Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Au votat de cativa ani.

China a pierdut rau. Iar prezenta la vot a fost mai mare pt ca oamenii erau stimulati sa voteze cand vedeau ce se intampla in hk.

 

Surv olarea cu avioanele e o chestie de uzura. Pune in alerta de fiecare data avioanele de interceptare, asta costa si provoaca uzura.

 

Asa e, tw e un ghimpe in coasta, dar nu chinei ci partidului. Economia merge, banu se invarte, fara pic de ajutor, ba chiar faulturi. Nu prea le convine chinezoilor.

Link spre comentariu

In Australia se discuta o taxa pt bulectrice pe ideea ca ei de ce nu platesc taxa inclusa in benzina? De scutiri sau tichete de tip rabla electric nici vorba deocamdata.

Probabil si de aia ca n au industrie auto deci ce sens are sa incurajeze consumul inutil in aceasta directie?

 

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Automobilul electric (nu camionul electric) se va impune in tari cu energie electrica curata (Norvegia, etc.) si nu unde se arde in termocentrale carbune si pacura.

Circulatia autoturismelor de orice fel in marile orase va fi descurajata. Una dintre masurile "ingenioase" care se discuta si la noi: semafoare inteligente care trec pe verde cand se apropie un mijloc de transport in comun.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Unii aberau ca in 10 ani se fac 10mii bucata!

 

Acu, cum ai vrea sa fie la valoarea aia cand se laudau ca anu trecut scoteau roadster 2, camionu bulectric si camioneta bulectrica. Sau aia era anu asta. Pai ce vrei, daca tot promiti marea cu sarea si in final livrezi doar o parte, pai cat sa tot puna lumea botu?

Tuneluri cu vind in care merg trenuri supersonice, apoi hai ca merge si fara vid si punem niste transportoare care duc masina, dar hai mai simplu tunele prin care merg masini, senzational, nemaivazut!

Mai raman taxiuri, oameni pe marte (deja trebuia sa fim acolo) la bani de apartament si asa mai departe.

Nu zic, e fain ce zice, dar....daca s-ar pune in practica ar fi mai bine.

 

Acu....om trai si om vedea, nu speculez la bursa.

Link spre comentariu
La 18.03.2021 la 22:11, Sharky a spus:

Tuneluri cu vind in care merg trenuri supersonice, apoi hai ca merge si fara vid si punem niste transportoare care duc masina, dar hai mai simplu tunele prin care merg masini, senzational, nemaivazut!

Sau masini care merg (functioneaza).

Link spre comentariu

Mie masinile electrice de azi imi aduc aminte de DAT (Digital Audio Tape). Un sistem bun dar cu o cariera comerciala scurta din cauza solutiei cu probleme - banda. Cind au aparut memoriile SS, DAT a disparut complet. Ca si cum nici nu ar fi fost.

 

Link spre comentariu

Bună analogia cu banda DAT (Digital Audio Tape).Bateriile sunt punctul slab al oricărui vehicul electric.Nu ştiu dacă se va descoperi vreodată o baterie mică, ce poate stoca multă energie şi care să se poată încărca rapid.Ca să nu mai vorbesc de o durată cât mai lungă de viaţă şi preţ mic...

Link spre comentariu

In clipul de mai sus spuneau ca e 5mii o carpeala de baterie, si inca nu au aparut defectele in masa cuazate de terminarea vietii. Ce i drept la 1 milion vehicule mai e de asteptat un pic.

 

Asa e. Masini care merg, ar putea sa reinventeze asta: domnle, mai simplu, fara tunel cu vid, fara transportoare, ce mai fara tunel, doar sosele cu masini, senzational de nemaivazut, mult mai complex decat suna si vedeti in fiecare zi.

 

Ma rog, sa speram ca ii ies avioanele din cap si se concentreaza pe masini ca alea macar merg si iese ceva palpabil, ca altfel de 2 ani trebuia sa fim pe marte, sa ne dam cu roadsteru nou, sa avem camionu bulectric si asa mai departe...

 

In rest trec anii si peste vreo 10 o sa radem cum tot aceleasi masini o sa fie pe strazi si revolutia electrica uite ca tot nu apare asa cum viseaza unii ca benzina a disparut peste noapte ca si CRTul.

Toata lumea se da ecologist, mare salvator al planetei, dar cand il pui sa dea niste bani in plus instant gaseste scuze. Deci...va dura, sau vom fi obligati direct sau indirect.

 

Link spre comentariu

Daca vrem prea mult si prea brusc, pe tremen lung o sa ne alegem cu Paula-n brate, ca la orice revolutie.

E mult mai buna o evolutie cu pasi mici si fermi. Hibridul lu' Toyota a redus semnificativ consumul de benzina si emisia de codoi. Urmatorul pas logic ar fi fost o baterie oleaca mai mare, cât sa permita circulatia intraurbana pe electric. Iar daca la diesel s-ar fi introdus obligatoriu si la timp SCR etc., nu am asista la harababura de azi. Harababura care costa. Si nu numai dpdv. financiar.

Daca s-ar fi permis dieselul numai la vehicole peste 2,5 tone, care au suficient spatiu pentru a implementa toate masurile antipoluante, ar fi fost si mai bine.

Dieselul este un motor foarte eficient termodinamic. De aceea un diesel hibrid nu are sens la puteri mici (cursele automobilistice au aratat clar acest lucru, vezi Audi & Porsche vs. Toyota) dar e rentabil la puteri mari, de ex la camioane, unde exista si spatiul necesar.

Editat de franzm
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări