Усилитель Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 Caz tipic : consumul de combustibil La cele pe combustibil , testele se fac cu masina care sta pe loc !! ? , se face un "traseu " oras -autostrada ,= pe role , care nu are ce face cu realitatea.......de ex nu prea sunt porniri de pe loc ,inertia masinii nu ridica consumul , etc Acum fenomenul se pastreaza si la bulectrice , nu merge incalzirea ,ventilatia ,semnalizatoare ,radioul , clima etc , nici macar nu se aprind stopurile la frana ( ca nu se actioneaza ) Cica se va adopta o noua metodologie de testare situatii reale , dar nu prea se grabesc.... asa "da "mai bine....si consumul si autonomia.... Link spre comentariu
daniels Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 https://piataauto.md/Stiri/2020/11/VIDEO-Tesla-Model-S-la-227-mii-mile-sau-365-mii-km-experienta-unui-proprietar-in-calcule-si-grafice/ Link spre comentariu
d2134 Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 Acum 24 minute, Усилитель a spus: Caz tipic : consumul de combustibil La cele pe combustibil , testele se fac cu masina care sta pe loc !! ? , se face un "traseu " oras -autostrada ,= pe role , care nu are ce face cu realitatea.......de ex nu prea sunt porniri de pe loc ,inertia masinii nu ridica consumul , etc Acum fenomenul se pastreaza si la bulectrice , nu merge incalzirea ,ventilatia ,semnalizatoare ,radioul , clima etc , nici macar nu se aprind stopurile la frana ( ca nu se actioneaza ) Cica se va adopta o noua metodologie de testare situatii reale , dar nu prea se grabesc.... asa "da "mai bine....si consumul si autonomia.... Faci afirmatii in necunostinta de cauza. Testarile se fac in conditii standardizate, pentru ca datele sa poata fi comparate, fie pe piste speciale fie pe standuri care simuleaza rezistenta aerodinamica si masa masinii. Frina se apasa chiar si pe stand si sunt poriniri si opriri dupa un anumit ciclu. https://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle#Urban_driving_Cycle Citat Test procedure[edit] The cycle must be performed on a cold vehicle at 20–30 °C (typically run at 25 °C). The cycles may be performed on a flat road, in the absence of wind. However, to improve repeatability, they are generally performed on a roller test bench. This type of bench is equipped with an electrical machine to emulate resistance due to aerodynamic drag and vehicle mass (inertia). Link spre comentariu
norad Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 Ciclul urban ar trebui facut in conditii reale. Se aleg 5-10 metropole foarte aglomerate si se circula cateva sute de km la ore de varf. Daca masina e pentru piata europeana, se aleg orase din Europa. Teste facute si vara cu aer conditionat la maxim, dar si iarna cu caldura la maxim. Prin simulare, oricum ar da-o ei, tot iese un consum mai mic. Link spre comentariu
puriu Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 Acum 12 ore, +_Florin_+ a spus: Parcă prin anii '70 ... '90 nu existau probleme de genul ... La Dacia cand s-a stricat cuptorul de tratamente termice au pus in cutiile de viteze roti netratate. Cand s-a stricat cuptorul de copt vopseaua au scos masini cu vopseaua necoapta. La noi mergea si asa ... Link spre comentariu
d2134 Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 Acum 13 minute, norad a spus: Ciclul urban ar trebui facut in conditii reale. Se aleg 5-10 metropole foarte aglomerate si se circula cateva sute de km la ore de varf. Daca masina e pentru piata europeana, se aleg orase din Europa. Teste din astea fac cei din presa de specialitate la fiecare model nou scos pe piata. Link spre comentariu
Усилитель Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 (editat) In linkul dat ciclul urban a fost standardizat in anii 70 iar la cel extraurban in 90, a fost vorba sa se bage teste reale dupa dieselgate si dupa constatarea ca consumul este mult mai mare decat in acte.... Simularea aerodinamica este egal cu zero, in fata masinii este pus un ventilator mare, care nu face nimic masina stand pe loc, raceste radiatorul ca sa nu se incalzeasca prea tare. Si jurnalistii au interes sa nu scoata prea mari diferente.... Nemtii " civili" au un site unde consemneaza consumul real. Am vazut la tv cum se face marele test de consum, in laborator..... E cam departe de realitate... Editat Noiembrie 29, 2020 de Усилитель Link spre comentariu
franzm Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 Acum 42 minute, daniels a spus: https://piataauto.md/Stiri/2020/11/VIDEO-Tesla-Model-S-la-227-mii-mile-sau-365-mii-km-experienta-unui-proprietar-in-calcule-si-grafice/ Deci bateria originala a tinut cinci ani. Din care doar doi de folosire intensa. Link spre comentariu
d2134 Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 Acum 14 minute, Усилитель a spus: Simularea aerodinamica este egal cu zero, in fata masinii este pus un ventilator mare, care nu face nimic masina stand pe loc, raceste radiatorul ca sa nu se incalzeasca prea tare. Nu de ventilatorul acela e vorba. Tamburii pe care ruleaza masina la testare sunt frinati asfel incit sa simuleze forta aerodinamica. Inertia tamburilor e astfel reglata incit sa simuleze inertia masinii. Standuri pe acelasi principiu se folosesc pentru testarea performantelor ciclistilor sau canotorilor in salile de antrenament. (Cele pentru ciclism mai au si un reglaj pentru unghiul de panta). Link spre comentariu
d2134 Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 Acum 27 minute, Усилитель a spus: In linkul dat ciclul urban a fost standardizat in anii 70 The New European Driving Cycle (NEDC) is a driving cycle, last updated in 1997 Link spre comentariu
merck Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 (editat) https://www.wltpfacts.eu/from-nedc-to-wltp-change/ Editat Noiembrie 29, 2020 de merck Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 Nu ati prins esenta. La diesel gate masina se prindea ca e testata si trecea in modul eco: consum mai mare, putere mai mica, dar nox redus. In cazul real fenta ca sa dea consum mic atat de combustibil cat si aditiv. Testele sunt f bine standardizate si repetabile, ce include in plus acum metodologia e ca face si un test de drum si sunt permise variatii de nu mai stiu cat la suta. Cred ca dublu. Parca. Dar nicidecum de 40x cum a fost la vw cu nox. Link spre comentariu
Усилитель Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 Esenta esentei este ca masina consuma mai mult, decat este dat, iar la electrice autonomia e mai mica..... Ieri la TV zicea un specialist : "combustibilul" viitorului este hidrogenul. In schimb n-am inteles bateriile structurale: adica este solid, poate forma un element constructiv, ca sasiu, carcasa, scaun, dar cum si unde legi firele, si cum obtii diferite tensiuni, curenti....... Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 Acum 4 minute, Усилитель a spus: Esenta esentei este ca masina consuma mai mult, decat este dat, iar la electrice autonomia e mai mica..... Asta a fost valabil dintotdeauna Înclusiv în anii '70 /80/90 , doar că atunci nu era o problemă prea mare. Benzina și motorina erau ieftine raportat la venitul mediu. Mai ales în vest ... Link spre comentariu
norad Postat Noiembrie 29, 2020 Partajează Postat Noiembrie 29, 2020 Flãcãul din video, afirma ca in China un automobil electric incepe de la 4500 de dolari. Presupun ca si in China e un program "rabla". Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum