Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Prietenu cate a zis ca hibridu nu ajuta habar nu are. E smecherie rau cvt ul facut cu motor electric. Totodata e o viteza la care motorul electric din cvt sta pe loc.

 

E acolo un principiu de functionare interesant, trebuie vazut si înțeles.

 

Termicu iar nu e clasic, e optimizat pt consum bun.

 

Link spre comentariu

 Viitorul e al electricelor fără dubiu,trebuie să economism petrolul!

Problema va fi ce facem când terminăm petrolierele,că "suntem" peste 90% bazaţi pe ele!...Se va mai face sinteză din cărbune,cât timp va mai exista şi ăla,apoi??"Sugem" CO2 din aer şi încercăm o altfel de "sinteză"?Ar fi şi asta o soluţie,numai să fie fezabilă...

 

Link spre comentariu

Câtă vreme bateriile au o durată de viaţă de maxim 5 ani, va fi costisitor să dai cam jumătate din preţul maşinii pe un acumulator nou când începe să scadă capacitatea drastic.Cei care se îngrămădesc acum la electrice sper că au luat asta în calcul.Exemplul meu e faţă de maşinile ,,low cost,, de genul Dacia Spring, care costă cam 8000 Euro cu programul rabla.

Dar bănuiesc că cu cât e mai şmecheră maşina, cu atât şi bateria ei e mai scumpă...

 

Link spre comentariu
Acum 29 minute, validae a spus:

Câtă vreme bateriile au o durată de viaţă de maxim 5 ani, va fi costisitor să dai cam jumătate din preţul maşinii pe un acumulator nou când începe să scadă capacitatea drastic.

Dar bănuiesc că cu cât e mai şmecheră maşina, cu atât şi bateria ei e mai scumpă...

Din ce am vazut bateriile au o garantie de 8 ani. Renault stiu ca schimba bateria indiferent de nr de km daca pana in 8 ani capacitatea scadea sub 70% (sau 80% iaca nu mai stiu exact). 

Bateria costa cam la fel per kW. Masinile mai smechere racesc bateria si daca nu ma insel iarna o incalzesc cand incepe procesul de incarcare pentru a le prelungi durata de viata. Tesla cheama masina in service prima data la 80.000km doar pentru a schimba lichidul de racire a bateriei. 

Link spre comentariu

Desi Franta investeste 8,6 miliarde de euro in H2 totusi nu va fi folosit pentru masinile personale ci de la transport marfa in sus.

Omul spune clar ca pentru masinile personale, bateria electrica este solutia nicidecum H2 si asta din cauza randamentului. 

 

Link spre comentariu

De mai bine de un an rar ul mobil e f zelos in cluj.

Aproape zilnic e plantat pe undeva. La strandul sun, pe fabricii de zahar, pe urcare autostrada, la valcele, la luna, etc.

 

Au pusa pata pe cazane. Cred ca asta e metoda prin care vor sa scape de ele, nu prin impozit.

Link spre comentariu
Acum 23 minute, Sharky a spus:

 

Au pusa pata pe cazane. Cred ca asta e metoda prin care vor sa scape de ele, nu prin impozit.

Mai bine asa, pt ca la impozit arde pe toată lumea. Cine are un cazan în toate mințile, nu vad de ce sa fie taxat la fel cu cel de pe care curge rugina și nu te vezi de fum în spatele lui. Măcar de ar face treaba asta susținut, nu heirupist cum e la noi, după care se trece iar pe șpagă. 

Link spre comentariu

Nu, eu ma refeream la șpagă la itp, dacă se termina controlul RAR. La itp în nici un caz nu cred ca se duce în 200 coco. Dacă ii ia talonul de câteva ori, cu siguranță își ia alta, nu mai cheltuie pe recuperări... important e sa stea la strada rar ul și sa își facă treaba. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări