Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Chiar acum, daniels a spus:

Ar trebui sa faca, el semneaza contractul si tot el abureste clientul.

Nu are cum, nimeni nu-ti cumpara o masina testata! :57 Cand te duci la dealer si vezi ca masina are cateva sute sau mii de km in bord nu strambi din nas daca ti-o prezinta ca noua??? (chiar daca dealer-ul iti spune: a trebuit sa testam masina! :85)

 

Link spre comentariu
Acum 5 minute, merck a spus:

Unele site-uri au un calculator in care pui viteza medie de deplasare, temperatura si daca folosesti clima sau nu pentru a putea estima real distanta cand ai bateria incarcata full.

Daca folosesti luminile, de cate ori ridici/cobori geamurile, player audio/video, incarcare telefoane/laptop ...  :)

 

Link spre comentariu

Pe acelasi principiu, un magazin de electronice sau alte piese auto ar trebui sa testeze milioane de repere inainte sa le vanda? 

 

Daca voi ati avea biznisul de dealer, voi cat ati testa? Si in ce conditii? Dar sincer sa raspundeti.

Editat de Mircea
Link spre comentariu
Acum 21 ore, daniels a spus:

Avea o margine intoarsa ca un carlig care se prindea in janta. Poate fac confuzie

Anvelopa fara sirma, poate nu faceti nici o confuzie, a schimbat proprietarul raful deoarece alea se gaseau mai usor intr-o perioada.

Asa am avut la Ukraina, fara sirma.

Link spre comentariu
Acum 4 ore, merck a spus:

Nu are cum, nimeni nu-ti cumpara o masina testata! :57 Cand te duci la dealer si vezi ca masina are cateva sute sau mii de km in bord nu strambi din nas daca ti-o prezinta ca noua??? (chiar daca dealer-ul iti spune: a trebuit sa testam masina! :85)

 

Exista mașini de test drive. Nu știu câți km au în bord când sunt scoase la vânzare, dar cu siguranță nu sunt cu km zero. Și o mașină la test drive vede mulți șoferi, și simte multe, dar nu are gura sa spună. Dealerul este singurul intermediar între fabrica și client. Tot el asigura și garanția, deci cam ce îți indruga el, o iei de buna, pt ca e reprezentantul oficial al producătorului, și consideri ca informatiile furnizate de el sunt din sursa sigura. Ca în soluționarea problemelor, colaborează cu fabrica, e alta poveste, dar tu, legal, nu ai nici relație cu producătorul decât prin intermediul dealerului. 

Nici la magazinele alimentare nu sta nimeni sa muște din castraveți, dar magazinul care vinde marfa stricata, este răspunzător de ceea ce pune pe raft, cu excepția mărfii preambalate. De asta marile magazine au angajați care preiau marfa, inclusiv medic dsv, pt ca odată preluata marfa, mingea e în terenul lui, nu mai poate da vina pe nea Costică pt ca i-a adus castraveți vrac, stricați. Legea spune ca nu trebuia să-i recepționeze, nu ca nu are nici o răspundere daca ii vinde. 

Dar și la electrice, ca și la cei care îți vând net, îți dau valori care le convin. Și la furnizorii de net îți spune ca viteza maxima este de xxx mb/s nu ca ai garantat acea viteza. Asa și la electrice, poți merge max xxx km, nu ca garantat ii vei și parcurge... și asta ca să nu cumva să-i dai în judecata ca ai mers mai mult decât au zis ei. :rade:

Link spre comentariu

 

După aproape 9 ani şi 250.000 de exemplare vândute, BMW a luat decizia de a renunţa la acest model. Ultima maşină BMW i3 va fi produsă în luna iulie a acestui an în uzina BMW din Leipzig.

Momentan nu există un succesor, însă din 2024 BMW va produce la fabrica din Debrecen, Ungaria, crossover-ul electric BMW iX1 ce ar trebui să acopere golul lăsat de BMW i3.

Link spre comentariu
La 29.01.2022 la 19:53, doru3160 a spus:

Exista mașini de test drive. Nu știu câți km au în bord când sunt scoase la vânzare, dar cu siguranță nu sunt cu km zero.

De obicei intra la inchiriere. Un coleg al meu a luat un Suzuki (fosta masina de test drive), avea vreo 40.000 la bord. Avantajul e ca e leasingul mai ieftin. Si dupa 4 ani o dai inapoi.

Link spre comentariu
Acum 2 minute, yo9hrb a spus:

De obicei intra la inchiriere.

Nu neaparat. La Ford imi povestea un flacau, agent de vanzari, ca sunt vanate de salariatii din reprezentanta, pt ca se dau cu discount substantial.

Link spre comentariu

Israeli electric vehicle firm builds US Road to charge cars while they drive

 

273514117_4569963799798164_6779206609375

 

Electreon Wireless, an Israel-based firm based out Tel Aviv is collaborating with Ford and DTE to deliver wireless charging technology to Detroit next year that will allow adapted electric cars to charge while driving in the United States. The electrified road will be around one mile long and will be positioned near Detroit's Michigan Central Terminal, an abandoned railway station that Ford is transforming into its "mobility innovation district". The EVs would require a special receiver to charge and the per car installation is estimated to cost anywhere between $3,000 - 4,000. However, Electron claims to reduce that price to $1,000 - 1,500.

Link spre comentariu

Daca unii testeaza ce noua nici nu ne da prin gand ideea, n'are rost sa spargem seminte pe margine si sa ne dam cu parerea. 

In final oricum vom fi ca in povestea lui marin preda cu taranu' si girafa. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări