Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Cu Ferrari au fost mai multe cazuri de incendiu, cu masini noi, specialistii au gasit ca esapamentul e prea aproape de chestii care iau foc de la supraincalzire. Si BMW a avut probleme, fabrica nu a recunoscut niciodata, odata racirea EGR ului era slaba, la altele este un fenomen si mai straniu :dupa un mers constant, motorul diesel se tureaza fara pedala, si ramane la maxim si daca scoti cheia, apoi ia foc. 

Interesant, ca la masini nu se folosesc fire izolate cu silicon ca la avioane, cu toate ca trebuie mult mai putin, si nici scump nu este. 

In anii 90 Mitsubishi a fost singura care folosea stechere, papuci, contacte aurite, ziceau ca 2 g de aur pe masina nu costa enorm, dar te scapa de probleme de contact, sau eventuala lor supraincalzire. 

 

 

Link spre comentariu

Pot fi unele deficiențe de proiectare, o mașină n-are voie să ia foc pe drum pur și simplu. Nici măcar o "sportivă" de 1000 CP care rulează bară la bară prin oraș avănd un șofer idiot la volan.

Link spre comentariu
Acum 1 oră, +_Florin_+ a spus:

Pot fi unele deficiențe de proiectare, o mașină n-are voie să ia foc pe drum pur și simplu. Nici măcar o "sportivă" de 1000 CP care rulează bară la bară prin oraș avănd un șofer idiot la volan.

 

Deh, nici teslele nu ar trebui sa se aprinda si uite ca totusi mai arde cate una cand ii vine chef :rade:

Link spre comentariu

Se pare că tehnologiile moderne au venit și cu destule "erori" la pachet, în epoca actuală aud frecvent "marca/tipul X de mașină e rechemată în service pentru problema Y" , adică deficiențe de proiectare. Sau aia ia foc, cealaltă bubuie, mărci scumpe în general.

Parcă prin anii '70 ... '90 nu existau probleme de genul ...

Link spre comentariu

1.4-million dollar Ferrari destroyed after catching fire in Monaco

Luxury carmaker Ferrari recalls all of the 458 Italia cars made this year, following reports of the supercars catching fire. ... Burning Ferrari 458. image caption

 

 

Link spre comentariu
Acum 27 minute, daniels a spus:

Erau facute de ingineri

 

Şi astea din ziua de astăzi, sunt ,,făcute"/proiectate tot de ingineri, ajutați fiind de computere şi de softuri de proiectare tot mai performante.

Dar, şi din păcate, avînd ca obiectiv principal:

Economia de materiale şi resurse, profit maxim, durată de viață sau de exploatare, la minim sau ,,optim", deoarece tehnologia ,,avansează", şi este in ,,trend" să încurajăm consumerismul.

Deh, păcatele vremurilor pe care le trăim.

Înclin să cred, că eram mult mai ,,sustenabili" cu fierotaniile proiectate şi utilizate în secolul trecut, decît cu plasticăraia şi înlocuitorii din zilele noastre.

Părere de troglodit!

Link spre comentariu
Acum 42 minute, +_Florin_+ a spus:

Parcă prin anii '70 ... '90 nu existau probleme de genul ...

Erau si atunci (a se vedea renumele unor modele Ford) dar nu era internet.

Link spre comentariu
Acum 9 minute, franzm a spus:

Erau si atunci (a se vedea renumele unor modele Ford) dar nu era internet.

Dar exista presă.

Nu am termen de comparație, față de cît de aservită sau independentă era această presă față de zilele noastre.

Link spre comentariu
Acum 16 minute, franzm a spus:

Erau si atunci (a se vedea renumele unor modele Ford) dar nu era internet.

Te referi la Pinto si la cei 11$ economie in procesul de productie?

daca da, tot contabilii.

Editat de daniels
Link spre comentariu

Erau si atunci, la Fiat 1800 a fost o minune de asta, daca aveai aprinse pozitiile si introduceai in marsarier se ardea siguranta de pozitiile de pe dreapta si faza scurta/lunga pe dreapta!

:85

Cind din gresala a dat tata intr`-o seara in spate a uitat sa stinga farurile dar din gresala n`a fat drumul pina la capat la frina de mina, aia ca o clanta si...totul a fost perfect. A doua zi a fost cu ea pe rampa.

A descoperit ca era un conductor prins prost si freca pe cablul frinei de mina.

L`a izolat si a prins conductorul in alta pozitie.

La citeva luni s`a trezit cu recomadata sa vina de urgenta la ex Fiat Timisoara, ex Aurorecord pe Lugojului pentru o remediere.

S`a prezentat acolo, au vazut ca s`a confruntat cu problema si au pus un suport pentru conductor primit de la Fiat Italia.

Deci se faceau si pe timpuri rechemari.

Masina era deja in afara termenului de garantie, cred ca 6 luni sau 1 an era pe atunci.

Totusi masinile erau mult mai simple si problemele se rezolvau de mecanici sau electricieni fara mari probleme.

Link spre comentariu

Presa e si azi independenta si care nu sunt aserviti.

Dar in general e bine sa nu te iei dupa parerile celor care sunt invitati la o lansare sau noi specii aparute, influencerii :))).

In marea majoritate astia sunt platiti fie direct fie indirect si sunt alesi ca sa vb de bine si deloc de rau.

 

Dar mai sunt si altii care cumpara produsu si isi spun parerea sincera.

 

Care prinde la public? Ma tem ca prima categorie. Majoritatea sunt asa de prosti ca înghit ce promite producatorul nemestecat.

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări