Omul e o rara avis, el nu prospera la inghesuiala are nevoie de spatii vaste si resurse sa-i mearga bine, din fericire universul este mare,pana si Pamantul este destul de mare, ofera mult mai multe oprtunitati decat viata de sardina in marile orase.

Link spre comentariu

Ati vazut specula de anul asta si cel trecut nu?

Plin de electrice la vanzare la pret de nou sau chiar mai scumpe decat au fost noi.

 

Aici sunt banii dvs. Ajutorul pt curățarea aerului merge la samsarii auto. Personal suma de 10mii euro mi se pare aberanta.

E ajutorul care patura de jos il plateste bogatilor ca sa isi ia masina noua.

Iar realitatea din ultimii doi ani a demonstrat asta.

 

Masini revandute sau chiar exportate pt ca aveam cea mai mare prima de casare.

Link spre comentariu
Acum 41 minute, Sharky a spus:

Sa bage si cazan premium dus de la 400 la 700k.

Ai al doilea rand din tabel si calculezi cati km vrei. Acolo se vede clar ca limuzina bulectrica este cat o masina mica cu motor anemic. Si e clar ca ca odata cu cresterea nr de km si bulectrica sta mai bine. Tesla duce 270k, insa din ce am vazut, ioropenele cam 160k sunt garantate. 

 

P.S. La cazan cred ca odata cu trecerea timpului si noxele sunt mai mari. 

Editat de merck
Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

Am testat spusele unor fani EV de pe forumuri de afara, cum ca un EV alimentat de o termocentrala pe carbune ar fi mai putin poluant ca un ICE.

Am asumat ca 90% din energia stocata in baterie ajunge lucru mecanic, dar testul nu confirma.

Am incarcat bateria folosind un motor cu GPL identic ca cel de pe masina cu care am dorit sa compar, cu motorul termic fac 300km cu gaz de 90 ron, cu acelasi gaz cu masina electrica ar trebui sa fac 250-270 km, dar in realitate fac sub 200.

 

Masa totala a celor doua e apropiata, la aerodinamica nu ma pronunt, gandesc ca o masina noua e mai buna mai bine studiata, dar cine stie.

(din teste personale am obtinut un randament thermal to brake in jur de 25% pentru un motor termic alimentat cu GPL)

 

Link spre comentariu

Articol de cacat!

 

EU countries apply a lower speed limit for heavy good vehicles (HGVs) and buses/coaches. The majority of countries only apply an overall maximum speed limit for HGVs (generally 80 km/h) and buses (varying between 80 and 100 km/h). By EU-Directive 92/24/EEC and its recent adaptation (2004/11/EEC), speed limiters are compulsory for HGVs of 3.500 kg and more and for buses of 10.000 kg or more. Some countries apply lower HGV and bus speed limits for different road types (e.g. Denmark, Ireland and the United Kingdom).

 

sursa:

https://road-safety.transport.ec.europa.eu/eu-road-safety-policy/priorities/safe-road-use/safe-speed/archive/current-speed-limit-policies_en

 

Deci ala mananca cat cu polonicu' cand scrie:

Citat

Marea problema a acestor austrieci este ca in general masinile electrice circula pe autostrazi pe prima banda cu o viteza de 80 km/h pentru ca doar asa mai ajung la destinatie, insa in aceasta situatie incurca grav traficul de camioane care este limitat legal la o viteza maxima de 100 km/h.

Tirurile doar la vale pot atinge 100km/h :rzb

 

In Austria vad ca peste 3,5t (marfa) viteza pe autostrada este de 80km/h:

https://ec.europa.eu/transport/road_safety/going_abroad/austria/speed_limits_en.htm

Editat de merck
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări