Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

La 18.09.2020 la 10:18, Ovidanie a spus:

 lasi distanta fata de cel din fata pt a putea frana regenerativ

In Romania nu ai cum sa lasi distanta fata de cel din fata, eu nu am reusit niciodata asta in ultimii ani, mereu se trezeste cate unul care sa imi ocupe distanta de siguranta pe care o las intre mine si masina din fata.

Link spre comentariu
Acum 1 oră, RealAlex a spus:

In Romania nu ai cum sa lasi distanta fata de cel din fata, eu nu am reusit niciodata asta in ultimii ani, mereu se trezeste cate unul care sa imi ocupe distanta de siguranta pe care o las intre mine si masina din fata.

 

Perfect adevărat. Dar cred ca știa trebuie forțați sa se retragă inapoi. Cind întra în depășire accelerează sa nu aibă loc sa între în fata. Știu ca este interzis dar dacă ei sint bouani asa merita.

 

Sau și mai bine îți pui cui de tractare ca cel din spate, cum am văzut la o mașină recent, și apoi te bagi în el. 

Editat de sesebe
Link spre comentariu
2 hours ago, Sharky said:

Iar recuperarea cat randament sa aiba?

Si daca sunt 70% e mai mult ca la benzina /diesel care consuma si cand merge la vale.... Mai stiu pe unul, a oprit motorul sa economiseasca benzina, a ajuns repede la vale.... pe scurtatura, si cam sifonat. 

 

Apropo, zilele trecute am vazut la TV  ca o firma franceza incepe sa fabrice generator omologat stil remorca pt masini electrice, se poate si  inchiria.... 

Editat de Усилитель
Link spre comentariu

Minunat. Si locomotivele cu abur tot asa aveau, un tender pentru carbune.

Smecheria cu generatorul tractat care este? Ca deja consumi benzina ca sa produci curent ca sa misti masina.

Link spre comentariu
1 oră în urmă, yo9hrb a spus:

Smecheria cu generatorul tractat care este?

Smecheria e ca transforma o masina "full electric" in una "hibrid".

Poti folosi masina electrica zi de zi in orasul tau pentru mers la serviciu, la cumparaturi etc.

In momentul in care vrei sa mergi in concediu, de ex. pe ruta Timisoara - Constanta, inchiriezi un generator remorca, il legi de masina, si mergi pina unde ai treaba.

La destinatie il predai, iti faci concediul, te deplasezi de la hotel la plaja si de la un restaurant la altul pe curent si la intoarcere treci iar pe benzina si vi acasa fara griji.

 

Ideea nu este rea dar e nevoie de o infrastructura imensa...

Editat de d2134
Link spre comentariu

Intrebarea cu cat randamewnt sa aiba era retorica. Va rog nu mai scrieti ceea ce e evident.

Intrebarea e cat consuma.

 

E plin de ciudati in toata tara.

Ieri eram pe a1 pe langa pitesti si un nebun dadea blitzuri din spate sa ma trag pe banda 1 desi vedea clar ca e masina in fata mea si amandoi depaseam tiruri.

 

Probabil nu depaseam destul de repede pt gustul lui.

Urcat parasolarul de pe luneta si sa fie sanatos sa stea sa astepte.

Link spre comentariu

Unul ramas fara curent a fost tractat 80km ca sa se incarce, si sa mai avanseze spre destinatie..... Masina tractoare diesel a avut  consum putin peste  dublu ca de obicei..... 

 

Deocamdata din cei cativa care ziceau ca au un tip nou inovator de baterie nu au scos nimic palpabil, intretimp litiul si cobaltul se scumpesc, iar calculele arata ca nici nu este atat cat necesarul...... 

Link spre comentariu

SCANIA

CAMIONUL COMPLET ELECTRIC

AUTONOMIE ȘI PUTERE – grupul motopropulsor electric furnizează o putere semnificativă și cuplu instantaneu. Priza de putere complet electrică permite ca atât unitățile hidraulice, cât și cele frigorifice să funcționeze în permanență fără emisii. Cu o autonomie de până la 250 km cu o singură încărcare, puteți acoperi trasee scurte și medii exclusiv cu energie electrică.

PROPULSIE                                                   
Motor permanent electromagnetic cu răcire prin stropire cu ulei.
~295 kW 2.200 Nm (maximum)
~230 kW 1.300 Nm (continuu)
Priză de putere electrică de 60 kW

 

CAPACITATE BATERII             
9 baterii litiu-ion, disponibile pentru toate ampatamentele de peste 4.350 mm:
300 kW (instalată)

5 baterii litiu-ion, disponibile pentru toate ampatamentele de peste 3.950 mm:
165 kW (instalată)

ÎNCĂRCARE
Conexiune la sursa de alimentare externă CCS tip 2, încărcare c.c. de până la 130 kW/200 A

Editat de merck
Link spre comentariu

Scania sunt si in varianta PHEV:

CAMIOANELE HIBRIDE PLUG-IN

MOTOR CU COMBUSTIE INTERNĂ
DC09 – motor de 9 litri cu 5 cilindri în linie
Între 280 și 360 CP

PROPULSIE ELECTRICĂ
Motor permanent electromagnetic cu răcire prin stropire cu ulei.
~130 kW

CAPACITATE BATERII
90 kW (instalată)

ÎNCĂRCARE
Conexiune la sursa de alimentare externă CCS tip 2, până la 95 kW/145 A c.c.

 

 

Ce se intampla daca deschizi un link (astazi se pare ca orice site voi deschide ... voi da peste SCANIA electric si hybrid plug-in :85):

Screenshot-2020-09-20-at-08-08-36.png

pe postimage.org:

Screenshot-2020-09-20-at-08-16-40.png

 

Link spre comentariu
Acum 3 ore, puriu a spus:

Scania Romania ar trebui sa stie ca e vorba de kWh.

 

De ce ar trebui sa stie?! Sunt plini de specialisti?!

Probabil au tradus cei de la marketing... sau cu gogu, dupa cum apare si "Motor permanent electromagnetic"...

 

Link spre comentariu

A fost creata o vopsea care poate inlocui panourile fotovoltaice

 

Quote

Cercetatorii coreeni au creat o vopsea care functioneaza la fel ca panourile fotovoltaice. Aceasta inovatie ar putea oferi o sursa de energie continua la un pret scazut. Daca un material fotovoltaic este realizat sub forma de vopsea, ce poate fi aplicata pe orice suprafata (exteriorul unei cladiri sau al unei masini, de exemplu), este asigurata independenta energetica la un cost redus.

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări