Sharky Postat Septembrie 28, 2020 Partajează Postat Septembrie 28, 2020 Da, de ce nu. Vaporu cara si cand se poate nu strica niste energie mocca. Dar oare cat castigi per total? Ca nu tot timpul bate vantul si nici cum ai vrea. Link spre comentariu
Усилитель Postat Septembrie 30, 2020 Partajează Postat Septembrie 30, 2020 Ce cool arata noua Toyota Yaris hybrid... Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 1, 2020 Partajează Postat Octombrie 1, 2020 (editat) Auris am vazut/condus. Dar interiorul lasa de dorit. Tesla se lauda cu noile baterii. Mai vedem ce iese. Cum scot un pic capul peste linia de plutire cum se baga si mai adanc. Editat Octombrie 1, 2020 de Sharky Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 4, 2020 Partajează Postat Octombrie 4, 2020 Nu am rabdare sa ma uit la tot dar cifrele alea luate de la tata musk sunt pline de vrajeala de marketing. Adica scrii x 6 power x5 energy, 16 la suta range. Adica scrii ca e 6 ori mai puternica si mai mare in capacitate cu litere mari, dar nu scrii ca de fapt e si mai mare fizic. M au pistonat niste prieteni la cap cu asta, cand i am intrebat de ce range e doar 16 la suta in plus? De pret mai nimic inca. Cupru ala nu il pui pe gratis. Oricum bravo lor per total ca incearca sa se ridice. Dar marketingu asta tampit de agresiv e cam obositor. Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 4, 2020 Partajează Postat Octombrie 4, 2020 Nu poţi să creşti autonomia în acelaşi timp cu puterea şi capacitatea, că nu se pupă datele.Dacă vrei să mergi departe cu aceeaşi energie, mergi ,,bătrâneşte,, şi fără aer condiţionat sau căldură excesive.Dacă vrei să mergi repede, vei ajunge mai repede unde vrei, dar va trebui s-o pui la încărcat pentru întoarcere.Cum e la benzinare, aşa e şi la electrice....ori una, ori alta. Link spre comentariu
maxente Postat Octombrie 4, 2020 Autor Partajează Postat Octombrie 4, 2020 (editat) @Sharky lasa tampenia aia cu cifrele alea, e doar o gogoasa de marketing acolo. Daca ai putina rabdare sa vezi, australianul ala scoate altceva in evidenta acolo, se explica faptul ca procesul de fabricatie va fi mai simplu si deci mai ieftin. Anodul de cupru e legat mai eficient, ii scade mult rezistenta in sarcina, racirea baterie e mult mai bine facuta prin legatura aia a anodului etc. asta pe langa chimia baterie care si aia e schimbata. De asta se lauda Muskă ala ca va face un automobil mai ieftin la 25k$. Editat Octombrie 4, 2020 de maxente Link spre comentariu
Усилитель Postat Octombrie 4, 2020 Partajează Postat Octombrie 4, 2020 1 hour ago, Sharky said: dar nu scrii ca de fapt e si mai mare fizic. Fiind mai mari si din cauza ca sunt rotunde va fi mai mare ca volum...... Ocupa locul..... Cred ca este nevoie de ceva tehnologie cu totul alta, litiul urca in pret si e cantitate limitata. Link spre comentariu
merck Postat Octombrie 4, 2020 Partajează Postat Octombrie 4, 2020 (editat) 3 hours ago, Sharky said: Dar marketingu asta tampit de agresiv e cam obositor. Ajungi sa nu mai stii cum te cheama cu buletinul in mana din cauza tampitilor din marketing . Am urmarit o bucata din clip si nu pot sa spun ca nu-i interesant. E clar ca daca se scurma apar si imbunatatiri. In loc sa foloseasca cele doua terminale de la capatul foliei (si electronii sa circule de-a lungul foliei) ei au pus terminale pe toata lungimea foliei (de fapt au taiat folia la margine ca sa aiba franjuri si apoi au pus franjurii unul peste altul iesit un contact foarte tzeapan si rezistenta electrica a terminalului scade enorm) si electronii circula pe latime (8cm, fata de 80cm cum este in varianta clasica). Avand multe terminale => capabilitatea de curent la bornele acumulatorului creste enorm. Deci sunt niste imbunatatiri care micsoreaza costurile de productie si imbunatatesc perfomantele. In clip spune clar ca noul acumulator 4680 este de 5,5 ori mai mare decat cel vechi 2170, deci la acelasi volum se obtine un range (DOAR) cu 16% mai mare ceea ce nu-i rau. Tampeala de 6x power si 5x energy este marketing si atat. Ca daca am 6 acumulatori 2170 pusi in paralel normal ca si din ei pot trage 6x curent. Ca noua tehnologie (franjuri pe toata lungimea foliei) permite sa tragi mult mai mult curent din acumulator este alta problema, dar degeaba tehnologia permite sa tragi curent daca acumulatorul nu are de unde sa furnizeze acest curent. Poate la incarcare sa foloseasca chestia asta. Oricum, se vede clar ca nu se bate pasul pe loc si asta este bine. Editat Octombrie 4, 2020 de merck Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 4, 2020 Partajează Postat Octombrie 4, 2020 Pai f bine, ca ar fi penibil sa mai faca inca 10 giga factory-uri care sa sa faca tot acelasi model. Ceva aport personal trebuie adus. Si modelu 3 era la 35mii, practic nu prea a fost in oferta, te ghida cumva spre 40k+, intarziere la lansare. Dar asteptam si speram la mai bine. Treaba evolueaza, dar nu peste noapte. In final tot acolo ajungem, 10-15 ani de cand s-au inceput primele discutii ca sa apara ceva cu adevarat interesant. Dar e drept fara cei care pompeaza bani in asta nu prea se poate. Link spre comentariu
merck Postat Octombrie 4, 2020 Partajează Postat Octombrie 4, 2020 (editat) 35 minutes ago, Sharky said: Si modelu 3 era la 35mii, practic nu prea a fost in oferta, te ghida cumva spre 40k+, intarziere la lansare. Nu a fost deloc in UE acea oferta cu 35k (si aia 35k erau $ nu euro in USA). Cred ca era macel daca se aduceau Tesla Model 3 la 35.000$ in UE. La 40k maine cumpar o Tesla Model 3 . Cea mai ieftina Tesla Model 3 a avut parca un pret de plecare de 45.000 euro dar era livrata dupa nu stiu cate luni. Astazi este undeva in jur de 49.000 euro si au pe stoc cateva. Opel Corsa sau Peugeot 208 ofera autonomie in jur de 340km si costa in jur de 30k , deci tot Tesla ar iesi castigatoare desi este mai scumpa cu 19k (diferentele sunt enorme intre Tesla si Corsa sau 208). Editat Octombrie 4, 2020 de merck Link spre comentariu
maxente Postat Octombrie 4, 2020 Autor Partajează Postat Octombrie 4, 2020 Optimizari clar or sa mai fie, chimia electrolitului se mai schimba, pretul de productie o sa mai scada, un lucru ramane comun la bateriile astea: litiul. Sa vedem de unde or scoate atata litiu. Link spre comentariu
Усилитель Postat Octombrie 8, 2020 Partajează Postat Octombrie 8, 2020 Primul model 100% electric de la Dacia, Dacia Spring, va fi prezentat de către Groupe Renault în cadrul unui eveniment dedicat mobilităţii electrice, Renault eWays, organizat în perioada 15 – 26 octombrie, potrivit unui anunț al companiei auto. Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 8, 2020 Partajează Postat Octombrie 8, 2020 (editat) Anuntat cu cateva pagini in urma, vor sa faca autonomie catre 200km si pret 15k. Asta chiar ar fi un avantaj fata de alte masini care sar de 25k. E lighean, DAR e electric, e bun de a doua masina pt oras, daca il incarci acasa te-ai scos, circuli mocca. Dar ca la orice alt model de la orice alt producator, fiabilitatea e sub semn de intrebare. Editat Octombrie 8, 2020 de Sharky Link spre comentariu
NICA Postat Octombrie 8, 2020 Partajează Postat Octombrie 8, 2020 Acum 10 minute, Sharky a spus: E lighean, DAR e electric, e bun de a doua masina pt oras, daca il incarci acasa te-ai scos, circuli mocca. Dar ca la orice alt model de la orice alt producator, fiabilitatea e sub semn de intrebare. Nu circuli mocca , doar daca furi curentul. Si acela , multi kw. Cred ca la fiabilitate va fi satisfacatoare . Avantaj va fi service'ul local . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum