Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Mie mi se pare foarte interesant ca in timp ce juma' de planeta se isterizeaza degeaba relativ la 5G si la "radiatiile" emise chipurile de telefoane si de "uaiarles-ul" lor de miliwati si respectiva jumatate de planeta dand mereu vina pe acestea pentru orice durere proprie de cap sau de picioare, cealalta jumatate de planeta viseaza cu ochii deschisi la "uaiarles-uri" de megawati care sa le fie amplasate sub funduri.

Nu zic ca n-ar putea fi instalate in niste anumite locuri din zone urbane (de exemplu in parcari, in garaje, etc. insa unde oricum mai bine pot functiona statii obisnuite de incarcare!), dar sa fie intinse pe milioanele de kilometri de sosele si autostrazi din localitati si mai ales din afara lor ca sa se poata alimenta autovehiculele in deplasare, e deja cu cantec... seamana deja cu ceea ce se intampla prin 1980 cand unii bateau campii despre proiecte de locuire pe Luna unde imediat dupa anul 2000 vom fi putut locui in vacante, sau cu propovaduirea tot la acea vreme a traversarii pana in anul 2000 a Atlanticului cu trenuri supersonice prin tunele vidate, si care propovaduire venea de la unii care afirmau ca deja s-ar fi lucrat la proiect!

 

Sper ca n-o sa faca si astia vreo demonstratie cu camioane  "electrice" impinse cu umarul la vale si care astfel vor fi filmate si aratate ca ar fi chipurile alimentate "uaiarles" de sub asfalt, intru mulgerea banilor de la "investitorii" lacomi de profituri rapide provenite din cresterea initiala a cotatiilor bursiere a respectivelor afaceri...

 

Exista deja o firma care a inghitit deja zeci de milioane de USD de la investitori, si este uimitor cat de frumos minte in interviul asta...

Cea mai tare afirmatie este aia in care zice ca de vreme ce la incarcarea obisnuita se foloseste un "lossy transformer", e clar ca incarcarea prin RF unde ei nu folosesc un astfel de transformator pentru izolare, ar fi cel putin la fel de eficienta...

 

 

 

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

 

 

Acum 37 minute, daniels a spus:

RCA pt trotinete electrice in Medias

Daca vor in trafic, au dreptul. Dar sa aiba si obligatii. Adica asigurare, test de cunoastere a legislatiei, si dotare corespunzatoare traficului...lumini, frane, stare tehnica verificata periodic. Altfel, te trezesti cu taunii pe capota si nu ai ce le face. Te judeci cu ei sa recuperezi pagubele.

S-a modificat regulamentul de circulatie, si au obligat conducatorul auto ca la depasirea unui biciclist sa treaca macar cu o roata de axul drumului. Foarte bine. Dar cand trepadusii se strecoara printre masini in coloana, ei ce distanta trebuie sa pastreze fata de masini? Majoritatea se serpesc de mai ca iti rup oglinda. 

E o masura binevenita, treaba cu RCA-ul. Sa vedem cat si cand o vor aplica, pt ca e stiut ca la noi legile sunt date doar pt a fi incalcate. Nu se respecta nici de catre cei care ar trebui sa le aplice.

 

 

La 09.02.2022 la 16:55, Усилитель a spus:

Polița

De curiozitate, de ce font asa de mare? Crezi ca daca era scris obisnuit nu intelegeam?

Link spre comentariu

Oameni buni, cititi intai directiva respectiva si dupa aia aplaudati ca focile...

Daca e cazul...

Pe portalul legislativ al UE apare Directiva (UE) 2021/2118 din 24.11.2021 privind asigurarea de răspundere civilă auto, la care fac referire toti latraii din media.

In cuprinsul ei se vorbeste despre RCA la autovehicule, unde termenul "vehicule" a fost "updatat" asa incat sa includa "autovehiculele acționate exclusiv în mod mecanic"

Trotineta electrica NU este actionata exclusiv mecanic, la fel ca si bicicleta electrica.

Punctele (3) si (6) din expunerea de motive a respectivei Directive sunt relevante pentru discutia asta....

 

Textul Directivei aici:

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=CELEX%3A32021L2118&qid=1644603229724

Link spre comentariu

In ceva ani se va ajunge la robotizare pentru majoritatea muncilor care presupun acum prezenta umana.
Iar necesitatea trashumantei zilnice cu masini personale pe strazi se va reduce la concedii.
Oricum majoritatea deplasarilor motorizate sunt inutile si acum.
Pandemia actuala a demonstrat in momentele ei de lockdown ca
peste 50% dintre persoanele care se tot duceau grabite cu masina la munca, si calcau biciclisti, nu sunt asa necesare.
Mai ales cei din sectorul bugetar.

 

Link spre comentariu
Acum 31 minute, draku a spus:

Oameni buni, cititi intai directiva respectiva si dupa aia aplaudati ca focile...

Daca e cazul...

Pe portalul legislativ al UE apare Directiva (UE) 2021/2118 din 24.11.2021 privind asigurarea de răspundere civilă auto, la care fac referire toti latraii din media.

In cuprinsul ei se vorbeste despre RCA la autovehicule, unde termenul "vehicule" a fost "updatat" asa incat sa includa "autovehiculele acționate exclusiv în mod mecanic"

Trotineta electrica NU este actionata exclusiv mecanic, la fel ca si bicicleta electrica.

Punctele (3) si (6) din expunerea de motive a respectivei Directive sunt relevante pentru discutia asta....

 

Textul Directivei aici:

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=CELEX%3A32021L2118&qid=1644603229724

Pct (3) constata ca din 2009 au aparut pe piata si alte vehicule, cele electrice. Sensul acestui punct este de a extinde notiunea de vehicul la realitatea actuala. 

Vreau sa vad si eu masina electrica inmatriculata fara RCA  Nici nu ai ce cauta la inmatriculari fara RCA 

Link spre comentariu
Acum 39 minute, doru3160 a spus:

Inseamna ca nici masinile electrice nu au nevoie de RCA, daca e sa luam de buna ce zic aia.

 

Daca ai masina electrica cu pedale, da, nu are nevoie de RCA conform Directivei.

Trotineta poate fi actionata cu piciorul, ca si bicicleta electrica.

De asta nu intra in acea definitie....

Link spre comentariu
1 oră în urmă, doru3160 a spus:

 

 

Daca vor in trafic, au dreptul. Dar sa aiba si obligatii. Adica asigurare, test de cunoastere a legislatiei, si dotare corespunzatoare traficului...lumini, frane, stare tehnica verificata periodic. Altfel, te trezesti cu taunii pe capota si nu ai ce le face. Te judeci cu ei sa recuperezi pagubele.

S-a modificat regulamentul de circulatie, si au obligat conducatorul auto ca la depasirea unui biciclist sa treaca macar cu o roata de axul drumului. Foarte bine. Dar cand trepadusii se strecoara printre masini in coloana, ei ce distanta trebuie sa pastreze fata de masini? Majoritatea se serpesc de mai ca iti rup oglinda. 

E o masura binevenita, treaba cu RCA-ul. Sa vedem cat si cand o vor aplica, pt ca e stiut ca la noi legile sunt date doar pt a fi incalcate. Nu se respecta nici de catre cei care ar trebui sa le aplice.

 

 

De curiozitate, de ce font asa de mare? Crezi ca daca era scris obisnuit nu intelegeam?

Sunt nevinovat..... Copy paste, asta e, nu ma puneti la zid... Vă rog.... 

Link spre comentariu

O poveste interesanta a unui curajos care a vrut sa vada marea plecand din Alexandria cu Hyundai Kona electrica.

https://autolatest.ro/stiri/marea-problema-a-masinii-electrice-traseu-alexandria-constanta-si-retur-cu-5-ore-pierdute/?fbclid=IwAR2lM6zrK2A0zGql3gG9uwGjF0XajyJyACAh36YOD-8xglB6a-ThY0ylYYI

 

Si un alt articol interesant.

https://economie.hotnews.ro/stiri-auto-25349860-noua-problema-greutate-americii-masinile-electrice.htm

 

Nu sunt carcotas.

Editat de zvonacfirst
Link spre comentariu
Acum 14 minute, zvonacfirst a spus:

Da, interesant.

Ceea ce io nu prea inteleg este asa: Alexandria - Constanta pe Google Maps sunt 315km... dus/intors hai sa zicem 650km. Modelul ala de masina are o autonomie declarata de 450km iar persoana in cauza a incarcat de 5 ori! Nu vi se pare ceva in neregula? :)

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări