Sharky Postat Noiembrie 26, 2020 Partajează Postat Noiembrie 26, 2020 LAsa tu cu porsche ca si cu tesla o poti mierli daca e sa ia foc si nu apuci sa iesi. Din accidente putine masini iau foc, aia nu e doar o legenda. In linkurile din testa o bateria tinea cam 200-300k, schimbate in garantie, una a cazut mai repede din cauza unui defect de fabricatie, dar tot a tras 200k. Cautati pe net tesla airport shuttle sau taxi. FAza e ca baetriile au racire activa, cu lichid, telefoaneel nu, iar daca il incarci si in husa, e ce trebuie....nooot. Tesla nu subdimensioneaza deloc bateriile, inca le impinge cat pot de mult, apoi cand vad ca s-ar putea sa ia foc, le mai da inapoi din soft. Deci ce cumperi s-ar putea ca din soft sa ajunga sa fie mai putin. Porsche face fix invers pe taycan, bateria e subdimensionata intentionat pt ca si daca e incarcata "full" - pe ecran sa tot aceeasi franare regenerativa, sa nu se schimbe comportamentul dinamic. Plus evident, lungeste viata. In alta ordine de idei inca un exemplu de fake news muscat de fanaticii tesla: In opinia mea asta e doar sa cante in struna botanistilor din categoria tesla, in rest un om serios nu pune botu doar e scarbit de reclama mincinoasa, asta dupa ce se documenteaza, bineinteles. Daca va uitati la ce clipuri mai are omu, se ocupa cu inchiriere de masini de curse si servicii de taxi pe faimosul circuit de curse nemtesc. Is curios cand vor intra electricele pe fir si la ce cost, pt ca acolo nu iti permiti sa o tii trasa pe dreapta sa se incarce ca pierzi bani. Link spre comentariu
ex.escu Postat Noiembrie 27, 2020 Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 Din p.d.v.strict tehnic ,tesla are un sasiu si o structura diferite de porsche, in fata e portbagajul construit si dimensionat sa absoarba cat mai mult din energia de impact( asta a permis inconstientului sa poata fugi de la locul accidentului dupa impact), la porsche ai motorul , chestiuni diferite; sasiul a fost expus mult timp in scop de reclama in lanturi de magazine, cu ani in urma. Am avut ocazia sa-l vad, sa pun mana pe el , sa merg cu un "s" si un "x75", la "mama lor" ,sa constat calitatile si defectele atat cat permite nivelul meu de pregatire; pentru mine masina e un mijloc ,nu un scop in sine.Ambele reprezinta un statut social,in timp se transforma in masini de "tocat" bani. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 27, 2020 Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 Daca ai mers zi defectele si parerea ta. Eu doar ce am stat un pic in dreapta si atat. Dar era un model mai vechi de s. In rest porsche ul respectiv era 911 si ca majoritatea avea motorul in spate... Iar de lovit l a lovit din lateral. Daca e sa speculez avea si esp off, ca deh soferu se credea pilot. Din ce stiu conducea un prieten. Link spre comentariu
Усилитель Postat Noiembrie 27, 2020 Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 La baterii ar mai fi de lucrat , unele iau foc si fara accident. La o simpla cautare : Tesla fire burns https://insideevs.com/news/424746/tesla-porsche-fire-home-utah/ https://insideevs.com/news/373722/truck-trailer-five-teslas-burns/ Link spre comentariu
puriu Postat Noiembrie 27, 2020 Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 Viitorul este clar al autoturismelor electrice si va fi luminos (nu numai de la incendii). Vor fi mai putine in circulatie, restul la cozi la incarcare. Nu vor mai face drumuri lungi, nu se vor catara prin munti, nu vor mai trage megarulote. Camioanele vor consuma motorina, dar si benzina ramasa nevanduta. Poluarea se va muta la termocentrale. Alta viata! Link spre comentariu
daniels Postat Noiembrie 27, 2020 Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 (editat) Personal am rezerve in ce priveste viitorul electric al transportului. Cred ca va fi transport public individual, ceva in genul platdormelor care functioneaza prin depozitele de marfuri sau prin depozitele din porturi. Trebuie redus si numarul de automobile, altfel nu se rezolva mare lucru daca se trece pe electric si parcul auto tot creste. Editat Noiembrie 27, 2020 de daniels Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 27, 2020 Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 (editat) Deci dupa cum se spunea de atatea ori, aceeasi marie cu alta palarie. Industria va merge facand masini mult prea mari si prea puternice ca sa circule majoritatea cu un om, maxim 2 in ele si sa le schimbe tot la 5-10ani, desi ar putea functiona si 20-30 facute calumea. Important e sa curga banu...pardon sa nu poluam. Editat Noiembrie 27, 2020 de Sharky Link spre comentariu
maxente Postat Noiembrie 27, 2020 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 (editat) Lasa bre ca ne merge bine, mai avem destul de mult de poluat si de acum in colo. Inca nu ne-a ajuns cutitu la os sa zice ca gata frate, trebuie sa oprim acum, in momentu asta nu stiu ce industrie ca nu se mai poate. Ghetarii o sa ii vedem doar in filme si poze, mai apare care o tornada pe ici pe colo, iernile o sa fie calduroase etc. in rest ne e bine. Aaaa uitasem, mai apare cate o pandemie din cand in cand si cred ca mai degraba aia o sa ne puna capacu mai repede decat poluarea. Editat Noiembrie 27, 2020 de maxente Link spre comentariu
norad Postat Noiembrie 27, 2020 Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 Masinile electrice au in prezent baterii cu litiu. O tehnologie aparatuta prin anii '70 cred. Am citit prima oara de aceste baterii, inainte de '90, intr-o carte despre spionajul tehnico-economic, o carte cu coperta portocalie (daca imi aduc aminte bine). Acum e alta tehnologie: Li-ion, Li-polimer. Nu stim cum vor arata bateriile peste 10 ani. Sau pe ce tehnologie se vor baza. Iar in cazul in care, in Romania, o masina electrica de oras care sa faca 200Km cu bateria plina, se va putea cumpara cu mai putin de 10 mii de euro, vom vedea si cabluri prin copaci pe langa blocuri. Proprietarul va avea de ales sa stea la rand la statia rapida (si sa plateasca dublu sau triplu energia electrica) sau sa stea in casa si bateria sa se incarce in multe ore (si sa plateasca un pret mai rezonabil). Ca in timpul incarcarii masinii nu va mai putea folosi fierul de calcat, masina de spalat rufe sau plita electrica, e alta treaba. Poate va alege sa faca lucrul asta in timpul noptii. Link spre comentariu
Усилитель Postat Noiembrie 27, 2020 Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 (editat) 5 minutes ago, norad said: Poate va alege sa faca lucrul asta in timpul noptii. Femeile cam uita sa-si puna mobilul la incarcat......cu masina o sa aiba surprize dimineata cand trebuie sa mearga la servici.... Azi vorbeau la TV de baterii structurale , adica se face sasiul din material care da curent ,dar si sustine constructia , ramane spatiu berechet .Si cica da de 9X mai mult curent ca cele actuale .... mi se pare SF.... ( astept....) Editat Noiembrie 27, 2020 de Усилитель Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Noiembrie 27, 2020 Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 @norad, eu am mai spus, atăta timp căt energia verde e mult prea puțină comparativ cu necesitățile reale, nu se rezolvă nicio problemă cu poluarea la nivel global. Doar mutăm fumul dintr-un loc în altul. Ce-i drept, ar fi aerul mai curat în orașele mari dacă parcul auto ar fi majoritar electric. Adică nu ți-ar fumega te-de-i-ul direct sub nas. Cam atăt. În Ro sau alte țări cu nivel de trai mai scăzut nu se va înghesui populimea la electrice că-s încă scumpe și ar avea mari probleme cu încărcarea. Adică lipsă infrastructură, care cere timp și bani mulți. Deci majoritatea vor merge în continuare cu cazanul, nu vei vedea cabluri prin copaci. Link spre comentariu
daniels Postat Noiembrie 27, 2020 Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 Concept electric facut de moldoveni https://piataauto.md/Stiri/2020/11/Premiera-unica-in-Moldova-Hi-Duk-primul-offroader-100prc-electric-creat-de-o-echipa-de-moldoveni/ Link spre comentariu
ex.escu Postat Noiembrie 27, 2020 Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 Un porsche cayenne 3,2 l, benzina, a venit din calatorie cu vibratii ,motorul trepida; proprietarul l-a dus la un service , defectuL la fost o bobina , a fost inlocuita si ea si uleiul + filtrul de ulei (bobinele de inductie cu partea de comanda sunt practic "ingropate" in motor, deasupra mai e si un capac) .Nu a putut fi resetat calculatorul , softul fiind proprietar porsche.Am dus la porsche bucuresti masina si mi-a fost de ajuns : masina grea , maneabilitate scazuta, consum mare, 12-15 l pe bord mergand economic,etc. La service am mai asteptat 3 ore peste ora programata, si am constatat ca un set de jante de 20" costau cam 8000 euro, tobe de esapament "zgomotoase" 25oo euro, s.a.m.d., multumesc nu-mi trebuie asa ceva.Proprietarul a vandut-o dupa un timp, costurile (consum,intretinere, erau prea mari). Tesla x75 , grea, 2,5 t goala, autonomie destul de buna (cam 400km ,mergand economic), pe bord ai indicat consumul mediu, instantaneu, autonomia,etc. in stanga ai un display pe care vezi in timp real vehiculele care vin pe benzile adiacente, in dreapta un display mare pe care faci setarile, masina e un calculator pe roti. E plina de camere,senzori, usile au camere care controleaza deschiderea/inchiderea pentru a nu produce accidente,in special la usile spate-lateral .Masina e un calculator pe roti care uneori trebuie resetat, uneori reuseste up gradarea, alteori nu si masina nu merge . Pe display-ul mare se gasesc in timp real statiile de incarcare disponibile pe traseu, traseul, comanda vocala, tot felul de gadgeturi ,unele putin utile; au cablu de incarcare tesla precum si un adaptor. Acasa trebuie instalatie electrica separata pentru incarcare(asa e legea), desi incarcatorul e cam cat 4 incarcatoare medii de laptop, ca volum, incarca cam 15 mile/h. Au fost loturi de acumulatoare cu probleme, uneori racirea acestora e deficitara,etc. Au probleme cu finisajele interioare, articulatiile de la usile laterale spate (aripi) sunt prost mascate, etc. Sunt masini scumpe cu o intretinere corespunzatoare dupa cateva zeci de mii de mile. Fara infrastructura ( drumuri adevarate,retele de incarcare ) sunt useless. Un alt factor (care deranjeaza uneori) este legat de cel care conduce, de priceperea , profesionalismul, educatia sa, inclusiv in trafic ; masinile iau foc, pe langa unele defecte de fabricatie(in urma cu mai multi ani,un maseratti nou noutz, la prima cursa , a luat foc pe autostrada bucuresti-pitesti (gabi popescu)) si din cauza soferilor. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 27, 2020 Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 Eh. Alea is in alta liga. Aia sub 1 la suta care au bani de ele. Asadar nu se pun. Iar bobine, lanturi sau alte tampenii cu probleme au doar cazanele. Din pacate mai multe decat am fi crezut... :( Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 27, 2020 Partajează Postat Noiembrie 27, 2020 Pai ce i`a facut Popescu, i`a aratat bricheta sau ce? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum