Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Acum 2 ore, daniels a spus:

BLASFEMIE!

sa pui un V8 in locul unei baterii

 

Nu e pus motoru ala in locul bateriilor, e pus in locul portbagajului din fata. Bateria vine pusa sub toata podeaua la teslele astea.

Ala a facut-o la misto ca altfel nu merita sa modifici asa ceva.

Link spre comentariu

Ala e facut la bascalie, clar nu a vrut sa urmareasca ceva, doar sa se oftice toti fanaticii tesla. :))

 

Uite ce zice unu despre tesla, ce-i drept cu tinta spre Australia mai mult:

 

 

Pare destul de echilibrat omul, adica se leaga de fapte palpabile, rezultate, nu de povesti.

Pe scurt: apare concurenta din partea celorlalti, la modul agresiv, adica altii care vor vinde electrice in pierdere ca profitul il vor scoate din modelele clasice.

ASta in timp ce tesla inca e pe pierdere.

 

In rest intr-adevar, de te uiti la pretul actiunilor si cat a crescut, e clar ca macar pe partea de speculatie la bursa a luat avant mare, evident fara vreo legatura cu valoarea reala sau viitorul companiei.

 

Om trai si om vedea...Eu unul nu le duc grija.

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Japonezii de la ASPARK Co  au facut o baza de cercetare proiectare in Torino ( Italia ) 

din 2018 au lucrat la noua masina full electrica OWL ( bufnita ) cara este gata , va fi fabricata in 50 exemplare ( pret ametitor ) 

Masina accelereaza la 60 mile/h ( 96Km/h)  in 1.69 sec......

Seful proiectului zicea ca una din problemele mari a fost gasirea pneurilor ideale...

8718990GettyImages1278419486.jpg

AsparkOwl04.jpg

 

Intretimp s-a gasit o alta manipulare a datelor : marimea portbagajului ,care difera de cele din specificatii ,fiecare fabrica "masoara "ca sa iasa mai avantajos.Nemtii au apelat la o metoda "primitiva "dar practica .

In timp ce la Duster diferenta a fost de numai 3 litrii ( care intra in marja de eroare a masuratorii )  , modele mai scumpe  cam "exagereaza" : Volvo XC90 -= 475 L in loc de 721 , Sharan 630 in loc de 955.

20201223csomagtarto.jpeg?w=900&h=507&t=5

 

Link spre comentariu

Nici vecinii nostrii din sud nu stau degeaba:

alieno-arcanum-super-masina-bulgareasca-

 

alieno-arcanum-super-masina-bulgareasca-

https://ziare.com/auto/stiri-auto/alieno-arcanum-1653433

sau 

https://alienohypercars.com/arcanum-discover/

 

Quote

ALIENO ARCANUM is available for pre-orders at the following base prices: 750 000 EUR for the RP2 version, 1 000 000 EUR for the RP3 version, 1 250 000 EUR for the RP4 version and 1 500 000 EUR for the RP5 version.  The battery is available in the following 3 variants: SBP (Street Battery Pack), with a capacity of 180 kWh, TBP (Track Battery Pack) with a capacity of 120 kWh and RBP (Race Battery Pack) with capacity of 60 kWh.

 

Link spre comentariu
Acum 39 minute, franzm a spus:

Oare ce autonomie o fi având varianta RP5 cu baterie de 180 kWh? Si ce înseamna 8,88 kNm pentru roti (pneuri)?

Teoretic 22.8 km dar cu ce mai merge din inertie se fac 25-26 de km

Editat de d2134
Link spre comentariu
Acum 3 ore, merck a spus:

 

Ce sa faci cu avionu asta taica ? 

Asta e masina de bashinoshi cu buzunarele groase. Idea e sa se fabrice electrice pentru mase, nu cateva avioane exagerat de scumpe.

Si Audi se lauda ca face un avion in 50 de exemplare asa ca sa se dea si ei mari ca pot.

 

Link spre comentariu
Acum 31 minute, sesebe a spus:

Cum ai calculat? 

La ce viteza corespunde distanta asta? 

Am impartit capacitatea bateriei la puterea maxima si am inmultit cu viteza maxima.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări