Ion_Bumbu Postat Decembrie 11, 2020 Partajează Postat Decembrie 11, 2020 Acum 2 ore, franzm a spus: NASA depinde de bani publici si de aia au optat pentru o abordare fail-safe, sub forma de rachetoplan. Mai are un avantaj major, aterizarea nu consuma combustibil, se planeaza, consumul este minim in faza de aterizare. Dezavantajul principal este imposibilitatea folosirii pentru aselenizare din cauza lipsei atmosferei. Link spre comentariu
daniels Postat Decembrie 11, 2020 Partajează Postat Decembrie 11, 2020 ironia sortii https://www.europafm.ro/desteptarea-serpii-si-soparlele-blocheaza-fabrica-tesla-din-germania/?fbclid=IwAR0bM-3VH8BhwauMGS2N7xicZpDRWdG__FY6FKJaJUiHfhoYb2yV8BmAKX8 Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 11, 2020 Partajează Postat Decembrie 11, 2020 Reptilienii si serpilienii, impreuna cu regii petrolului. Asta se rezolva e doar o intarziere, iar nemtii au nevoie de fabrica aia, industria oricum e in stagnare sa ridici o fabrica care sa produca e numai bine. Apoi au motiv sa aplice taxele de poluare cat de repede. Link spre comentariu
merck Postat Decembrie 12, 2020 Partajează Postat Decembrie 12, 2020 Asta intra la masini? https://stirileprotv.ro/stiri/auto/stoc-epuizat-in-24-de-ore-prima-masina-electrica-care-nu-se-incarca-niciodata-a-inregistrat-comenzi-record.html#ziarecom https://www.aptera.us/shop Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 12, 2020 Partajează Postat Decembrie 12, 2020 F buna probabil in olanda si danemarca... Link spre comentariu
franzm Postat Decembrie 12, 2020 Partajează Postat Decembrie 12, 2020 Ar merge si în România. Varianta camion care nu trebuie încarcat. La transportul lemnului. Link spre comentariu
sesebe Postat Decembrie 12, 2020 Partajează Postat Decembrie 12, 2020 Tot trebuie încărcat, măcar cu lemn. Link spre comentariu
daniels Postat Decembrie 12, 2020 Partajează Postat Decembrie 12, 2020 https://automotorsisport.ro/electrica-de-buget-la-sh-3-500e-pentru-un-peugeot-100-electric-din-1996/ Link spre comentariu
Усилитель Postat Decembrie 12, 2020 Partajează Postat Decembrie 12, 2020 Din aia solara nu cred nici un sfert, la suprafata aia..... Am urmarit campionatul de solare din Australia, masina avea greutate de fulg, putere minima, sofer minim greutate, roti bicicleta si 5metrii patrati panouri..... Soare in prostie. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 12, 2020 Partajează Postat Decembrie 12, 2020 (editat) Aveau baterii? probabil de aia. Dar sa pui o baterie si sa ai timp de sa te saturi, hai ca mai merge, dar doar cat sa te lauza ca se incarca mocca. Ca in final matuiesti vopseaua, intri in masina incinsa si tot asa...Dupa o vreme cred ca iti bagi picioarele in ea ecologie. Meserie rau peugeotu ala. Aia chiar ar fi o alternativa buna la un sandero SH si macar o arzi pe electric. Editat Decembrie 12, 2020 de Sharky Link spre comentariu
merck Postat Decembrie 12, 2020 Partajează Postat Decembrie 12, 2020 13 minutes ago, Усилитель said: Din aia solara nu cred nici un sfert, la suprafata aia..... Quote In fact, depending on where you live and how much you drive, you may never need to charge Aptera at all.Aptera’s “Never Charge” system uses solar panels integrated into the car’s body that supply a claimed 40 miles of driving per day. The average driver in the US drives 29 miles per day, so now for most American consumers, the Aptera is a vehicle you never have to plug in to the wall to receive any charge. If you put our same solar package on a Prius, you could get maybe six or eight miles of charge range a day.Those 40 miles of essentially free range are collected by over three square meters of solar panels, designed to be easily upgradable and replaceable over the car’s life. That complements the version capable of 1,000 miles from a single charge obtained via a 110-volt outlet, commonly found in every American household. Bai carcotasilor, avem si un roman in echipa celor de la Aptera: Link spre comentariu
DjOhms Postat Decembrie 13, 2020 Partajează Postat Decembrie 13, 2020 (editat) ..ma intreb, si intreb, ce importanta are ca un roman este in nu stiu ce echipa? (Bravo lui! Isi munceste mintea pentru eficienta masinii..) Tre' sa fii expert pe forumul acesta ca sa ai o opinie? Eu astept pe cineva sa ma convinga ca masina electrica e mai buna incepand cu procesul de fabricare care implica ceva energie consumata [inclusiv pentru bateriile sale care trebuie schimbate dupa ceva timp (desigur ani).. infrastructura necesara..) in comparatie cu energia necesara (pentru cea electrica)] in fabricare.. - intretinere - alimentare a unei masini folosind ca, combustibil hidrogen. Energetic, sau in termeni de eficienta dar si cu protectie fata de natura, care e mai buna!? Si atunci o sa il cred pe acela, fie el roman sau nu. Editat Decembrie 13, 2020 de DjOhms Link spre comentariu
puriu Postat Decembrie 13, 2020 Partajează Postat Decembrie 13, 2020 Acum 10 minute, DjOhms a spus: combustibil hidrogen Nu exista hidrogen decat pe Soare. Trebuie produs, cu randament energetic mic, folosind alta sursa de energie poluanta. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 13, 2020 Partajează Postat Decembrie 13, 2020 Acum 1 oră, DjOhms a spus: Eu astept pe cineva sa ma convinga ca masina electrica e mai buna incepand cu procesul de fabricare care implica ceva energie consumata [inclusiv pentru bateriile sale care trebuie schimbate dupa ceva timp (desigur ani).. infrastructura necesara..) in comparatie cu energia necesara (pentru cea electrica)] in fabricare.. - intretinere - alimentare a unei masini folosind ca, combustibil hidrogen. Energetic, sau in termeni de eficienta dar si cu protectie fata de natura, care e mai buna!? PE dracu. Singurul argument e cel financiar. NICIODATA nu si-a luat lumea masina pt ca e mai eco sau alte motive. Si-a luat ca primea mai multe in aceeasi bani sau ca era mai ieftin. Ma refer la scara larga aici. Link spre comentariu
DjOhms Postat Decembrie 13, 2020 Partajează Postat Decembrie 13, 2020 Acum 3 ore, puriu a spus: Nu exista hidrogen decat pe Soare. Trebuie produs, cu randament energetic mic, folosind alta sursa de energie poluanta. Putem produce, consuma daca vrei "ineficient" energie, putem face centrale cu fuziune..., putem produce energie electrica cat de multa si stoca in hidrogen. Sunt mai mult partizanul acestei idei decat sa al aceleia rascolind pamantul ca disperatii dupa metale rare! ...Poluare nu se face si din producerea, extragerea metalelor rare pentru baterii cel putin, fabricarea bateriilor? Intrebarea mea de bun simt la care ma intorc de fiecare data, de unde o sa gasim atatea baterii pentru cel putin atatea masini care sunt in circulatie acum?? Ca asta e realitatea. Cel putin 3/4 din numarul de masini care sunt inmatriculate in prezent trebuie inlocuite cu masini pe baterii! De unde atata materie prima pentru baterii? Nu imi spune ca, inlocuirea de infrastructura (electrica) NU va fi necesara a pentru incarcarea in locuinta personala a masinii electrice, cand se stie ca tot ce s-a costruit pana in prezent, s-a facut pentru strictul necesar si putin peste? (Adevarul e ca mai nou trebuie sa gandim ca americanii, nu ca nemtii) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum