Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Inca nu e piata, dar si cand va fi doar nu crede nimeni ca o sa vanda curent la bani marunti.

Si nici concurenta nu o sa fie acerba, deci vrei sa zicem ieftin, cat de cat, incet acasa, mai pui 1500E si incarci un pic mai repede gen 15-20kVA, vrei cu adevarat rapid? La statii dedicate dar ma indoiesc ca va fi prea ieftin. Plus statul la coada...

 

De mine ce sa mai zic, desi planul initial era sa pun la vanzare noul dar vechi cazan diesel premium, cred ca il mai tin.

Link spre comentariu

Pt ca topicul de aici s-a inchis, postez aici un raspuns ce ar fi trebuit pus acolo.

Weekend-ul acesta am fost plecat din oras si, la un moment dat, cind trebuia sa cobor niste serpentine, m-am apropiat cu viteza un pic cam mare si a trebuit sa frinez mai intens. Surpriza a fost ca am auzit cum masina a schimbat de cel putin doua ori in jos, turatia a sarit de 3000 iar senzatia a fost e frina de motor destul de eficienta eu foarte putin trebuia sa mai ajut din pedala. 

Deci nu stiu si nu intreleg ce probleme aveti voi cu frina de motor la masinile noi. Eu sint multumit si chiar nici nu stiu de unde a stiut ca trebuie sa faca frina de motor. Mai tirziu, la aceeasi coborire, a mai intrat inca o data frina de motor tot automat si asta in timp ce facea si recuperare de energie.

Lasind la o parte fiabilitatea, care probabil ca la masinile serioase mai vechi este mai buna, eu sint super multumit de comportamentul unei masinii noi. Nu dau nume/model pt ca nu vreau sa se extinda iar, in stilul caracteristic forumului, discutiile ca cealalta de la alt producator era mai buna..

 

 

Editat de sesebe
Link spre comentariu

Zi mai ca oricum nu baga nimeni in seama decat cazanele vechi.

E clar un hibrid.

Multe masini retrogradeaza daca tot insisti cu frana. Se prind si ele ca esti la vale ca altfel de unde sa creasca viteza?

 

Ce am observat e ca in prima faza scot la liber sau o tin pe treapta maxima. Si doar daca vede ca franezi prea dea incep cu frana de motor.

Ceea ce e bine din moment ce asa e mai eficient.

 

La mine in v6 la 3mii ture de ridic pedala pasagerii cred ca pun frana. La o masina noua nu e chiar asa. Zice bine omul.

Oricum frana de motor prea puternica nu e utila decat la coborât pante incarcat. In rest faci doar risipa de combustibil.

 

Iar de cumva frana e prea puternica in ultima treapta e clar ca ar prinde bine si viteza n+1.

Link spre comentariu
Acum 16 minute, sesebe a spus:

 Surpriza a fost ca am auzit cum masina a schimbat de cel putin doua ori in jos, turatia a sarit de 3000 iar senzatia a fost e frina de motor destul de eficienta eu foarte putin trebuia sa mai ajut din pedala. 

A retrogradat sa nu moara motorul.

E ciudata turatia de 3000rpm pt o frana de motor.

Daca e o  Toyota cu motor atkinson atunci singura grija a softului e sa tina motorul termic la randament maxim.

Editat de daniels
Link spre comentariu
Acum 19 minute, daniels a spus:

A retrogradat sa nu moara motorul.

E ciudata turatia de 3000rpm pt o frana de motor.

Daca e o  Toyota cu motor atkinson atunci singura grija a softului e sa tina motorul termic la randament maxim.

 

Cred ca te inseli.

Dece e ciudata turatia de peste 3000rpm? Pe modul sport intr-o depasire schimba muuult mai sus.

Ce treaba are Toyota? Am zis ca producatorul/modelul nu-i public, special ca sa nu discuam despre asta.

Editat de sesebe
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări