Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Nu motorul electric e problema mașinilor, există motoare bune si foarte fiabile, problema e energia electrică in sine, stocarea si transferul ei, daca pentru stocare exista solutii rudimentare, pentru transfer nici măcar teoretic nu există soluții fezabile. Inițial "idea electrica" era pentru a reduce poluarea in marile aglomerații urbane in nici un caz o reducere globală,  dar a venit o nouă generație de politicieni,  unu mai anal_fabet ca altu, unu mai hoț ca celălalt... plus prostia colectivă așa s-a generalizat tâmpenia cu "mUE verde". 

 

 

Link spre comentariu
Acum 16 minute, dragostalpau a spus:

Nu faci un rezumat pentru aia fara facebook ? Sau macar parerea ta despre ce e acolo, care e ?

Se poate vizualiza clipul și fără cont de FB, cel puțin la mine funcționează.

Un autobuz electric încărcat de la un generator și in centrul imaginii scris "Energie verde pentru idioți". Oricum cuvântul idiot a ajuns sa fie mai des folosit ca bună ziua sau mulțumesc.

Link spre comentariu

Daca energia este produsa in termocentrala pentru alimentarea frigiderului, plitei electrice, TV-ului, aspiratorului sau chiar a trenului nimeni nu se oripileaza, daca insa se alimenteaza o masina electrica toata lumea se indispune. Procentul energiei verzi creste de la an la an in orice tara din UE.

Adevarul este ca multi cred ca prin postarea acestor clipuri vor determina stoparea banarii masinilor cu motor termic. Este frica de a deveni pieton peste noapte.  Ghinion ca sa citez pe cineva, asa ceva nu se va intampla. Cei de la butoane fac ce vor si nu tin cont de parerea multimii. 

 

Link spre comentariu
Acum 3 ore, dragostalpau a spus:

Nu faci un rezumat pentru aia fara facebook ? Sau macar parerea ta despre ce e acolo, care e ?

Aia fara facebook nu vor sa vada ce e pe facebook, deci nu au nevoie nici macar de rezumat. Parerea mea nu vrei s-o stii. 

1 oră în urmă, merck a spus:

 

Adevarul este ca multi cred ca prin postarea acestor clipuri vor determina stoparea banarii masinilor cu motor termic. Este frica de a deveni pieton peste noapte

 

Cum le mai stii tu pe toate... Crede-ma ca nu am nici o frică. In viitorii 10...15 ani inca vor circula motoarele cu ardere. Ce va fi dupa aia, chiar nu ma interesează, dpdv al soferului de auto. 

Link spre comentariu

O sa vedem. Daca nu era razboiul de peste gard as fi zis si eu ca 10 ani nu erau probleme, dar acum fiind stransi cu usa  sa gasim alte solutii pentru gaz si petrol nu as mai paria pe 10 ani. Daca ma uit in jur vad clar ca directia inspre care ne indreptam este electricu'. 

UE vrea să interzică aragazul. Organizația pentru Cercetări Ştiinţifice Aplicate a descoperit o serie de pericole.

Cand se descopera "pericole" din astea e clar ce se urmareste. La masinile cu motor termic e si mai usor sa se descopere si alte bube pe langa cele descoperite deja. 

 

Link spre comentariu

 E ceva putred la Brusel cu aragazele...Mă întreb însă cãt ar costa modificarea liniilor electrice în RO,ca să suporte noii consumatori!

Mai apoi nici noi surse de curent nu sunt încă puse pe harta RO...Închidem,închidem,centrale electrice şi în locul lor punem promisiuni!

Link spre comentariu
Acum 23 minute, BRANCA a spus:

Mă întreb însă cãt ar costa modificarea liniilor electrice în RO,ca să suporte noii consumatori!

Mai apoi nici noi surse de curent nu sunt încă puse pe harta RO...Închidem,închidem,centrale electrice şi în locul lor punem promisiuni!

Asta nu-i treaba cam cat costa, in Romania asta decide firma straina care va "castiga" licitatia! Nu fi copil! :rade:

 

Se face publicitate la greu pe retelele sociale la panourile fotovoltaice. In trecut smecherii tineau doar pentru ei felia asta (un parc nu-l faci cu 2 lei), acum accepta investitii si de la pulimea de pe retelele de socializare. 

 

https://www.facebook.com/reel/534072281945082

 

 

Editat de merck
Link spre comentariu
Acum 1 oră, merck a spus:

O sa vedem. Daca nu era razboiul de peste gard as fi zis si eu ca 10 ani nu erau probleme, dar acum fiind stransi cu usa  sa gasim alte solutii pentru gaz si petrol nu as mai paria pe 10 ani.

 

Masinile produse anul asta trebuie sa se amortizeze. Daca termenul era asa scurt, trebuiau scoase din productie motoarele termice. Ori din cate vad, se produc chiar modele cu motoare diesel. Ai impresia ca toate astea vor dispare in 10 ani? Cred ca pierzi pariul. 

Link spre comentariu
Acum 12 minute, doru3160 a spus:

Masinile produse anul asta trebuie sa se amortizeze. Daca termenul era asa scurt, trebuiau scoase din productie motoarele termice. Ori din cate vad, se produc chiar modele cu motoare diesel. Ai impresia ca toate astea vor dispare in 10 ani? Cred ca pierzi pariul. 

Este vreo lege care sa prevada asa ceva? Prin vest masinile inghit 30-50k pe an lejer (alea de firma depasesc 100k pe an) deci as zice ca in 3-4 ani is praf la cat de perisabile au ajuns sa fie facute.

Tu judeci problema prin prisma romanului. 

Inca o chestie:

 

Citat

The average wholesale electricity price in Norway stood at 88.74 euros per megawatt-hour in November 2022

coroborat cu:

Screenshot-2023-01-08-at-18-58-50.png

care crezi ca este mai avantajos? Aaa si sa vezi ce preturi au la revizie masinile cu motor termic! 

In plus vezi si ce taxe se platesc prin vest pentru masinile cu motor termic. Daca nu-ti iei una cu motor de drujba .... poti sa arunci portofelul ca nu mai ai ce pune in el.

 

Baietii de la butoane au multe butoane la dispozitie. Suntem deja la capitolul nu aduce anul ce aduce ceasul. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări