Sharky Postat Iunie 19, 2020 Partajează Postat Iunie 19, 2020 (editat) Nu vad rostul cutiei. Motorul termic merge de la 600 la 6000. Electricul de la 0 la 15mii fara mari probleme. Consideri ca 15mii - 160la ora, mai mult nu are rost ca nu mai faci economie si deja ai destul cuplu in ture joase fara sa tragi curent colosal. Pt ce doua trepte? Sa sari de 160la ora? Are rost? Sau vrei sa tractezi cu bulectrica pe careva? Are rost? Departe nu ajungi. Nu ajunge ca e scumpa bateria? Mai trebuie si o cutie cu ambreaj? Editat Iunie 19, 2020 de Sharky Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 (editat) Deja s`a pus cutie pe electrice, ajuta la acceleratie si reprize. Bun, m`am uitat la hcci, da probabil n`are clapeta de acceleratie, regleaza insa din supape, deci tot are si asta frinare gazodinamica. Editat Iunie 20, 2020 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
Sharky Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 Si cand te uiti la cat costa bulectricele cu cutie, iti dai seama ca la fel de bine putea fi un v8, ca la bani tot acolo iesi... Link spre comentariu
daniels Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 Asa e, se simte mai electric. Atata timp cat nu vor avea motorul in butucul rotii, vor avea si o cutie cu roti dintate. Link spre comentariu
Усилитель Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 La pornire cand rupi inertia ,si pui in miscare masa masinii orice motor consuma mult indiferent ca este electric sau termic.Unele motoare electrice consuma la pornire si in gol de cateva ori mai mult .Nu cred ca e asa scump un angrenaj mai ales ca e mai simplu ca la una cu 6 viteze..... Cu o cutie simpla prelungesti viata bateriei ,electronica de comanda , maresti autonomia ..... Link spre comentariu
BRANCA Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 (editat) Pai daca motorul electric are turatie reglabila,fara cutie,mai poate asigura acelasi cuplu?Si daca il asigura nu urca amperajul la greu?Eu zic ca orice cutie ajuta.Si motorul ar lucra la o turatie intr-o plaja.Si curentul absorbit nu s-ar mai "balanganii" spre valori mari. Editat Iunie 20, 2020 de BRANCA Link spre comentariu
daniels Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 Motoarele de pe masinile electrice au cuplu maxim din 0 rot/min. Link spre comentariu
d2134 Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 Acum 10 minute, BRANCA a spus: Pai daca motorul electric are turatie reglabila,fara cutie,mai poate asigura acelasi cuplu? Da! Acum 11 minute, BRANCA a spus: Si daca il asigura nu urca amperajul la greu? Nu! Acum 11 minute, BRANCA a spus: Eu zic ca orice cutie ajuta. La randament. Link spre comentariu
Усилитель Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 Parerea mea este ca nu are cuplu maxim de la 0 , nu ai putea porni de pe loc ,ar "scartii si afuma "cauciucul.....la fiecare pornire ....plus ca ar suprasolicita tot lantul de miscare rotitoare/planetare Link spre comentariu
daniels Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 (editat) Are, am vazut un grafic la motorul de la Tesla. E palier drept pana pe la 5000rot/min daca mai tin bine minte. Editat Iunie 20, 2020 de validae Majuscule la numele proprii Link spre comentariu
BRANCA Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 Pina la urma despre ce motor vorbim?DC sau trifazic.Stiu ca la trifazic turatia e reglata prin convertizor.La DC trebuie variata tensiunea.Cel putin la ultimul tip ma indoiesc ca poate avea cuplu constant pornind de la turatii mici. Link spre comentariu
d2134 Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 1 oră în urmă, Усилитель a spus: Parerea mea este ca nu are cuplu maxim de la 0 , nu ai putea porni de pe loc ,ar "scartii si afuma "cauciucul.....la fiecare pornire ....plus ca ar suprasolicita tot lantul de miscare rotitoare/planetare Pai la orice viteza daca cuplul depaseste o anumita valoare se rupe aderenta si se afuma cauciucurile. Cind roata ruleaza corect ea se aseaza pe drum si intre periferia rotii si drum viteza e zero indiferent cu ce viteza se misca masina. Acum 25 minute, BRANCA a spus: Pina la urma despre ce motor vorbim?DC sau trifazic. Acum se folosesc DC brushless controlate electronic. Se regleaza si tensiunea si curentul. Link spre comentariu
sesebe Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 Acum 5 ore, daniels a spus: Asa e, se simte mai electric. Atata timp cat nu vor avea motorul in butucul rotii, vor avea si o cutie cu roti dintate. Asta ar fi adevărată revoluție în matetie de bulectrice dar creste prea mult masa rotii și scade eficienta suspensiei. Link spre comentariu
franzm Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 (editat) Si nici efectul giroscopic nu-i de neglijat. Taica Porsche dixit. Daca nu ma-nsel, el a proiectat si construit unul din primele electromobile cu acest fel de propulsie. Acum 4 ore, BRANCA a spus: Pina la urma despre ce motor vorbim?DC sau trifazic.Stiu ca la trifazic turatia e reglata prin convertizor.La DC trebuie variata tensiunea. Ambele au curent de pornire mare. Se limiteaza prin alimentare cu trenuri de impulsuri. Editat Iunie 20, 2020 de franzm Link spre comentariu
ex.escu Postat Iunie 20, 2020 Partajează Postat Iunie 20, 2020 Lohner-Porsche pe la 1900 a fost primul automobil hibrid,all drive, 40 de ani mai tarziu a aparut (de acelasi autor) primul blindat greu cu propulsie mixta generator - motor electric. 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum