Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Porsche Cayenne 3.2 sau Tesla x75 sunt mașini aadresate cliențiilor  pentru care consumul și cheltuielile de întreținere nu contează. Ăia schimbă tobele sau jențile cum aș schimba eu brăduțul parfumat de la oglindă ca să încerc altă aromă.

 

Apoi un consum de 12 ... 15 l/100 km îmi pare decent pentru un benzinar de 3.2 l din era actuală, care nici nu funcționa normal la momentul respectiv.

De dragul comparației, un 2.8 l de la Mertz plus cutie automată (generație 80) consuma cam 18 ... 20 l/100 km în oraș. Iarna sărea de 20 :).

Am avut unul după 1990, în epoca în care îți puteai permite "aroganța" de a  folosi așa ceva fără a fi vreun mare bogătaș.

Link spre comentariu

Cadillac Eldorado din anii '80, 8200 cmc, carburatie, 8 cilindri, consuma intre 20l/100km - autostrada si 42l/100km in oras. Consumurile astea de 12-15l/100km chiar sunt ok pentru un motoras de 3200 cmc.

Link spre comentariu

Un Cadillac din '72 am am condus și eu, tot prin anii '90, era al unui prieten din cartier.

Conform calculelor noastre   mașina consuma cam 27 ... 30 l/100 km în traficul bucureștean de atunci.  Și V8-ul era "ceva" mai mic, avea 5.6 sau 6.2 l, nu-mi amintesc exact.

Era mai greu de făcut consumul, "kilometrajul" era în mile și trebuia să transformi.

Amuzant era și faptul că nu știam niciodată cu ce viteză merg, (erau MPH)  iar proprietarul se amuza teribil, zicea că o să-mi facă niște semne cu ojă pe cadran :rade:

Ce vremuri ! ...

 

Link spre comentariu
Acum 3 minute, Ion_Bumbu a spus:

 

Pai colegul nostru spunea ceva legat de soferi...

Acolo s-a retinut o defectiune la tgransmisie, dar spun unii ca de fapt se mergea foarte incet, bara la bara, masina nu s-a putut ventila, s-a supraicalzit si a luat foc ceva pe la transmisie.

Link spre comentariu

Pana opreste senzoru ala masina ca e apa fiarta, evacuarea e deja incandescenta si de acolo nu mai e decat un pas sa ia foc diverse prin masina aia.

Editat de maxente
Link spre comentariu

Domnule, da, precis asa se intimpla, tot la 10Km vezi o masina in flacari din cauza esapamentului inrosti de la lipsa de apa!

:85

Termenul de LIMP Mode va este cunoscut?

Termenul de gripare a pistoanelor la fel?

Semnele pe care le dau pistoanele inainte de gripare? ca dau!

 

Link spre comentariu
Acum 1 oră, Ion_Bumbu a spus:

 

Semnele pe care le dau pistoanele inainte de gripare? ca dau!

 

:rade:

Motorul supraîncălzit din lipsă apă (sau termostat blocat, curea pompă de apă ruptă , electroventilator defect, radiator înfundat, garnitură de chiulasă arsă etc etc etc) în prima fază dă semne în bord. Unii sunt prea tonți ca să le observe. Buuuuun! .... dacă merg în continuare, motorul incepe să nu mai "tragă", se observă clar lipsa de putere și totodată aburul cu miros de antigel care tășnește de sub capotă. Trebuie să fi de-a dreptul idiot să nu te oprești nici atunci. În fine, dacă continui să mergi apar semnele de gripare care se manifestă prin trepidații ale motorului și "mers în șuturi". În final se oprește. Dar nu ia foc ...

Link spre comentariu

Am plecat intr-o toamna (era frig afara) de la service/reprezentanta unde facusem revizia la un nr. de kilometri. 

Dupa vreo 50 de Km s-a facut brusc rece in masina. Aeroterma mergea, dar nu mai baga caldura. Ma uit la bord si acul de la temperatura lichidului de racire se indrepta vertiginos spre zona rosie. 

Am tras imediat pe dreapta, ridic capota si...capacul de la radiator statea langa gaura radiatorului. Uitasera sa puna capacul la loc.

Sun service si le relatez cele intamplate. Mi-au zis sa las motorul oprit cam jumate de ora inainte sa bag apa. Noroc ca eram intr-un sat si am gasit o fantana. Antigel au pus cei de la service, la intoarcere.

Vazui pe net ca la Nisan Leaf au ceva lichid de racire la un reductor la motorul electric. Sau parca pe acolo era.

 

Link spre comentariu

 

Acum 2 ore, Ion_Bumbu a spus:

Domnule, da, precis asa se intimpla, tot la 10Km vezi o masina in flacari din cauza esapamentului inrosti de la lipsa de apa!

:85

Termenul de LIMP Mode va este cunoscut?

Termenul de gripare a pistoanelor la fel?

Semnele pe care le dau pistoanele inainte de gripare? ca dau!

 

 

Bre, daca matale compari motoarele de pe masinile astea cu niste rahaturi de motoare de dacii 1310 reparate pe genunchi cu sarma de balot, atunci... bine !

Ca idee, motorul unui veyron nu are 1000 de cai ci are cam 3000 de cai putere, doua mii sunt scuipate prin caldula afara.

Priviti aici la minutul asta primele teste facute pe acest motor si cum le-a daramat pur si simplu cosul ala de evacuare din cladirea aia la primul test

Link spre comentariu

Deci daca are 1000Cp are dreptul sa arda si constructorul n`are nici o vina, soferul este vinovat!

Mergem pe principiul ala ca Loganul este fiabil deoarece fiind simplu n`are ce se strica si prin urmare la o masina de marca nu conteaza ca se strica, este complicata deci are dreptul sa se strice, eventual sa ia si foc, soferul este totdeauna vinovat.

Din explicatia cu esapamentul rosu inclin sa cred ca drumul dumneavoastra cu tehnica auto este paralel.

Nu de alta insa esapamentul (galeria in speta) se inroseste doar la mers in sarcina maxima, nu la accelerat in gol.

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări