Sharky Postat Ianuarie 22, 2021 Partajează Postat Ianuarie 22, 2021 Daca nu trancane si nu scoate fum n-are farmec pãsatu... Link spre comentariu
Усилитель Postat Februarie 10, 2021 Partajează Postat Februarie 10, 2021 (editat) Audi a prezentat în premieră mondială supermaşina electrică e-tron GT care ar putea deveni cel mai puternic rival al Tesla Model S. Coupe-ul cu patru uşi e râvnit de pasionaţii auto, în special pentru că prototipul a fost condus de celebrul actor Robert Downey Jr. în filmul Avengers Endgame, în care joacă rolul lui Iron Man. Bolidul electric cu peste 600 de cai putere atinge 100 de kilometri pe oră în 3,3 secunde, iar în varianta RS costă peste 150.000 de euro. Eu nu inteleg aratarea asta de muschi , nu ar fi mai bine de facut o masina normala ,la pret normal ,cu o autonomie mai buna ,practica ? mie e de ajuns si 8 sec 100a...( nu tusesc nici de 10 ) https://www.romaniatv.net/audi-e-tron-gt-supermasina-electrica-din-avengers-endgame_5265648.html scuzati de caractere , dar dupa ce copiez de undeva ceva , orice scriu ,merge mai departe cu caracterele "originale ", acum chiar am incercat dupa postare sa editez ,dar vad ca tot cu caracterele "mostenite " E ceva BUG... Editat Februarie 10, 2021 de Усилитель Link spre comentariu
merck Postat Februarie 10, 2021 Partajează Postat Februarie 10, 2021 Premieră mondială. Audi a lansat e-tron GT, bolidul electric din Avengers Endgame. Atinge 100 km/h în mai puţin de 4 secunde Audi a prezentat în premieră mondială supermaşina electrică e-tron GT care ar putea deveni cel mai puternic rival al Tesla Model S. Coupe-ul cu patru uşi e râvnit de pasionaţii auto, în special pentru că prototipul a fost condus de celebrul actor Robert Downey Jr. în filmul Avengers Endgame, în care joacă rolul lui Iron Man. Bolidul electric cu peste 600 de cai putere atinge 100 de kilometri pe oră în 3,3 secunde, iar în varianta RS costă peste 150.000 de euro. Nu este nici un bug, selectezi textul pus si apoi alegi Size (a doua optiune din dreapta) si pui marimea caracterelor. Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Februarie 10, 2021 Partajează Postat Februarie 10, 2021 Și are autonomie 200km Link spre comentariu
Усилитель Postat Februarie 10, 2021 Partajează Postat Februarie 10, 2021 1 hour ago, merck said: Nu este nici un bug, selectezi textul pus si apoi alegi Size (a doua optiune din dreapta) si pui marimea caracterelor. Mersi o sa incerc, credeam ca e bug din cauza ca acelasi text copiat si pus in alt loc apare "stas", marime si aspect obisnuit. Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 10, 2021 Partajează Postat Februarie 10, 2021 (editat) Nu e bug. Asa copiaza, cu tot cu format! In loc de paste, dai click dreapta si dai paste simple text sau paste values. Etronu ala e masina de moft, trebuie sa arati ca are. Probabil are si o suspensie si sasiu gandit condusului de performanta. Hai ca ma duc imediat sa ma asez pe e tronul meu din baie... Tot la asta ma gandesc cand aud. In rest vine dacia din urma in cativa ani. Deocamdata in china. Editat Februarie 10, 2021 de Sharky Link spre comentariu
maxente Postat Februarie 10, 2021 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2021 Acum 3 ore, Усилитель a spus: Audi a prezentat în premieră mondială supermaşina electrică e-tron GT care ar putea deveni cel mai puternic rival al Tesla Model S. Coupe-ul cu patru uşi e râvnit de pasionaţii auto, în special pentru că prototipul a fost condus de celebrul actor Robert Downey Jr. în filmul Avengers Endgame, în care joacă rolul lui Iron Man. Bolidul electric cu peste 600 de cai putere atinge 100 de kilometri pe oră în 3,3 secunde, iar în varianta RS costă peste 150.000 de euro. Mare rahat. Fac si ei o masina ca sa arate ca pot, dar este la fel ca la taycanu lu peste, cateva si scumpe. Intre timp alde Tezla fac masinile alea ale lor in serie si costa mai putin, chiar daca sunt ''putin mai puturoase'' decat taycanu si audiu lu peste. Cand nemtii, care se dau mari cu masinile lor, vor incepe sa le faca in serie si la pret cel mult egale cu tezlele, mai discutam. Pana atunci e doar asa la misto ce fac nemtii. Link spre comentariu
alcon Postat Februarie 10, 2021 Partajează Postat Februarie 10, 2021 Am văzut la Top Gear că maşinile electrice se încarcă în 13 ore... Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 10, 2021 Partajează Postat Februarie 10, 2021 Nemtii fac si ID3, au facut si golf electric, cam scumpe ce-i drept, dar acum vor sa schimbe macazul, sa se pune serios pe ele. Macar omul asta a facut calculele. Ciudat mi se pare ca in SUA media e de 13mii de mile, deci catre 20mii km. Nu cum spun samsarii, in Germania o masina face minim 50mii. :)) Cat despre top gear, emisiunea aia e divertisment bazat pe realitate. Nu se ia de buna. Uite pe net cum incarca aia tesla intr-o ora. Link spre comentariu
maxente Postat Februarie 10, 2021 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2021 (editat) Si ID3 e tot o masina facuta la misto. E facuta sa isi mai spele putin obrazul dupa scandalul cu dieselgate. Din pacate neamtu inca nu s-a apucat de facut electrice. Ar fi interesant sa vedem cand se apuca serios sau daca se va apuca, fie ele si cu hidrogen, nu numai cu baterii. Editat Februarie 10, 2021 de maxente Link spre comentariu
merck Postat Februarie 11, 2021 Partajează Postat Februarie 11, 2021 7 hours ago, maxente said: Si ID3 e tot o masina facuta la misto. De ce zici asta? Ce stii tu si nu stiu si eu? Intreb ca poate ma trezesc ca imi iau un ID3 versiunea cu baterie de 77kW (autonomie de 541km pe hartie undeva pe la 400km real daca se merge pe autostrada) si apoi imi dau cu pumnii in cap! Din ce m-am uitat ID3 are cred cel mai bun raport pret/performante. Este peste Kona, Opel Mokka, Opel Corsa, Peugeot 208, Fiat 500E, Citroen new E C4, Zoe, etc. Am vazut-o si in realitate si .... nu-i asa frumoasa dar pana la urma urmei este o masina nu o femeie. Ford Mustang Mach-E vine cu o autonomie de 610km dar si 16.000 euro in plus fata de ID3 (versiunea cu 541km autonomie). Tesla ramane singura care da de departe cea mai mare garantie pentru baterie. Si la americani Model 3 Long Range (580km autonomie) este mai ieftin ca ID3-ul (versiunea cu 541km autonomie) pretul fiind 40.000$ vs 40.000 euro ID3-ul. Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 11, 2021 Partajează Postat Februarie 11, 2021 (editat) La americani e ieftina tesla, dar aici pretul e mai mare. Vamesul...vamuieste... Plus vw ofera suport in reprezentanta. Tesla ciuciu, povesti doar ca se deschide una la noi, deci daca se strica ai de batut un drum la Bucuresti. Dar sa fim seriosi. Noi ne cumparam masini sh, asadar toate astea sunt la cel putin 10 ani distanta. Ideea de supraproductie e inca departe, iar cazane pe motorina inca se vand si inca e plina piata de ele. Deci electricele vor avea concurenta serioasa la achizitie in urmatorii 10 ani. Editat Februarie 11, 2021 de Sharky Link spre comentariu
merck Postat Februarie 11, 2021 Partajează Postat Februarie 11, 2021 Pai sa avem pardon, daca vrem sa "propovaduim" electricele atunci nu trebuie sa le vamuiasca pe alea care vin de peste balta sau din alte parti. Iuropenii cum vor scoate masini electrice perfomante si ieftine daca sunt protejati de vama si tva? Daca piata ar fi invadata de americane nevamuite nu cred ca Audi isi va mai incorda muschii sa produca e-tron GT de 150.000 de iepuroi. Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 11, 2021 Partajează Postat Februarie 11, 2021 (editat) LA fel cum pun si americanii taxe pe ce nu e fabricat la ei. Audi isi incoarda muschii linistit, pt ca omul care vrea sa sparga 150mii euro cumpara audi mai departe. La fel cum omul care vrea sa isi ia masina de 30-40mii isi cumpara tot audi sau un vw bine dotat, nu logan full pe care pune turbo, ca doar tot in atat timp face suta si restu de bani ii pastreaza. Editat Februarie 11, 2021 de Sharky Link spre comentariu
Усилитель Postat Februarie 25, 2021 Partajează Postat Februarie 25, 2021 Elon Musk vrea sa ridice productia si sa ajunga ca anual in 2030 sa fabrice 20 milioane de masini ......... ( productia totala Tesla pe anul trecut =500 mii buc ) Cifrele se cam opun : 1- in fiecare masina intra 45 kg nikkel , nu pare mult , dar ar trebui 30% din productia mondiala ,au si altii nevoie de ele iar o cerere mare duce la cresterea pretului. 2-Cantitatea de litiu necesara ar fi de 127 mii tone ,pe an , dar asta ar fi 165% din productia mondiala pe an.....( productia 2019 = 77 mii tone ) 3- Grafit , necesar 1 milion tone , productia mondiala pe un an 1.1 milioane...... Mai este nevoie si de alte materiale ,care sunt la mare cautare , cobalt etc..... Bridgestone a realizat un cauciuc sintetic : Techsin , deja pregateste introducerea in fabricatie . Cauciucul ofera performante identice cu precedentele ( stabilitate,distanta franare etc ) dar tine cu 30% mai mult ,iar rezistenta la rostogolire e cu 6% mai buna , ce va duce la economie de combustibil. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum