Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Deja exista pe masini comerciale vindute si in RO. Nu ma intrebati care ca nu le cunosc dar cineva povestea de o masina de asta, parca avusese si ceva experiente neplacute cu motorul.

Link spre comentariu

Nu prea stiu sa fie pe astea pt oamenii de rand. In rest v tech uri si altele care ofera distributie variabila sau apasare variabila e demult si dovedita fiabila pe cele facute bine.

Link spre comentariu

Mercedes-Benz Vision EQXX Concept First Ride: Raising The Bar

 

Driving the 628 miles (1,008 km) from Mercedes’ Electrical Software Hub in Sindelfingen, Germany, to the Mediterranean community of Cassis, France, the ultra-aerodynamic EQXX actually made the trip in a single charge while consuming only 8.7 kWh per 100 kilometers. At the end of the journey, the car was even indicating it had another 13 percent or so left in its battery, good for another 80 miles or so.

Link spre comentariu

 Are cineva vreo experienţă cu Toyota Corola hybrid?Am o rudă care înclină să-şi ia una.Motivul ar fi că mai face câte o vizită prin Germania şi Toyota pe care o are e dizelară...

 Un prieten are la Sibiu un Yarris hybrid de 6 ani şi e supermulţumit.Consum f mic de benzină şi absolut nicio problemă tehnică...Cred că e a cincea sau a şasea Toyotă la el.Totdeauna şi-a luat maşină numai de nouă şi cam la o sută şi ceva de mii de km o vindea.

 Acu a rămas cu un RAV4 benzinar şi hibridul.

Link spre comentariu
Acum 11 ore, doru3160 a spus:

Fara supape din ce am înțeles. Tocmai asta e găselnița.

Diesel în 2 timpi cu aer comprimat în admisie. Conceptul se folosește de ceva timp în propulsarea navelor maritime și nu numai, e foarte eficient energetic, doar că într-o gamă de turații extrem de restrînsă. Va avea nevoie de CVT dacă va ajunge vreodată să fie pus și pe mașini.

Link spre comentariu

Un cvt electric precum la toyota si e șmecherie rau.

 

Doar ca e diesel si le pute...

 

Konigseseseseseg are supape comandate. Dar de ce sa fie electric si nu hidraulico electric? 

Presiune de ulei ai in orice motor ca doar n o sa revenim la amestec...

Link spre comentariu
Acum 35 minute, ratza a spus:

Va avea nevoie de CVT dacă va ajunge vreodată să fie pus și pe mașini.

Daca se va dori, se vor gasi solutii pt implementare pe auto mici. In actualele conditii, fara sa se gaseasca alte modele de stocare curent, nu le vad un viitor stralucit electricelor. Nivelul actual de performanta, le recomanda, dar solutia bateriilor cu litiu nu pare sa fie o solutie ce poate fi generalizata.

Link spre comentariu
Acum 38 minute, Sharky a spus:

Dar de ce sa fie electric si nu hidraulico electric? 

Hidraulico electric e prea incet.... 

Nu stiu cel electric cat este de fiabil.... Si daca poate urca conform turatiei... 

Link spre comentariu
14 hours ago, BRANCA said:

 Are cineva vreo experienţă cu Toyota Corola hybrid?Am o rudă care înclină să-şi ia una.Motivul ar fi că mai face câte o vizită prin Germania şi Toyota pe care o are e dizelară...

 Un prieten are la Sibiu un Yarris hybrid de 6 ani şi e supermulţumit.Consum f mic de benzină şi absolut nicio problemă tehnică...Cred că e a cincea sau a şasea Toyotă la el.Totdeauna şi-a luat maşină numai de nouă şi cam la o sută şi ceva de mii de km o vindea.

 Acu a rămas cu un RAV4 benzinar şi hibridul.

 Auris Hybrid (2016), pot spune minunata pentru un incepator ca mine.

Ca incepator, anul trecut in vara-toamna, 4 luni de permis ce e drept, drum scurt munca-acasa, cu aer (rece, 21 grade) :)  si muzica:  

Consum.jpg

2 hours ago, Sharky said:

Un cvt electric precum la toyota si e șmecherie rau.

 

Doar ca e diesel si le pute...

 

Konigseseseseseg are supape comandate. Dar de ce sa fie electric si nu hidraulico electric? 

Presiune de ulei ai in orice motor ca doar n o sa revenim la amestec...

E-cvt astea mai noi, nu simti diferenta motor termic, On-Off, Off-On, si fisneatza pe ECO, pe power, uimeste.

Editat de DjLeco2021
Link spre comentariu
Acum 7 ore, Усилитель a spus:

Hidraulico electric e prea incet.... 

Nu stiu cel electric cat este de fiabil.... Si daca poate urca conform turatiei... 

 

Exista deja, n are sens sa spui ca nu se poate.

Link spre comentariu

Nu am zis ca nu exista , fiabilitatea este intrebarea , ca asa demonstrativ arata bine , oricum firma respectiva este cunoscuta pt motoare mari ,nu stiu cum ar merge pe mici....si nu explica cum este actionat tumburusul care blocheaza pozitia supapei.....

De la 2017 cand zicea ca vine "mass production ", nu am vazut asta....

S-a dovedit stintific ca si teleportarea este posibila.....

Acum 15 ani ziceau de o baterie care odata fabricata da curent timp de 32 ani.....etc.

in anii 90 reparam saptamanal jocuri pinball , am vazut ce poate face actionarea electrica la miezul scuturat in cele 2 sensuri care actionau bratele.......si nu lucrau la 3000 pe sec....

Deocamdata Litiul si materialele aferente ( tot mai rare si mai scumpe ,precum si problema incarcarii ) fac masinile pe baterii nepractice.....

O baterie de Nissan Leaf de numai 24KW costa in 2017 "numai " 5000 dolari.Acum 15000...

https://www.motorbiscuit.com/replacing-the-nissan-leaf-battery-is-insanely-expensive/

According to Driving, one man named Clayton Brander is struggling to replace the battery in his 2013 Nissan Leaf. He got the Leaf as a used option in 2017, finding it very well priced. At the time, the dealership said if you need to replace the battery in the next few years, it should be about $5,000. 

But flash forward to 2020, and the man is having tons of trouble finding a battery that can be installed. The dealership is now quoting Clayton $15,000 for a new battery, which is an outrageous price to keep a vehicle from 2013 ticking.

 
Link spre comentariu

Daca ar merita economic s ar face.

V tecu la honda si altele s au dovedit fiabile. Injectoarele sunt tot niste supape, de tinut tin. Ba alea bat de cateva ori pe ciclu la masinile moderne.

 

Totul e sa renteze. Nu vad ce ar putea face in plus fata de o cama cu 2 profile.

Link spre comentariu
1 oră în urmă, Sharky a spus:

 

Totul e sa renteze. Nu vad ce ar putea face in plus fata de o cama cu 2 profile.

Mai putine frecari, eficiență mai mare.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări