Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Toate acordurile climatice au fost incalcate. In 2035 si va da derogare.

 

Si sa privim acordurile climatice. Tarile cu apa calda reduc co2, dar cum?

Mutand poluarea in China, tara care in acordul respectiv spune doar ca reduce pe cat posibil, fara sa se angajeze la o cifra.

 

Asa se va face si cu masinile. Ascund rahatul sub pres.

 

Link spre comentariu
Acum 3 ore, BRANCA a spus:

 Ieri am văzut ştirea că din 2035 adio maşini pe combustibil petrolier!Chiar aşa?O să reuşească chestia asta?O să

Nu-i nici un adio, nu se vor mai vinde masini noi cu motoare IC pe combustibili fosili, nu se interzic in utilizare.

Om trai si-om vedea daca mai apucam 2035!

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Olandezii de la Lightyear au lansat mașina electrică alimentată cu panouri solare de 250.000 de euro

 

r4iyqdrbvn51.jpg

 

Oglinzile tradiționale lipsesc cu desăvârșire din 0. Acestea au fost înlocuite cu un set de camere digitale, ale căror ecrane au fost mutate în partea de jos a montantului A. Acestea sunt utile deoarece nu există lunetă, locul acesteia fiind luate de cei 5 metri pătrați de panouri solare.

De altfel, aceste panouri vor acoperi și acoperișul și mașinii și vor putea acumula energie în fiecare oră pentru a parcurge până la 12 kilometri. Astfel, parcată fiind, mașina va putea acumula energie suficientă pentru 96 de kilometri în doar 8 ore sub soare puternic.

Lightyear 0 oferă o autonomie de peste 1.000 de kilometri

Potrivit Lightyear, utilizarea medie a modelului său electric va avea ca rezultat o autonomie de peste 1.000 de kilometri cu un „plin”. Olandezii spun că dacă soarele este mai puțin puternic mașina se va baza pe puterea oferită de baterie. Presupunând că oamenii conduc în medie 30 de kilometri pe zi, teoretic, bateria mașinii nu ar trebui să fie conectată la priză niciodată.

Editat de merck
Link spre comentariu

E pana la 12km pe ora deci real probabil 6 iar soarele nu va bate fix pe acoperis toate cele 8 ore.

La 250mii euro ce mai conteaza...

In banii aia intra panou solar serios acasa si baterie de stocare. Si mai ramane de o bulectrica scumpa si faina.

Ce aduce voncret la banii aia ca un panou solar nu costa atat.

 

Link spre comentariu

Cred ca la management scartie:

 

Un al doilea model de mașină solară va fi dezvoltat de Lightyear cu banii pe care îi va obține din vânzările lui 0. Acest automobil se numește provizoriu Lightyear Two, va costa în jur de 30.000 de euro și ar trebui să fie gata de producție în 2025, așa că Lightyear cu siguranță nu poate sta nemișcat după dezvăluirea lui 0.

Link spre comentariu

https://electromobilitate.com/serial-despre-necazuri-la-incarcare-in-excursia-bucuresti-cluj-si-retur-episodul-2/?fbclid=IwAR3J9VQXybloHvMndAjGNfgky3yChqPvTCeGOGI64-zmU5qchBseJ6pXs2g

 

Din categoria cand tii neaparat sa te pisi contra vantului.

O tot dau hipsterii ca electricu e viitoru, dar nimeni nu se gandeste ca unde mama naibii le incarca? Sau ca incarcarea aia va fi intotdeauna mocca....

Vise taica.

Link spre comentariu

Bulectricele astea sunt bune pentru oras....drumuri scurte.

Mi-as lua si eu una daca as avea bani disponibili. Fataiala...ici-colo e foarte buna! 

De ceva vreme ma cam bate gandul sa-mi cumpar un scuter electric. Sa nu mai pornesc dizalosul aiurea pentru drumuri de cativa km.

Editat de mac01
Link spre comentariu
1 oră în urmă, mac01 a spus:

De ceva vreme ma cam bate gandul sa-mi cumpar un scuter electric.

Din mai multe puncte de vedere o bicicleta electrica buna e mai avantajos decat un scuter electric. 

De altfel in Olanda e plin de masini electrice, ieftine, pe la 7500 euro.... Majoritatea au 5-6 ani..... Cred ca niciun vanzator nu vrea sa cumpere baterie noua. 

Undeva am auzit ca tot acolo ca sunt stocate gramada din alea care se puteau inchiria, s-au defectat, a dat firma faliment etc, s-ar putea lua 2-3 buc si facuta una.... Cica reciclarea nu e rezolvata, reparatia nu merita.... 

Link spre comentariu

Ca sa salvezi planeta trebuie sa tai accesul la masini la toți mucosii. 

Asta se face printr-un stransport în comun ieftin, foarte bine organizat și de încredere și prin creșterea prețului mașinilor împreună cu taxarea severa a mașinilor foarte poluante (în principiu vechi) și eliminarea naturala în felul acesta a cazanelor. 

Deci primii pași sint făcuți bine. 90% din cei ce se tot plimba prin orașe cu cazanele fumigene se plimba degeaba și ar putea sa folosească un transport în comun fără probleme. Viitorul nu este omul și mașina, nici măcar familia și mașina. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări