Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

merck, asta e acum, în 2019 nu cred că erau atîtea staţii de încărcare. Avantajul e că mai umpli bateria pe coborîre, chestie care la mine în rezervor nu se întîmplă.

Link spre comentariu

Am inteles ca si in Budapesta s-a trecut de cateva luni la 30km/h si in plus nu stiu ce bulevard a trecut de la 2 benzi pe sens la o banda pe sens, cealalta banda fiind transformata in pista ciclabila. Totusi s-a mentionat ca se doreste eliminarea masinilor, unele strazi fiind transformate in terase :57. Am spus-o cu ceva luni in urma ca masina electrica este deja o solutie expirata in comparatie cu viteza trecerii oraselor la limita de 30km/h. Bulectrica fiind prea scumpa => s-a decis eliminarea masinilor din orase. 

Care sunt deja biciclisti sau trotinisti au un avantaj enorm. Noi restul ... avem un handicap enorm. :scarpin

Link spre comentariu

Au metrou, au transport, ideea e ca prin centru oricum nu prea ai ce cauta cu masina decat in tranzit.

Greu cu parcarea. Plus acolo iei amenda si daca parchezi inafara liniilor demarcate.

LEgea se aplica, nu ca la noi.

 

Link spre comentariu
Acum 9 ore, merck a spus:

... a trecut de la 2 benzi pe sens la o banda pe sens, cealalta banda fiind transformata in pista ciclabila.

Si acuma se discuta daca velomobilele sunt biciclete sau automobile. Invidia, bat-o vina: "Da pe el de ce nu-l ploua?".

Editat de franzm
Link spre comentariu

Un velomobil ocupă mai mult spaţiu decît o bicicletă. Nu ştiu dacă e neapărat invidie. Pe de altă parte, un velomobil asistat electric ar fi o opţiune mai mult decît decentă pentru navetă/cumpărături.

Link spre comentariu

La cat ploua in Romania ... e risipa de bani si nu crapa nimeni de invidie. In Olanda, Nordul Germaniei, Belgia si Nordul Frantei ... alta este problema. 

Eu bicicleta am, casti am luat recent (una pentru mine si una pentru nevasta), mai ramane nevasta sa se hotarasca ce bicicleta electrica vrea si apoi incep sa bag in weekend cate o plimbare ca sa ma reobisnuiesc cu bicicleta. Am o leaca de tarsa cu nebunii de la volan, dar .... asta este viitorul. 

Link spre comentariu

In Iasi sunt treceri de pietoni pe bulevard (deci nu o strada cu doua sensuri) la care ai sanse sa nu apuci sa le treci de 5 ori fara sa ajungi pe lumea cealalta. Toti merg tare! :85 Cand nu o sa mai am ce manca ... ma duc sa traversez pe la trecerile alea :57

Link spre comentariu

Dacă de trecerile de pietoni de la noi te plângi, du-te la Chișinău. Sa vezi acolo prioritate la pietoni. Fug aia ca potarnichile din fata mașinilor... nici în gluma nu revendica prioritatea de trecere. La noi majoritatea accidentelor cu pietoni se întâmplă în locuri nepermise pt traversare. Se mai întâmplă și pe trecere, dar destul de rar spre deloc. Și apoi cu bicicleta pe trecere nu ai voie decât pe lângă, nu calare pe bicla cum fac majoritatea. 

Link spre comentariu

Cit timp esti amestecat printre oamenii ce traversează și mergi cu aceeași viteza cu care se deplasează și ei, chiar nu contează dacă ești pe bicicleta sau pe lingă. 

Problema apare cind nu-s oameni pe trecere iar tu intri sa traversezi  cu bicla în viteza. I cazurile alea nu mai apuca nici un șofer sa frineze chiar dacă are numai 30 km/h cum prevede legea. 

Link spre comentariu

Pai unora nu le va ajunge autonomia:

Citat

“This second-generation fuel cell system is necessary for a carbon-neutral future,” added David Rosier, the head of Toyota Kentucky Powertrain. “It delivers over 300 miles [483km] of range at a full load weight of 80,000 lb [36,287kg], all while demonstrating exceptional driveability, quiet operation and zero harmful emissions.”

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări