Sharky Postat Septembrie 26, 2021 Partajează Postat Septembrie 26, 2021 Nu e nimic nou ca ei momesc strainii sa investeasca si fura cat pot de la ei. Atat doar ca asa vor fi tot timpul cu un pas in urma, ca si ala care copiaza tema la scoala. In rest sa te increzi intr-un soft chinezesc sa te aduca acasa... Link spre comentariu
franzm Postat Septembrie 26, 2021 Partajează Postat Septembrie 26, 2021 Nu conteaza numarul de pasi pe linie tehnica; banul vorbeste. Adica profitul. Link spre comentariu
Sharky Postat Septembrie 26, 2021 Partajează Postat Septembrie 26, 2021 Ei, eu vb la caz general. Profitu pt larg consum il faci cu cat de ieftin si suficient de bun. Dar progresul nu in asta vine. Si in timp progresul depaseste profitu. Altfel inca mergeam cu dacia 1300 ca doar era ieftina de facut, mici optimizari sa creasca fiabilitatea si aia e. Dar inafara de Africa, masina respectiva e o amintire. Link spre comentariu
Sharky Postat Septembrie 26, 2021 Partajează Postat Septembrie 26, 2021 Cehii vad ca nu umbla cu cioara vopsita si declara ca e cam greu sa renunte complet pana in 2035 la motoare. Probabil ei nu se dau eco hipsteri. Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 (editat) Ford announces 11.4B investments on production and battery plants for its EV lineup Ford announced its plans to invest $11.4 billion in Tennessee and Kentucky for its electric vehicle production line. The OEM’s battery partner SK Innovation will be contributing to the investments as well. Editat Septembrie 28, 2021 de merck Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 29, 2021 Partajează Postat Septembrie 29, 2021 Constructorul de automobile de lux Rolls-Royce va produce numai automobile electrice în 2030, alăturându-se altor mărci premium, precum Bentley şi Jaguar, care au decis să facă o tranziţie similară marca Jaguar, parte a grupului auto Jaguar Land Rover, intenţionează să facă trecerea completă la automobile electrice până în 2025 iar producătorul automobilelor Mercedes Benz are în vedere şi el acelaşi an, dacă condiţiile de piaţă o vor permite. Se strange laţu'! Link spre comentariu
Sharky Postat Septembrie 29, 2021 Partajează Postat Septembrie 29, 2021 Buna gluma. Probabil se refera ca nu vor mai produce modele noi clasice, dar le vor produce tot pe aceleasi deja proiectate. Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 29, 2021 Partajează Postat Septembrie 29, 2021 Asteptam 2025 sa vedem ce va face Jaguar. Daca vor produce doar bulectrice e clar ca ailalti nu vor astepta 2030. Link spre comentariu
Mircea Postat Septembrie 29, 2021 Partajează Postat Septembrie 29, 2021 Dar proprietarii de retele (ca nu e mereu statul proprietar) in ce an incep lucrarile de aducere la nivelul cererii? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 29, 2021 Partajează Postat Septembrie 29, 2021 Da ce? nu se mai gasesc generatoare? Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 29, 2021 Partajează Postat Septembrie 29, 2021 Numarul masinilor electrice este in crestere. Citat Europe had 3.26 million plug-in electric passenger cars and light commercial vehicles in circulation at the end of 2020 Nu cred ca pana acum s-au inregistrat probleme cu reteaua. Deci nici de acum inainte nu cred ca se vor ivi probleme. Mai degraba acum in UE costul kW-ului pune mari probleme . In Spania cred ca isi imping aia bulectricele sau le monteaza pedale dupa cresterea pretului cu 400%. Acum 11 minute, Mircea a spus: Dar proprietarii de retele (ca nu e mereu statul proprietar) in ce an incep lucrarile de aducere la nivelul cererii? Imi permit sa te citez: Citat D-aia e bine sa ai un ZPE la casa omului. Link spre comentariu
Mircea Postat Septembrie 29, 2021 Partajează Postat Septembrie 29, 2021 Ca sa incarci un telefon poate... Link spre comentariu
Sharky Postat Septembrie 29, 2021 Partajează Postat Septembrie 29, 2021 Acum 1 oră, merck a spus: Asteptam 2025 sa vedem ce va face Jaguar. Daca vor produce doar bulectrice e clar ca ailalti nu vor astepta 2030. JAguar nu mai exista, e Tata Motors. Asa ca isi permit sa faca doar electrice in timp ce banu gros vine de la Tata. Daca tu crezi ca cineva renunta la bani cand are liniile de productie gata puse, greu de crezut. Lasa tu reteaua, nu ajunge cat s-a dublat/triplat sau mai mult pretul la baterii? Daca peste noapte toti se apuca de facut e jale, iese ligheanu electric mai scump ca un E class. Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 29, 2021 Partajează Postat Septembrie 29, 2021 Acum 31 minute, Sharky a spus: Daca tu crezi ca cineva renunta la bani cand are liniile de productie gata puse, greu de crezut. Lasa tu reteaua, nu ajunge cat s-a dublat/triplat sau mai mult pretul la baterii? Daca peste noapte toti se apuca de facut e jale, iese ligheanu electric mai scump ca un E class. Pai cea mai mare piata de desfacere este UE. Degeaba produci daca nu vinzi. Crezi ca cei de la Bruxelles sunt fericiti cand fondurile europene parasesc UE-ul? Crezi ca stau cu mainile in san? Nici un cumparator persoana fizica din tarile cu apa calda nu mai cumpara nimic din China prin ebay, aliexpress si alte site-uri. Din pix le-au dat puternic la gioale chinezilor. Si peste balta americanii s-au apucat irevocabil de bulectrice. Argumentul pe care il baga la inaintare este zero CO2 dar in spate se bat pentru o felie cat mai mare din vanzarile din viitor. Dinamica este foarte complexa, nimeni nu poate descrie exact ce scenariu va fi, insa este un fel de reset in care multi vad o oportunitate de a castiga mai mult. Prin orasele care au redus viteza la 30km/h se tot bate apa in piua ca numarul accidentelor a scazut foarte mult si nimeni nu are ce comenta. Deci soferilor li se inchide gura urgent, edilii oraselor rezolva problema locurilor de parcare si a fluidizarii traficului, cei care vand bulectrice sunt avantajati => o gasca intreaga care isi freaca mainile. Imi este greu sa cred ca la gasca asta cineva le va trage presul de sub picioare. Cum e cu autobuzele electrice in urbea ta? Daca pomeneam de autobuze electrice in 2015 ai fi zis ca sunt nebun si deja in 2018 aveati primul autobuz electric la Cluj. Astazi in numai 3 ani unde sunteti? Facem o comparatie cu Iasul? Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 29, 2021 Partajează Postat Septembrie 29, 2021 Nu mai zic ca unele partide folosesc asta pe post de campanie electorala: ‘Guerilla urbanism’: new bicycle lanes on Brussels Rue de la Loi denounced “Of course, we know that the Groen and Ecolo parties are pursuing a vision in which cars are banned from the streets as much as possible so that eventually everyone will opt for soft modes of mobility,” he said in a press release. “But this latest feat is an extreme example of the ‘guerrilla urbanism’ that the environmental movement is so fond of using to speed up radical measures and infrastructure works,” Willocx added. In orice tara sunt partide flamande care fac orice pentru un ciolan de ros! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum