ratza Postat August 31, 2021 Partajează Postat August 31, 2021 merck, asta e acum, în 2019 nu cred că erau atîtea staţii de încărcare. Avantajul e că mai umpli bateria pe coborîre, chestie care la mine în rezervor nu se întîmplă. Link spre comentariu
merck Postat August 31, 2021 Partajează Postat August 31, 2021 Am inteles ca si in Budapesta s-a trecut de cateva luni la 30km/h si in plus nu stiu ce bulevard a trecut de la 2 benzi pe sens la o banda pe sens, cealalta banda fiind transformata in pista ciclabila. Totusi s-a mentionat ca se doreste eliminarea masinilor, unele strazi fiind transformate in terase . Am spus-o cu ceva luni in urma ca masina electrica este deja o solutie expirata in comparatie cu viteza trecerii oraselor la limita de 30km/h. Bulectrica fiind prea scumpa => s-a decis eliminarea masinilor din orase. Care sunt deja biciclisti sau trotinisti au un avantaj enorm. Noi restul ... avem un handicap enorm. Link spre comentariu
sesebe Postat August 31, 2021 Partajează Postat August 31, 2021 E fain sa mergi cu bicicleta atita timp cit nu ploua (torential) si cit nu este gheata pe jos (si temperaturi sub -5°C....-10°C). Link spre comentariu
daniels Postat August 31, 2021 Partajează Postat August 31, 2021 Nu poti interzice masinile fara sa pui ceva in loc. Probabil au un transport public civilizat. Link spre comentariu
Sharky Postat August 31, 2021 Partajează Postat August 31, 2021 Au metrou, au transport, ideea e ca prin centru oricum nu prea ai ce cauta cu masina decat in tranzit. Greu cu parcarea. Plus acolo iei amenda si daca parchezi inafara liniilor demarcate. LEgea se aplica, nu ca la noi. Link spre comentariu
franzm Postat Septembrie 1, 2021 Partajează Postat Septembrie 1, 2021 (editat) Acum 9 ore, merck a spus: ... a trecut de la 2 benzi pe sens la o banda pe sens, cealalta banda fiind transformata in pista ciclabila. Si acuma se discuta daca velomobilele sunt biciclete sau automobile. Invidia, bat-o vina: "Da pe el de ce nu-l ploua?". Editat Septembrie 1, 2021 de franzm Link spre comentariu
ratza Postat Septembrie 1, 2021 Partajează Postat Septembrie 1, 2021 Un velomobil ocupă mai mult spaţiu decît o bicicletă. Nu ştiu dacă e neapărat invidie. Pe de altă parte, un velomobil asistat electric ar fi o opţiune mai mult decît decentă pentru navetă/cumpărături. Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 1, 2021 Partajează Postat Septembrie 1, 2021 La cat ploua in Romania ... e risipa de bani si nu crapa nimeni de invidie. In Olanda, Nordul Germaniei, Belgia si Nordul Frantei ... alta este problema. Eu bicicleta am, casti am luat recent (una pentru mine si una pentru nevasta), mai ramane nevasta sa se hotarasca ce bicicleta electrica vrea si apoi incep sa bag in weekend cate o plimbare ca sa ma reobisnuiesc cu bicicleta. Am o leaca de tarsa cu nebunii de la volan, dar .... asta este viitorul. Link spre comentariu
Mircea Postat Septembrie 1, 2021 Partajează Postat Septembrie 1, 2021 45 minutes ago, merck said: Am o leaca de tarsa cu nebunii de la volan... Daca stii zone periculoase, evita-le! Faci tuturor o favoare. Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 1, 2021 Partajează Postat Septembrie 1, 2021 In Iasi sunt treceri de pietoni pe bulevard (deci nu o strada cu doua sensuri) la care ai sanse sa nu apuci sa le treci de 5 ori fara sa ajungi pe lumea cealalta. Toti merg tare! Cand nu o sa mai am ce manca ... ma duc sa traversez pe la trecerile alea . Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 1, 2021 Partajează Postat Septembrie 1, 2021 Dacă de trecerile de pietoni de la noi te plângi, du-te la Chișinău. Sa vezi acolo prioritate la pietoni. Fug aia ca potarnichile din fata mașinilor... nici în gluma nu revendica prioritatea de trecere. La noi majoritatea accidentelor cu pietoni se întâmplă în locuri nepermise pt traversare. Se mai întâmplă și pe trecere, dar destul de rar spre deloc. Și apoi cu bicicleta pe trecere nu ai voie decât pe lângă, nu calare pe bicla cum fac majoritatea. Link spre comentariu
sesebe Postat Septembrie 1, 2021 Partajează Postat Septembrie 1, 2021 Cit timp esti amestecat printre oamenii ce traversează și mergi cu aceeași viteza cu care se deplasează și ei, chiar nu contează dacă ești pe bicicleta sau pe lingă. Problema apare cind nu-s oameni pe trecere iar tu intri sa traversezi cu bicla în viteza. I cazurile alea nu mai apuca nici un șofer sa frineze chiar dacă are numai 30 km/h cum prevede legea. Link spre comentariu
franzm Postat Septembrie 1, 2021 Partajează Postat Septembrie 1, 2021 În timpce noi vorbim, altii fac. Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 1, 2021 Partajează Postat Septembrie 1, 2021 Pai unora nu le va ajunge autonomia: Citat “This second-generation fuel cell system is necessary for a carbon-neutral future,” added David Rosier, the head of Toyota Kentucky Powertrain. “It delivers over 300 miles [483km] of range at a full load weight of 80,000 lb [36,287kg], all while demonstrating exceptional driveability, quiet operation and zero harmful emissions.” Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum