Sharky Postat Septembrie 3, 2020 Partajează Postat Septembrie 3, 2020 Acum 35 minute, ratza a spus: Turul ăla a fost într-o zi. De la 9 la 23. Daca te alergam din spate cu cazanu mai taiat 2-3 ore de pe lista. Link spre comentariu
Mircea Postat Septembrie 3, 2020 Partajează Postat Septembrie 3, 2020 8 minutes ago, Ion_Bumbu said: La mine a fost mai lung 1150Km, plecat dimineata la ora 6, ajuns a doua zi la ora 4. Am avut de lucru in vreo 6 locatii. Masina a fost un Cielo. Cred ca erai si mai tanar cu vreo 20 de ani... Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 3, 2020 Partajează Postat Septembrie 3, 2020 (editat) Aproape, cu vreo 15 ani in urma cu T II Cu Cielo cam 18 ani in urma Editat Septembrie 3, 2020 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
maxente Postat Septembrie 3, 2020 Autor Partajează Postat Septembrie 3, 2020 Acum 6 ore, ratza a spus: Mi-am dat seama că, la cît conduc eu, electrica full pică din start. O soluție vag viabilă ar fi un soi de rentă anuală care să permită schimbul mașinii în stația/parcarea X. Cumva să nu deții neapărat troaca, s-o închiriezi. Acu' vreo 2 săptămîni mă plictiseam pe acasă și am dat un tur de vreo 900km prin România. Mă lua dracu' cu o electrică. Nu-i asa ca suna atat de banal, in zilele noastre, sa te sui intr-o masina normala si sa pleci de nebun, sute de km, stiind ca o poti alimenta in cateva minute oriunde ? Electrica e buna in orase si pe langa, dar deocamdata pretul sperie oamenii, nu neaparat autonomia. Link spre comentariu
ratza Postat Septembrie 4, 2020 Partajează Postat Septembrie 4, 2020 Într-adevăr. Pentru mine autonomia e problema principală dintotdeauna. A fost singura chestie care m-a disperat la Corsa, cu care scoteam extrem de greu autonomie de peste 500km. Şi în oraşe e cu cîntec. Staţiile de încărcare din Sibiu deja încep să fie pline mai mereu, va fi extrem de interesant cînd se vor înmulţi bateriile astea cu roţi. Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 4, 2020 Partajează Postat Septembrie 4, 2020 Totdeauna când a fost cerere, a apărut și oferta. Acum cu 3 mașini în târg, cine sa investească in stații de încărcare? Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 4, 2020 Partajează Postat Septembrie 4, 2020 Pentru mine ... pretul este principala problema , autonomia a devenit acceptabila: Electric Cars With the Longest Range 1. 2020 Tesla Model S Long Range Plus: 402 miles 2. 2020 Tesla Model X Long Range Plus: 351 miles 3. 2020 Tesla Model 3 Long Range All-Wheel Drive: 322 miles 4. 2020 Tesla Model Y Long Range: 316 miles 5. 2020 Chevrolet Bolt EV: 259 miles Link spre comentariu
Ovidanie Postat Septembrie 16, 2020 Partajează Postat Septembrie 16, 2020 (editat) Hyundai Kona, Suceava-Tulcea, la destinatie mai avea energie pentru 60km. A mers cu clima pornita dar moderat. Pasagerii erau doi adulti si un adolescent, aveau si vreo 50kg bagaj. La intoarcere au folosit clima non-stop, ajunsi la SV mai aveau autonomie 6Km. Masina se incarca intr-o ora 100% pe incarcatorul de 70KW. Editat Septembrie 16, 2020 de Ovidanie Link spre comentariu
Sharky Postat Septembrie 17, 2020 Partajează Postat Septembrie 17, 2020 Si care a fost consumul? In w/km. Link spre comentariu
one Postat Septembrie 17, 2020 Partajează Postat Septembrie 17, 2020 dintr-un calcul reies 64kWh / 450km = 142Wh/km Link spre comentariu
Ovidanie Postat Septembrie 18, 2020 Partajează Postat Septembrie 18, 2020 Da, acumulatorul este de 64KWh. Pasagerii cantareau 90+65+55 plus 50kg bagaj. Dar electrica se conduce altfel, nu trebuie bruscata, accelerarile cu pedala la podea nu sunt recomandate fiindca strica toata autonomia. Trebuie sa mergi cu plutonul, lasi distanta fata de cel din fata pt a putea frana regenerativ, daca franezi puternic intra frana mecanica, pierzi energie...alta mentalitate, nu e pentru cei ce beau Red Bull si mananca carne rosie...e asa, light, mai pentru vegetarieni. Link spre comentariu
sesebe Postat Septembrie 18, 2020 Partajează Postat Septembrie 18, 2020 Acum 56 minute, Ovidanie a spus: Da, acumulatorul este de 64KWh. Pasagerii cantareau 90+65+55 plus 50kg bagaj. Dar electrica se conduce altfel, nu trebuie bruscata, accelerarile cu pedala la podea nu sunt recomandate fiindca strica toata autonomia. Trebuie sa mergi cu plutonul, lasi distanta fata de cel din fata pt a putea frana regenerativ, daca franezi puternic intra frana mecanica, pierzi energie...alta mentalitate, nu e pentru cei ce beau Red Bull si mananca carne rosie...e asa, light, mai pentru vegetarieni. Daca ar merge toti asa n-am mai avea atitia morti pe sosele. Link spre comentariu
Sharky Postat Septembrie 19, 2020 Partajează Postat Septembrie 19, 2020 (editat) Scrie asa bre, ca in stilul ala cu loganu dci sau focusu dizeeeel scot 3. Iar autonomia e infinita ca in aia peste o mie km sigur dau de o benzinarie, plinu in cateva minute. Cu cazanu de conceptie de acum 20 ani cluj-curtea de arges 11.5l pe gaz. Si mai erau vreo 10l in rezervor deci ajungeam la pitesti. Urcat repede pe serpentine drumul fiind liber. Pana acolo mers iar cam repede dar nu exagerat. Tinut motorul in zona 1500-3mii in treapta cat mai mare, iar pe autistrada nu am sarit de 150 pt ca desi motoru te imbie, n are rost sa risc vreo amenda pt cateva minute cat poti castiga. Dar sa fi trebuit sa opresc ca am terminat autonomia, era cam nasol, adica in loc sa fac traseu montan, stau sa il incarc. Si ma indoiesc ca in locurile de parcare pe transfagarasan vor aparea statii in curand. Asta ca sa poti sa folosesti o masina relativ modesta electrica, ca tesle si dinastea nu sunt pt toate buzunarele. O intrebare pt kona, daca treci muntii cu cat creste consumul? Dar daca conduci mai repejor dar in siguranta. Ce nu agreez personal e mania asta de a face economie. Sa vezi tesla cum urca dealu in ritm demn de un autobuz incarcat sau cate un hibrid de o lalaie maxim. Ca oricum e ieftin combustibilu ce rost are sa mai economisesti inca 50bani? Editat Septembrie 19, 2020 de Sharky Link spre comentariu
Усилитель Postat Septembrie 19, 2020 Partajează Postat Septembrie 19, 2020 (editat) 54 minutes ago, Sharky said: O intrebare pt kona, daca treci muntii cu cat creste consumul? Am citit pe undeva ca daca conduci fara fortari ,nu e asa mare diferenta , se recupereaza energie la coborare , ce nu fac cele cu combustibil .... plus mai economisesti placute de frana ..... Intretimp in Ungaria se construieste cea mai mare fabrica de baterii electrice pt masini electrice ,varianta cea mai moderna 4.0 , firma coreana SK Batery va avea o suprafata de 430 000 mpatrati ,va fi cea mai mare din afara Coreei .Tot acolo Samsung a convertit fabrica de ecrane in fabrica de baterii pt masini electrice ,deja se produce , au cumparat si teren alaturi ,astfel fabrica va egala ca marime pe cea Tesla Giga Nevada Editat Septembrie 19, 2020 de Усилитель Link spre comentariu
Sharky Postat Septembrie 19, 2020 Partajează Postat Septembrie 19, 2020 Trebuie practic ceva. Pt ca urcatul nu e deloc gratis. Una e sa o lalai pe drept. Iar recuperarea cat randament sa aiba? Electric plus soferia, ca de ti se inchide curba in fata musai sa pui frana si pierzi ceva. De aia eram curios de cifre reale plus conditiile. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum