Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Toyota Mirai costa mult prea mult pentru ce ofera. La 65.000 euro bucata nu are decat un 174cp si 300Nm. Ai nevoie de 9 secunde sa ajungi cu ea la 100km/h. Viteza maxima 175km/h. Nu mai zic ca nu prea sunt statii de incarcare pentru ea. Este aparuta de ani buni (deja asta este versiunea a doua) dar ... se pare ca nu prea prinde la public.  

Link spre comentariu

Va prinde, are autonomie, are viteza de reincarcare cu H2, in .de poti circula bine cu una din aia, la altii inc nu, la noi...deloc!

Vin ele din urma!

Link spre comentariu

Nu cred :57. E vorba de concurenta care nu va fi acceptata. 

Statii operative de H2 in prezent:

 

Capture-d-e-cran-2021-07-10-a-13-32-47.p

 

Buba cea mai mare este ca masinile pe H2 sunt scumpe. La bulectrice mai gasesti: Zoe, Corsa, 208 ori Fiat 500 care le poti incarca si gratis. Si multi iau in considerare faptul ca pot sa le incarce moca. La H2 nu va fi niciodata gratis incarcarea. 

 

Editat de merck
Link spre comentariu

Am venit azi la mine un posesor de Tesla. Nu am vazut masina, pt ca a lasat-o in Timisoara de unde a venit cu o masina inchiriata. Masina e luata de noua, a obtinut de la statul german o prima pt masini electrice pe care a dat-o la Tesla ca avans, urmand sa plateasca rate 4 ani. In cartea tehnica are autonomie de +500km, in realitate se bazeaza pe cca 450km. Beneficiaza de incarcare la statii Tesla de 250kw, dar a spus ca incarcarea asta rapida nu e benefica pt baterie, softul o seteaza la o incarcare de 80%. Poate modifica la 100%, dar daca a facut incarcarea asta de 3 ori intr-o luna masina "tipa". Masina isi poate planifica incarcarile. In rest folososte statii de 50kw de pe unde se duce. Masina porneste pt mentinera temperaturii bateriei, asta se traduce in scaderea autonomiei, iarna fiind de ordinul zecilor de km. A spus ca are 2 motoare, unul pe fiecare punte. Este foarte multumit de ea.

Link spre comentariu

Astea pur electrice sunt potrivite ţărilor cu climă caldă, la noi s-ar duce autonomia sub jumătate timp de şase luni....de aceea cred că cel puţin la noi nu vor avea mare succes.Când or fi afară -10*C se duc bateriile doar pe încălzire, că n-o conduce nimeni cu fesul pe ochi şi paltonul strâns la guler...

Link spre comentariu

Pai in Norvegia e plin de Tesle si acolo e mult mai frig ca la noi. 

 

Tesla Model 3 Long Range tine 420km pe autostrada condus cu 130km. 

Partea proasta este ca nu exista versiunea Long Range decat la Dual Motors. 

Editat de merck
Link spre comentariu
2 hours ago, daniels said:

Beneficiaza de incarcare la statii Tesla de 250kw, dar a spus ca incarcarea asta rapida nu e benefica pt baterie

Normal ca nu-i place la baterie sa fie incarcata bulk cu pana la 70% :57 si prefera incarcare AC (prin invertor) dar nu tuseste daca o incarci DC pana pe la 70-75%. Dar AC se poate trage parca 11kW/h pe cand DC tragi si 50kW/h sau cat permite statia si masina (Teslele noi stiu sa suga foarte mult de la statiile lor de incarcare). 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări